Ανάκαμψη τουρισμού: Τι αναφέρουν οι έρευνες για την πορεία του τουριστικού κλάδου μετά την πανδημία
Ανάκαμψη τουρισμού: Οι αεροπορικές εταιρείες χρειάζονται τουλάχιστον τέσσερα χρόνια για να σημειώσουν ανάκαμψη παράλληλα ο τομέας της φιλοξενίας προβλέπεται να πάρει περισσότερο χρόνο.
Βασικός συντελεστής για τις παραπάνω προβλέψεις αποτελεί ο περιορισμός της πανδημίας εντός ενός έτους και η ζήτηση στην αγορά θα αρχίσει να ανακάμπτει το 2021.
Αυτή την αποκάλυψη φέρνει στο φως η έκθεση της Euromonitor International “Accelerating Travel Innovations After Coronavirus” σχετικά με τις μελλοντικές συνέπειες του τουριστικού κλάδου μετά το τέλος της πανδημίας. Καθώς και τις πιθανές λύσεις ανάκαμψης.
Η παρουσίαση της έκθεσης θα γίνει στην ψηφιακή εκδήλωση της World Travel Market (WTM) την Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020.
Αναμένεται να διπλασιαστεί η ανεργία του κλάδου
Όσον αφορά με την ανεργία του κλάδου, αυτή πρόκειται να διπλασιαστεί περίπου 8%. Ενώ υπάρχει η πιθανότητα να τριπλασιαστεί αν συνεχίσει η επιβολή των περιοριστικών μέτρων για ακόμα ένα έτος.
Παράλληλα στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οικονομία του θα συρρικνωθεί κατά 11% με πιθανή ανάκαμψη 5% το 2021.
Αυτό θα γίνει μόνο αν πάψουν τα περιοριστικά μέτρα, δήλωσε η Καρολάιν Μπρέμμερ επικεφαλής του τμήματος Travel Research της Euromonitor International.
Καινοτομία και αειφορία εργαλεία για να ανακάμψει ο τουρισμός
Μόνη ελπίδα η καινοτομία
Σύμφωνα με την έκθεση, για να σημειώσει ανάκαμψη η βιομηχανία θα πρέπει να σχεδιάσει και να εφαρμόσει καινοτόμους τρόπους επιβίωσης.
Η στροφή προς τους φυσικούς πόρους και την βιωσιμότητα μπορεί να ενισχύσει τον τουρισμό, ύστερα από τον Covid-19.
Εργαλείο ανάκαμψης η αειφορία
Η αειφορία αποτελεί βασικό εργαλείο για την ανάκαμψη του τουριστικού τομέα. Εξαιτίας των περιορισμών και της απομόνωσης που έφερε η πανδημία, ο πληθυσμός θα επιλέξει σε εξωτερικές δραστηριότητες, όπως το κάμπινγκ και η πεζοπορία.
Ήδη πολλές εταιρείες εφαρμόζουν προγράμματα θεραπευτικής αποκατάστασης ώστε να μετρήσουν τα ψυχολογικά οφέλη των δραστηριοτήτων στη φύση.
Να τονιστεί, αρκετές Σκανδιναβικές ταξιδιωτικές εταιρείες (65%) εφαρμόζουν στρατηγικές οικολογικής φύσεως προκειμένου να ορθοποδήσουν ξανά.