ΕΟΤ-Aegean: Επιτυχημένη η καμπάνια «Greece. More than a destination» το 2020 – Ποιοι είναι οι στόχοι για το 2021

ΕΟΤ-Aegean: Επιτυχημένη ήταν για 4η συνεχόμενη χρονιά η συνεργασία των δύο φορέων

ΕΟΤ-Aegean: Επιτυχημένη ήταν η τουριστική καμπάνια συνδιαφήμισης της χώρας μας από τους δύο φορείς το 2020. Για 4η συνεχόμενη χρονιά, οι δύο φορείς συνεργάστηκαν, ώστε να προβληθεί η Ελλάδα στις τουριστικές αγορές της Ευρώπης. Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού εξέδωσε χθες ανακοίνωση με τα αποτελέσματα της καμπάνιας το 2020, αλλά και τους επιδιωκώμενους στόχους το 2021.

Πρόκειται για την καμπάνια που ανέλαβε η διαφημιστική εταιρεία Ogivly με τίτλο «Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός», σε 11 Ευρωπαϊκές χώρες. Πρόκειται για ένα βίντεο 42” στο οποίο αναφέρονται συναισθήματα που προκαλούν προορισμοί της Ελλάδας. Για παράδειγμα, η Κρήτη είναι συνυφασμένη με την χαρά, η Σαντορίνη με την χαλάρωση, τα Κύθηρα με τη γαλήνη και η Ικαρία με την ελευθερία. Το σποτ προτρέπει τον ταξιδιώτη «Την επόμενη φορά που θα σχεδιάζεις τις διακοπές σου στην Ελλάδα, σταμάτα για μια στιγμή. Μη σκεφτείς ένα μέρος, σκέψου το συναίσθημα στο οποίο θα ήθελες να ταξιδέψεις».

Ποια ήταν τα αποτελέσματα της καμπάνιας συνεργασίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με την Aegean το 2020

Το βίντεο «Greece. More than a Destination» είδαν συνολικά 40.000.000 άτομα (impressions). Ενώ οι προβολές ήταν συνολικά 3.500.000 (video views). Οι χρήστες είδαν κατά βάση την καμπάνια από τα κινητά τους, ενώ οι περισσότερες αναζητήσεις για την Ελλάδα, έγιναν από το Μόναχο, τη Βιέννη και το Ντίσελντορφ.

Το 34% των ταξιδιωτών που έκλεισαν εισιτήρια για την Ελλάδα, έμειναν στη χώρα περισσότερες από 12 μέρες και το 22% για 8-14 μέρες. Αντίστοιχα, το 32% των αεροπορικών κρατήσεων πραγματοποιήθηκε σε διάστημα 0-7 ημερών πριν την πτήση. Ενώ, το 16% μεταξύ 8014 ημερών πριν την πτήση (κρατήσεις last minute).

Ποιοι είναι οι στόχοι της συνεργασίας Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με την Aegean το 2021

Η συνεργασία των δύο φορέων θα συνεχιστεί και φέτος και μάλιστα θα επικεντρωθεί στα πλεονεκτήματα που διαθέτει η Ελλάδα συγκριτικά με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Ακόμα θα επικεντρωθεί στο πόσο διαφορετικά βιώνουν οι ταξιδιώτες τις εμπειρίες τους στην Ελλάδα. Η καμπάνια θα αφορά 10 Ευρωπαϊκές χώρες, μέσω online καναλιών.

Στοχευμένη καμπάνια της ΕΟΤ είναι ήδη σε εξέλιξη στα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου, Σάμο, Λέσβο και Χίο. Καθώς και στην Κω και τη Λέρο. Ο στόχος είναι να προβληθούν αφιλοκερδώς τα νησιά τα οποία έχουν δεχτεί μεγάλο πλήγμα τουριστικά λόγω του μεταναστευτικού.

Related posts

Μιχάλης Μητρούσης: Αυτός είναι ο ηθοποιός στο τροχαίο σοκ στη λεωφόρο Συγγρού – Τα πρώτα λόγια

Βασίλης Καρράς: Ένας χρόνος πέρασε από τον θάνατο του άρχοντα – Συγκίνηση στο ετήσιο μνημόσυνό του

Έκτακτο τώρα για Δημήτρη Κόκκοτα – Ανατροπή από τη σύζυγό του