Αεροπορικά δρομολόγια: Χάθηκαν πάνω από 6.000 δρομολόγια στην Ευρώπη λόγω κορονοϊού

Αεροπορικά δρομολόγια: Χάθηκαν πάνω από 6.000 δρομολόγια στην Ευρώπη λόγω κορονοϊού

Αεροπορικά δρομολόγια: Δείτε τα ευρήματα της πιο πρόσφατης έρευνας

Αεροπορικά δρομολόγια: Τα ευρήματά της δημοσίευσε η ACI Europe με την «Έκθεση συνδεσιμότητας της αεροπορικής βιομηχανίας 2020». Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, εξαιτίας των συνεπειών του κορονοϊού, περισσότερα από 6.000 δρομολόγια από αέρος δεν πραγματοποιήθηκαν καν σε αεροδρόμια της Ευρώπης.

Τα αεροδρόμια στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι αυτά που πλήγηκαν περισσότερο καθώς διαθέτουν την πιο άμεση συνδεσιμότητα. Ειδικά τον Απρίλιο, εξαφανίστηκαν σχεδόν όλες οι πτήσεις. Τον Αύγουστο σημειώθηκε μία μικρή ανάκαμψη -55%, ενώ το Σεπτέμβριο το ποσοστό έπεσε και πάλι στο -62%.

Η μεγαλύτερη μείωση στην άμεση συνδεσιμότητα εντοπίστηκε στο αεροδρόμιο Barajas στη Μαδρίτη με -71%. Ενώ ακολουθούν το αεροδρόμιο Fiumicino στη Ρώμη με -70% καθώς και το αεροδρόμιο του Μονάχου με -68%. Μετά είναι το αεροδρόμιο Χίθροου στο Λονδίνο με -68% και το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης με -67%.

Τα περιφερειακά αεροδρόμια, υπέστησαν με διαφορά τις μεγαλύτερες μειώσεις σε σχέση με τη συνδεσιμότητα. Πρώτο είναι το αεροδρόμιο Λινζ στην Αυστρία με μείωση -96%, ενώ ακολουθεί το αεροδρόμιο Τρεβίζο στη Βενετία με -95%. Ύστερα είναι το αεροδρόμιο Βάασα στη Φινλανδία με -91%, το αεροδρόμιο Quimper στη Γαλλία με -87%. Καθώς και το αεροδρόμιο Νιούκι στο Ηνωμένο Βασίλειο με -86%, το αεροδρόμιο Σάνον στην Ιρλανδία με -83% και το αεροδρόμιο Μπούργκας στη Βουλγαρία με -82%.

Αεροπορικά δρομολόγια: Χάθηκαν πάνω από 6.000 δρομολόγια στην Ευρώπη λόγω κορονοϊού

Δείτε τι ανέφερε ο γενικός διευθυντής της ACI Europe για τις μειώσεις των αεροπορικών δρομολογίων λόγω κορονοϊού

Ο κ. Olivier Jankovec ανέφερε «Η ζημιά είναι τόσο συστημική που δε βασίζεται αποκλειστικά στις δυνάμεις της αγοράς για την αποκατάσταση της αεροπορικής συνδεσιμότητας. Η ΕΕ και οι κυβερνήσεις σε όλη την Ευρώπη πρέπει να παρέμβουν επειγόντως για να βοηθήσουν στην επανεκκίνηση. Χρειαζόμαστε ένα πλαίσιο αποκατάστασης για τις αερομεταφορές που θα περιλαμβάνει ‘Σχέδια επανεκκίνησης αεροπορικής συνδεσιμότητας’, παρόμοια με αυτά που παρατηρούνται στην Κύπρο – με προσωρινές χρηματοδοτικές ενισχύσεις, που στοχεύουν στην υποστήριξη της επανεκκίνησης των αεροπορικών διαδρομών χωρίς διακρίσεις».

Προτεινόμενα