Στο πρόσφατο διαφημιστικό της φυλλάδιο, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl παρουσιάζει όχι μόνο εκπτωτικά προϊόντα, αλλά και συγκρίσεις τιμών με άλλες δύο μεγάλες αλυσίδες, χωρίς να κατονομάζει τις ανταγωνιστικές εταιρείες.
Ωστόσο, τα χρώματα που χρησιμοποιούνται – πορτοκαλί για τον Σκλαβενίτη και μπλε για την ΑΒ Βασιλόπουλος, καθιστούν σαφείς τις αναφορές.
Με τίτλο «Lidl το οικονομικότερο σουπερμάρκετ με αποδείξεις έως και 22,7% φθηνότερα», η Lidl επιτείνει την επίθεσή της συγκριτικά με την προηγούμενη καμπάνια δύο εβδομάδες νωρίτερα. Σε εκείνη την καμπάνια, η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε απαντήσει σαρκαστικά, υποστηρίζοντας ότι οι τιμές της ήταν χαμηλότερες.
Η Σύγκριση Τιμών:
Στο νέο φυλλάδιο, η Lidl συγκρίνει τις τιμές 12 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μεταξύ των τριών αλυσίδων. Συγκεκριμένα, η συνολική αξία των προϊόντων της Lidl ανέρχεται σε 31,81 ευρώ, ενώ το «καλάθι» του Σκλαβενίτη κοστίζει 38,19 ευρώ και της ΑΒ Βασιλόπουλος 41,16 ευρώ. Σύμφωνα με την καμπάνια, το «καλάθι» της Lidl είναι φθηνότερο κατά 16,7% από του Σκλαβενίτη και κατά 22,7% από της ΑΒ. Στην προηγούμενη σύγκριση, το «καλάθι» της Lidl εμφανιζόταν φθηνότερο κατά 11,7% από αυτό της ΑΒ και κατά 16,2% από αυτό του Σκλαβενίτη.
Οι Αντιδράσεις των Ανταγωνιστών:
Η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε απαντήσει άμεσα στην προηγούμενη καμπάνια της Lidl, ευχαριστώντας τη για την επιλογή της και τονίζοντας ότι με μια 6ευρη επιταγή, το καλάθι θα ήταν ακόμα πιο οικονομικό. Η αλυσίδα επίσης αναφέρθηκε στα προνόμια του προγράμματος AB Plus.
«Είδαμε ότι ήρθες και ψώνισες από εμάς και σε ευχαριστούμε πολύ. Απέδειξες ότι έχουμε ήδη χαμηλές τιμές αλλά με μία 6ευρη επιταγή το καλάθι σου θα ήταν ακόμα πιο οικονομικό! Γι αυτό και πήραμε την πρωτοβουλία να σε κάνουμε μέλος του AB Plus. Για να εξαργυρώνεις και εσύ τι 6ευρές επιταγές αλλά και όλα τα προνόμια που απολαμβάνουν πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες καθημερινά. Καλώς ήρθες και καλά ψώνια. ΑΒ Βασιλόπουλος»
Πηγές από την ΑΒ Βασιλόπουλος υποστηρίζουν ότι η σύγκριση έγινε μεταξύ ανόμοιων προϊόντων και εξετάζουν την προσφυγή στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας για πιθανή παράβαση του Κώδικα διαφήμισης.
Από την πλευρά του, ο Σκλαβενίτης δεν αναμένεται να αντιδράσει αυτή τη φορά, καθώς υψηλόβαθμο στέλεχος της αλυσίδας δήλωσε στην Καθημερινή ότι ο τελικός κριτής για το έργο της κάθε εταιρείας είναι ο καταναλωτής.