Η Louis Vuitton, ένα κορυφαίο όνομα στο χώρο της μόδας, είπε αυτή τη φορά να αφήσει το σημάδι της και στον χώρο της εστίασης! Δείτε το πολυσυζητημένο πρώτο καφέ – εστιατόριο του γαλλικού οίκου που μόλις άνοιξε μέσα από φωτογραφίες από το πολυτελές εσωτερικό του!
Ο οίκος Louis Vuitton διαθέτει πλέον και καπέλο για σεφ. Την 1η Φεβρουαρίου ο γαλλικός οίκος μόδας άνοιξε καφέ – εστιατόριο στο “maison” του στην Οσάκα της Ιαπωνίας. Το Le Café V και Sugalabo V είναι η πρώτη επιχειρηματική απόπειρα του οίκου στον τομέα της γαστρονομίας. Τα μαγαζιά περιλαμβάνουν πιάτα με την υπογραφή του διάσημου σεφ Yosuke Suga.
Το Le Café V στεγάζεται στον τέταρτο και τελευταίο όροφο του καταστήματος. Διαθέτει και cocktail bar και ταράτσα, γεγονός που το κάνει την ιδανική στάση μετά το ανοιξιάτικο shopping.
Το Sugarlabo V άνοιξε τις πόρτες του σερβίροντας δείπνο στους εκλεκτούς επισκέπτες του. Το concept ανήκει στο ομώνυμο εστιατόριο στο Τόκιο που σήμερα ανήκει στα 47 καλύτερα εστιατόρια στον κόσμο.
Πίσω από τις πόρτες του που θυμίζουν speakeasy bar, κρύβεται μια ανοιχτή κουζίνα. Οι λεπτομέρειες στη διακόσμηση είναι παρόμοιες με το πρώτο μαγαζί, και βασίζονται σε ζεστές αποχρώσεις του ξύλου και αστραφτερά gadgets αλλά με το χαρακτηριστικό ύφος του οίκου LV: για παράδειγμα, το Tokuijin Υoshioka σχεδίασε τα πιάτα για το τραπέζι. Ο Yoshioka, ο δημιουργός των Objets Nomades, τη συλλογή επίπλων του οίκου με έμπνευση από τα ταξίδια, είναι γνωστός για τα μοντέρνα και με θέμα τη φύση έργα του.
Το εσωτερικό του διαθέτει ναυτικές λεπτομέρειες ως μνεία στη γενικότερη αρχιτεκτονική του κτιρίου. Στοχεύει στο να θυμίζει καράβι που επιπλέει στο νερό και η πρόσοψή του μοιάζει με πανιά που κυματίζουν.
Αν σχεδιάζετε να επισκεφτείτε την Οσάκα, μην παραλείψετε να βρεθείτε στο μοναδικό αυτό χώρο, αλλά φροντίσετε να κάνετε κράτηση, αφού το Sugarlabo V σερβίρει δείπνο μόνο σε λίγους επισκέπτες κάθε βράδυ.
Ο Louis Vuitton είναι ανάμεσα στους λίγους πολυτελείς οίκους που έχουν αρχίσει να συνοδεύουν τα ρούχα τους με δημιουργίες υψηλής γαστρονομίας. Ο οίκος Tiffany άνοιξε τo 2017 το Blue Box Tiffany, ενώ το Nordstrom στη Νέα Υόρκη συνεργάστηκε με το βραβευμένο σεφ του James Beard, Ethan Stowell για το νέο του εστιατόριο Wolf. Στο μεταξύ, το Saks Fifth Avenue έχει το L’Avenue, το δεύτερο κατάστημα του διάσημου παριζιάνικου μπιστρό, με τη δική του είσοδο πάνω στην 50th street. Όταν το εμπόριο προσπαθεί να διαχωρίσει τη θέση του από το online ισοδύναμό του, προσπαθεί να παρουσιάσει μια πλήρη εμπειρία.
Ρίξτε μια ματιά στο εσωτερικό των Le Café V και Sugalabo V και μην εκπλαγείτε αν τσακώσετε τον εαυτό σας να ονειρεύεται να επισκεφτεί την παραθαλάσσια Οσάκα.