Έρχονται μεγάλες αλλαγές στις μετακινήσεις με λεωφορεία, τραμ: Ποιος είναι ο νέος τρόπος που θα αγοράζουμε εισιτήρια

Μέσα μεταφοράς: Δεν θα χρειάζεται δηλαδή η αναμονή σε εκδοτήρια και εκδοτικά μηχανήματα

Αλλαγές θα έχουμε στα μέσα μεταφοράς, οι οποίες αφορούν και τα εισιτήρια που κόβουν οι επιβάτες. Η αγορά εισιτηρίου για τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας με την «Ath.ena Card» πλέον μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του κινητού τηλεφώνου.

Δεν θα χρειάζεται δηλαδή η αναμονή σε εκδοτήρια και εκδοτικά μηχανήματα.

Οι πολίτες πρέπει να έχουν στην κατοχή τους την πλαστική (ανώνυμη ή προσωποποιημένη) κάρτα Ath.ena Card που εκδίδεται σε όλους τους σταθμούς της ΣΤΑ.ΣΥ. όπου λειτουργούν αυτόματα μηχανήματα, όπως επίσης στα εκδοτήρια της ΣΤΑ.ΣΥ. και της Ο.ΣΥ. (Σύνταγμα και Αεροδρόμιο), αλλά στα γραφεία του ΟΑΣΑ.

Αρχικά οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να εγκαταστήσουν την εφαρμογή ATH.ENA Card στο κινητό τους τηλέφωνο (για Συσκευές Android με Λειτουργία NFC) και να κάνουν εγγραφή επιλέγοντας το πεδίο που λέει «Δεν έχετε λογαριασμό, Εγγραφείτε», συμπληρώνοντας:

Περισσότερες πληροφορίες για τις αλλαγές που αναμένονται στα μέσα μεταφοράς

  • Τον 16-ψήφιο αριθμό της ανώνυμης κάρτας και επιλέγετε «Έλεγχος Κάρτας»
  • Συμπληρώνετε έγκυρη ηλεκτρονική δ/νση επικοινωνίας
  • Πληκτρολογείτε έναν κωδικό από τουλάχιστον 8 χαρακτήρες (αριθμούς, γράμματα και τουλάχιστον ένα από τα προτεινόμενα σύμβολα $@%*#?&-+)
  • Αποδέχομαι τους Όρους και Προϋποθέσεις, τσεκάροντας το σχετικό πεδίο, και επιλέγετε «Εγγραφή»
  • Αφού δημιουργήσετε λογαριασμό και εισέλθετε στην υπηρεσία, επιλέγετε το εικονίδιο «Αγορά Προϊόντος».

Στη συνέχεια, επιλέγετε προϊόν χρονικής διάρκειας από τις διαθέσιμες επιλογές, «Διαδρομές & Προσφορές / Αστικά / Αεροδρομίου».

Κατά τη Σύνδεση με το Διατραπεζικό Σύστημα ΔΙΑΣ, συμπληρώνετε τα στοιχεία της τραπεζικής κάρτας και επιλέγετε «Πληρωμή».

Μόλις η συναλλαγή ολοκληρωθεί επιτυχώς προχωράτε στη φόρτιση του προϊόντος που μόλις αγοράσατε στην κάρτα, πατώντας την επιλογή «Φόρτιση Κάρτας».

Μέσα μεταφοράς: Τι είναι η «Φόρτιση με αγορασμένο προϊόν»

Αρχικά πρέπει να τοποθετήσετε την κάρτα στο πίσω μέρος του κινητού τηλεφώνου μου, όπου βρίσκεται η κεραία NFC και αναμένετε μέχρι η οθόνη να εμφανίσει την κατάσταση της κάρτας και επιλέγω «Φόρτιση με αγορασμένο προϊόν» (το αγορασμένο προϊόν εμφανίζεται στην παρένθεση). Στην συνέχεια τοποθετείτε ξανά την κάρτα κοντά στην κεραία NFC του κινητού και αναμένετε μέχρι να ολοκληρωθεί το 100% της λήψης δίχως να απομακρύνετε την κάρτα.

Μόλις ληφθεί το προϊόν θα εμφανιστεί ένα νέο παράθυρο που θα επιβεβαιώσει τη λήψη. Πλέον το εισιτήριο έχει «μεταφερθεί» στην Ath.ena Card. Σημειώνεται, τέλος, ότι μέσα από την «Διαχείριση Χρήστη / Λογαριασμού», ο χρήστης ανώνυμης κάρτας μπορεί να δει τις πληροφορίες τις κάρτας του, να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασης και την ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει.

Αντίστροφη μέτρηση για την προμήθεια 750 αστικών λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με την πρόσκληση ενδιαφέροντος για την πρόσληψη συμβούλου τεχνικής υποστήριξης που δημοσίευσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Σύμφωνα με σχετική απόφαση ο σύμβουλος θα αναλάβει την υποβολή πλήρους φακέλου μεγάλου έργου για να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020.

Να θυμίσουμε ότι ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη από τις αρχές της άνοιξης και διεξάγεται σε πέντε διακριτά τμήματα με συνολικό προϋπολογισμό 383.494.800,00 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), σύμφωνα με το ypodomes.gr.

Ποιες εταιρείες εμπλέκονται στις αλλαγές στα μέσα μεταφοράς

Στην πρόσκληση ενδιαφέροντος προσκαλoύνται οι εταιρείες: PLANET, POLINDE και ΣΥΣΤΕΜΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ. Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε δεκαπέντε μήνες από την υπογραφή της ενώ η δαπάνη καθορίζεται στο ποσό των 60.000 ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ).

Στον τρέχοντα διαγωνισμό περιλαμβάνεται η προμήθεια 770 λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνονται:

350 ηλεκτρικά λεωφορεία που αναλύονται σε 100 απλά ηλεκτρικά λεωφορεία 12 μέτρων ελάχιστης αυτονομίας 125 χιλιομέτρων, όπως επίσης και 250 ηλεκτρικά λεωφορεία 12 μέτρων με μεγαλύτερη ελάχιστη αυτονομία (180 χιλιομέτρων).

300 νέας γενιάς λεωφορεία (EURO VI) που κινούνται με φυσικό αέριο και πιο αναλυτικά, 200 δώδεκα μέτρων, καθώς και για 100 αρθρωτά 18 μέτρων.

100 λεωφορεία 12 μέτρων υβριδικής τεχνολογίας EURO VI.

Στόχος είναι να αντικατασταθούν τα παλιά λεωφορεία που υπάρχουν σήμερα στον στόλο των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε ποσοστό έως και 40% και 50% αντίστοιχα.

Related posts

Βασίλης Καρράς: Ένας χρόνος πέρασε από τον θάνατο του άρχοντα – Συγκίνηση στο ετήσιο μνημόσυνό του

Έκτακτο τώρα για Δημήτρη Κόκκοτα – Ανατροπή από τη σύζυγό του

ΘΡΗΝΟΣ: Πέθανε ο αθλητής Σάκης Σιδέρης- Τον πρόδωσε η καρδιά του