Αεροπορικές εταιρίες: Αυτές είναι οι καλύτερες και οι χειρότερες εν μέσω πανδημίας

Αεροπορικές εταιρίες: Αυτές είναι οι καλύτερες και οι χειρότερες εν μέσω πανδημίας

Αεροπορικές εταιρίες: Ποιες ξεχώρισαν και ποιες καταποντίστηκαν από τους ταξιδιώτες

Αεροπορικές εταιρίες: Ο κλάδος του τουρισμού και της αεροπορικής βιομηχανίας έχει επηρεαστεί άρδην από την πανδημία. Από τον περασμένο Μάρτιο, έχουν αλλάξει σχεδόν τα πάντα στις ζωές μας. Τα ταξίδια έχουν γίνει πια πολυτέλεια, καθώς δεν μπορούν να γίνουν για τουρισμό και αναψυχή. Πρέπει να έχεις κάποιο σοβαρό λόγο να ταξιδέψεις με αεροπλάνο στις μέρες μας. Αλλιώς θα χρειαστεί να υποβληθείς σε πληθώρα τεστ και καραντίνα στον προορισμό της επιθυμίας σου.

Όσοι εξακολουθούσαν να πραγματοποιούν ταξίδια εν μέσω καραντίνας, έχουν σχηματίσει άποψη για τις καλύτερες και τις χειρότερες αεροπορικές εταιρίες. Σύμφωνα με την πλατφόρμα Which?, η Ryanair και η Virgin Atlantic είναι οι δύο χειρότερες εταιρίες εν μέσω πανδημίας.

Αυτό το συμπέρασμα βγήκε καθώς οι ταξιδιώτες υποστήριξαν ότι οι συγκεκριμένες εταιρίες «παρέχουν κακή εξυπηρέτηση πελατών καθ’ όλη τη διαδικασία ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων». Οι συγκεκριμένες αεροπορικές έλαβαν μόλις 13% βαθμολογία ικανοποίησης. Συγκεκριμένα, το 84% των πελατών της Virgin Atlantic έμειναν μη ευχαριστημένοι, ενώ αντίστοιχα το ποσοστό ήταν στο 79% για τη Ryanair.

Βέβαια το 26% των πελατών της Ryanair έμειναν ικανοποιημένοι από την επιστροφή χρημάτων, ενώ μόνο το 16% των πελατών της Virgin Atlantic συμφώνησε.

Αεροπορικές εταιρίες: Αυτές είναι οι καλύτερες και οι χειρότερες εν μέσω πανδημίας

Εκτός των δύο χειρότερων αεροπορικών εταιριών, δείτε ποιες δύο άφησαν ευχαριστημένους τους πελάτες τους

Σύμφωνα με τα στοιχεία, την υψηλότερη βαθμολογία ικανοποίησης έλαβε η Jet2. Το 83% των πελατών της έλαβε τα χρήματά του πίσω μέσα σε 28 μέρες, ενώ το 34% πήρε τα χρήματα εντός 7 ημερών.

Δεύτερη στη βαθμολογία ικανοποίησης έρχεται η TUI με ποσοστό 57%. Ενώ τρίτη είναι η British Airways με 50%.

Οι μισοί από τους επιβάτες της British Airways έλαβαν τα χρήματά του πίσως εντός 7 ημερών. Ωστόσο όπως αναφέρεται «Οι επιβάτες έλαβαν επίσης οδηγίες να καλέσουν μια εξαιρετικά απασχολημένη τηλεφωνική γραμμή για να ζητήσουν την επιστροφή χρημάτων τους, αφού η British Airways αφαίρεσε τη φόρμα αίτησης επιστροφής χρημάτων μέσω διαδικτύου από τον ιστότοπο της».

Αεροπορικές εταιρίες: Αυτές είναι οι καλύτερες και οι χειρότερες εν μέσω πανδημίας

Προτεινόμενα