Αυτές είναι με διαφορά οι «χειρότερες» αεροπορικές εταιρίες που πετάνε και από Ελλάδα

Η Wizz Air ανακηρύχθηκε από πολλούς καταναλωτές ως η αεροπορική εταιρεία με τις χειρότερες επιδόσεις στην εξυπηρέτηση πελατών.

Οι ερωτηθέντες ερωτήθηκαν για το πόσο καλά τα πήγαν οι αεροπορικές εταιρείες σε οκτώ τομείς της εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένου του πόσο εύκολο ήταν να βρεις έναν αριθμό επικοινωνίας, πόσος χρόνος χρειάστηκε για να έρθεις σε επαφή με κάποιον και πόσο καλά αντιμετωπίστηκαν τα ζητήματα.

Χαμηλή βαθμολογία για Wizz, Ryanair και British Airways

Η Wizz Air έλαβε βαθμολογία ικανοποίησης +13.

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι αντιμετώπισαν τουλάχιστον ένα πρόβλημα με τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών του αερομεταφορέα, ενώ το ένα πέμπτο δήλωσε ότι η εταιρεία δεν απάντησε ποτέ στο email τους.

Ένας στους 10 δήλωσε ότι η κλήση του είχε αποσυνδεθεί αφού πέρασε αρκετή ώρα στην ουρά.

Η δεύτερη χειρότερη αεροπορική εταιρεία για την εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της Which? που διεξήχθη τον Μάιο, ήταν η Ryanair, η οποία έλαβε βαθμολογία +28.

Η British Airways (BA) ήταν τρίτη χειρότερη αεροπορική εταιρεία από το τέλος του καταλόγου με +46, αν και έλαβε ελαφρώς υψηλότερη βαθμολογία από τον μέσο όρο για το πόσο καλά επιλύθηκαν τα προβλήματα και τα ερωτήματα.

Παράλληλα, η Ryanair παρουσίασε απογοητευτικά αποτελέσματα κατά το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο, με αποτέλεσμα τις αυξήσεις σοκ στις τιμές

Σφοδρές αντιδράσεις από τις αεροπορικές
Οι αεροπορικές εταιρείες αντέδρασαν στα αποτελέσματα της έρευνας, με την Wizz Air να χαρακτηρίζει την έκθεση «ανακριβή, μη αντιπροσωπευτική και παραπλανητική».

Η Ryanair την αποκάλεσε «ψεύτικη έρευνα», ενώ η BA την απέρριψε ως μη «αντιπροσωπευτική ή αξιόπιστη».

Η αεροπορική εταιρεία με τις καλύτερες επιδόσεις, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, ήταν η Jet2, η οποία έλαβε βαθμολογία ικανοποίησης πελατών +81.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Wizz Air UK, Marion Geoffroy, δήλωσε: «Δεν αποδεχόμαστε τα ευρήματα αυτής της έκθεσης, τα οποία είναι ανακριβή, μη αντιπροσωπευτικά και παραπλανητικά.

«Η Which? διερεύνησε μόνο 68 πελάτες της Wizz Air, δηλαδή λιγότερο από το 0,001% της πελατειακής μας βάσης στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία αριθμεί 12,3 εκατομμύρια επιβάτες.

«Δεν μας είναι σαφές πώς μπορεί η Which? να ισχυρίζεται ότι η έρευνά της είναι εθνικά αντιπροσωπευτική, όταν μόνο το 1,66% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είχε έρθει σε επαφή με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Wizz Air».

Και πρόσθεσε: «Είμαστε σοβαροί όσον αφορά τη συνεχή βελτίωση και την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Το 2023 αναλάβαμε δημόσια δέσμευση προς τους πελάτες μας να βελτιώσουμε τις λειτουργίες της Wizz Air και θέσαμε σαφείς στόχους.

«Από τότε, έχουμε επενδύσει περισσότερα από 90 εκατομμύρια λίρες και είμαστε υπερήφανοι για τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα, τα οποία είναι από τα ισχυρότερα σε ολόκληρο τον κλάδο».

Η BA δήλωσε: «Είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι αυτή η έρευνα, η οποία δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό ή αξιόπιστο δείγμα των πελατών μας, παρουσιάζεται ως τέτοια.

«Οι ομάδες μας εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο για την υποστήριξη των πελατών μας και τα τελευταία χρόνια έχουμε εισαγάγει επιπλέον εκπροσώπους πελατών και έχουμε επενδύσει σε νέα συστήματα για να βελτιώσουμε την εμπειρία τους».

Related posts

Με μειωμένα διόδια από σήμερα 6/10 οι διελεύσεις στην Αττική Οδό – Τι θα πλnρώνουμε

ΈKTAKTO: Μεγάλη φωτιά τώρα: Συναγερμός στην Πυροσβεστική – Στη μάχη ισχυρές εναέριες δυνάμεις

Δακρύζει η Παναγιά μας σήμερα πάνω από την πόλη: Πέθανε ο 5χρονος Κωνσταντίνος – Συγκλονισμένοι οι πάντες