Ανάσα για όλη την Αττική: Τότε θα δούμε τη μεγαλύτερη σήραγγα σε όλο το Λεκανοπέδιο

Ανάσα για όλη την Αττική: Η ημερομηνία για την σήραγγα της Λ. Κύμης

Ύστερα από πολλά εμπόδια και με καθυστέρηση, ξεμπλόκαρε ένα από τα πιο μεγάλα οδικά έργα στην περιφέρεια Αττικής. Το οδικό έργο για την επέκταση της Λ. Κύμης μπαίνει σε φάση δημοπράτησης σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

Πρόκειται για την επέκταση της Αττικής Οδού, στο τμήμα που αφορά τη Λ. Κύμης, ένα έργο-ανάσα για τον κορεσμένο αυτοκινητόδρομο του Λεκανοπεδίου. Στόχος, σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό που αφορά την προ εικοσαετίας περίοδο των λαμπερών Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, είναι να υπάρξει αποσυμφόρηση στην έξοδο της Αττικής Οδού στο κόμβο της Μεταμόρφωσης, δηλαδή σε ένα τμήμα που παρατηρούνται καθημερινά ουρές χιλιομέτρων.

Πόσο θα διαρκέσει το μεγάλο οδικό έργο για τη σήραγγα της Λ. Κύμης

Έτσι, λοιπόν, η φάση δημοπράτησης θα διαρκέσει έως τα τέλη Φεβρουαρίου και οι εκτιμήσεις αναφέρουν πως τα έργα θα διαρκέσουν για 4 χρόνια. Αν, δηλαδή, τα διαδικαστικά ζητήματα λυθούν μέχρι τα τέλη της χρονιάς, ο νέος αυτοκινητόδρομος αναμένεται να είναι στη διάθεση του κοινού ακόμη μέσα στο 2027. Τι θα περιλαμβάνει, όμως, το νέο έργο των 350 εκατομμυρίων ευρώ και γιατί είναι τόσο σημαντικό για την καθημερινότητά μας;

Το εν λόγω έργο αφορά έναν κλειστό σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, συνολικού μήκους 4,2 χιλιομέτρων, που θα ενώνει την έξοδο της Λεωφόρου Κύμης με τον κόμβο Καλυφτάκη της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας. Αυτό σημαίνει πως θα δούμε, εκτός του κύριου αυτοκινητοδρόμου, έργα ανάπλασης τόσο Δήμο Πεύκης όσο και στην περιοχή Λυκόβρυσης.

Μεταξύ άλλων, θα κατασκευαστούν ανισόπεδοι κόμβοι στα σημεία εισόδου και εξόδου, η μεγαλύτερη αστική σήραγγα που θα διατρέχει τους υφιστάμενους πολυπληθείς Δήμους του Λεκανοπεδίου και πολλά ακόμη έργα βελτίωσης των παράπλευρων οδών που θα οδηγήσουν σε συνολική αναβάθμιση των όμορων περιοχών.

Τέλος, να σημειώσουμε, πως οι κάτοικοι της Αθήνας θα έχουν μέσα στα επόμενα χρόνια στη διάθεσή τους μια ακόμη σημαντική οδική υποδομή. Πρόκειται για την υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως μέχρι τη λεωφόρο Βουλιαγμένης, που θα επιτρέψει να γίνει η Βουλιαγμένης δρόμος ελευθέρας ροής. Σε πρακτικό επίπεδο, μια νέα σήραγγα θα ενώνει τη Λεωφόρο Κατεχάκη και τον Καρέα με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης σε ελάχιστα λεπτά.

Related posts

Αργούσε να γυρίσει πίσω και τελικά τον βρήκαν νεκpό

Βόλτα με το Μετρό Θεσσαλονίκης: Σε 17 λεπτά από τον έναν τερματικό στον άλλον – Όσα είδαμε

Θρήνoς για τη Μαρία – «Έσβησε» στα 49 της χρόνια