Diesel: Η εταιρεία υπέδειξε τη θετικότητα του σεξ και την επικείμενη συνεργασία με εταιρεία αντισυλληπτικών
Η Diesel παρουσίασε τη νέα της συλλογή για τη σεζόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2023. Το πρωτότυπο της υπόθεσης ήταν ότι η πασαρέλα πραγματοποιήθηκε με φόντο πάνω από 200.000 κουτιά προφυλακτικών, υποδεικνύοντας τόσο τη θετικότητα του σεξ, όσο και την επικείμενη συνεργασία με εταιρεία αντισυλληπτικών.
«Μας αρέσει να διασκεδάζουμε στην Diesel και το εννοούμε σοβαρά», δήλωσε ο δημιουργικός διευθυντής Γκλεν Μάρτενς σε δήλωσή του. «Διασκεδάστε, σεβαστείτε ο ένας τον άλλον, να είστε ασφαλείς». Πράγματι, ολόκληρη η συλλογή εξερεύνησε θέματα ελευθερίας, ευχαρίστησης και πειραματισμού, με τα μοντέλα να εμφανίζονται γύρω από τη «χιονοστιβάδα» των προφυλακτικών.
Δείτε την επίδειξη μόδας της Diesel
Diesel: Το σκηνικό αποτέλεσε σημείο συζήτησης κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας
Σύμφωνσ με το CNNi, από τον Οκτώβριο του 2020 που ανέλαβε τη θέση του δημιουργικού διευθυντή, ο Βέλγος σχεδιαστής έχει κατευθύνει την Diesel, γνωστή για το προκλητικό μάρκετινγκ και την αισθητική των πολυτελών τζιν προς πιο πειραματικές επιλογές. Έχει επίσης παίξει με την ανακύκλωση. Μόνο αυτή η συλλογή περιείχε περισσευούμενο νάιλον που επικαλύφθηκε με ένα άλλο είδος πλαστικού και θερμάνθηκε, νεκρή γούνα βαμμένη ώστε να μοιάζει σχεδόν με υγρό και μπουφάν μηχανόβιου που καψαλίστηκε με φυσήματα και μετατράπηκε σε δομικά κομμάτια.
Επιπλέον, βέβαια, έχει κάνει τον σχεδιασμό του σκηνικού της Diesel να αποτελεί σημείο συζήτησης κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας. Τον Φεβρουάριο του 2022, κατά την επιστροφή της στην πασαρέλα μετά την πανδημία, η εταιρεία υποδέχτηκε τους παρευρισκόμενους με πέντε φουσκωτά που έπαιρναν μια σειρά από αυθάδεις πόζες, τις οποίες ο Diesel περιέγραψε ως «γεμάτες αυτοπεποίθηση, πληθωρικές και περήφανες». Το καθένα είχε ως μοντέλο ένα πραγματικό πρόσωπο και κυμαινόταν από περίπου 25 πόδια έως 55 πόδια πλάτος.
Στη συνέχεια, για την παρουσίασή της Άνοιξη-Καλοκαίρι 2023 τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Diesel έστησε ένα τεράστιο φουσκωτό που κέρδισε το παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες ως το μεγαλύτερο φουσκωτό γλυπτό στον κόσμο. Η εταιρεία προσκάλεσε επίσης το κοινό να παρακολουθήσει την επίδειξη, σπάζοντας τους αποκλειστικούς κανόνες της εβδομάδας μόδας και φιλοξενώντας το επιβλητικό πλήθος των 5.000 ατόμων.