Ξενοδοχειακές τάσεις: Οι τάσεις εμφανίστηκαν στη διάρκεια της πανδημίας και θα επικρατήσουν και φέτος
Ξενοδοχειακές τάσεις: Το 2020 ήταν αναμφίβολα μία από τις χειρότερες χρονιές ιστορικά για τον τουρισμό. Καθώς πολλές χώρες ανοιγόκλειναν τα σύνορά τους και επέβαλλαν περιορισμούς στους ταξιδιώτες, ο τουρισμός έπεσε κατακόρυφα.
Ωστόσο, την περασμένη χρονιά εμφανίστηκαν ορισμένες τάσεις στα ξενοδοχεία εξαιτίας της πανδημίας. Αυτές οι τάσεις από ό,τι φαίνεται, θα συνεχιστούν και το 2021 καθώς βρισκόμαστε ακόμα εν εξελίξει της πανδημίας. Σύμφωνα με σχετική μελέτη της Hotelier Pulse, ο τοπικός τουρισμός θα κερδίσει έδαφος το 2021 και θα είναι αυτός που θα βοηθήσει τα ξενοδοχεία να ανακάμψουν.
Υπάρχει ωστόσο, μία ολόκληρη λίστα ξενοδοχειακών τάσεων που ενώ δημιουργήθηκαν μέσα στην πανδημία. Θα επικρατήσουν και φέτος και ίσως και τα επόμενα χρόνια.
Δείτε τη λίστα των τάσεων που θα επικρατήσουν στα ξενοδοχεία το 2021
Αρχικά, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να επικεντρωθούν στην εξοικονόμηση κόστους. Σύμφωνα με τη μελέτη, δυστυχώς, μόνο το 57% των ξενοδοχείων αναμένεται να ανακάμψουν το 2021 στα επίπεδα που ήταν το 2019 και το 2020. Για αυτό το λόγο, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να εξοικονομήσουν χρήματα, χρησιμοποιώντας φθηνότερες στρατηγικές πωλήσεων και μάρκετινγκ.
Επιπρόσθετα, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να μεγιστοποιήσουν την αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες στη διάρκεια του ταξιδιού τους. Αυτό σημαίνει ότι οι ξενοδόχοι θα πρέπει να έχουν διαρκή επικοινωνία με τους επισκέπτες, ώστε να τους δημιουργούν αίσθηση ασφάλειας. Ακόμα με αυτό τον τρόπο, θα μπορούν να χτίσουν μία δυνατή σχέση που θα οδηγήσει τους επισκέπτες να επικεφθούν ξανά το εν λόγω ξενοδοχείο στο μέλλον.
Ο τοπικός τουρισμός θα είναι κεντρικής σημασίας για την ανάκαμψη των ξενοδόχων. Σύμφωνα με τη μελέτη, το 70% των ξενοδόχων αναμένουν ότι το 2021 ο τοπικός τουρισμός θα είναι αυτός που θα τους «σώσει». Πράγματι, καθώς φαίνεται ότι το μέλλον των διεθνών ταξιδιών είναι αβέβαιο. Οι ταξιδιώτες θα προτιμήσουν να επισκεφθούν μέρη στην ίδια τους τη χώρα για διακοπές.
Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να έχουν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης. Καθώς τα μέτρα και οι περιορισμοί αλλάζουν διαρκώς, ανάλογα με τα επιδημιολογικά δεδομένα, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να αποφασίσουν σχετικά. Οι ξενοδόχοι οφείλουν να προσφέρουν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης για τους επισκέπτες. Να τους δίνεται δηλαδή η δυνατότητα να πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Έτσι θα αποφεύγουν τυχόν νεύρα και δυσαρεστημένους πελάτες.
Τέλος, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να επενδύσουν σε soft brands το 2021. Τα επόμενα πέντε χρόνια, θα υπάρχει μεγάλη ζήτηση να ενταχθούν διάφορα ξενοδοχειακά καταλύματα στα λεγόμενα franchises. Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους, στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν πελάτες.