Έρευνα eBay: Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας για τις προτιμήσεις των Ελλήνων
Έρευνα eBay: Φέτος τα καταστήματα είναι κλειστά και οι καταναλωτές δεν μπορούν να ξεχυθούν στην Ερμού για ψώνια. Ωστόσο, οι ηλεκτρονικές παραγγελίες έχουν γίνει ανάρπαστες. Και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι οι εταιρίες ταχυμεταφορών έχουν βγει knock out. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η ηλεκτρονική πλατφόρμα eBay, οι Έλληνες καταναλωτές έχουν πραγματοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους.
Ανάμεσα στα προϊόντα που σημείωσαν τη μεγαλύτερη ζήτηση συγκαταλέγονται τα στολίδια, τα φώτα, τα λαμπιόνια, θήκες γαι κινητά. Καθώς και χριστουγεννιάτικα δέντρα, σκουλαρίκια και προϊόντα περιποίησης νυχιών.
Η έρευνα συγκέντρωσε στοιχεία από τις 16 Νοεμβρίου έως και τις 7 Δεκεμβρίου τα έτη 2019 και 2020 και καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων διαμορφώθηκε ως εξής. Ανάρπαστα με αύξηση 123,1% ήταν τα νυχτικά, ενώ τα αυτοκόλλητα τοίχου σημείωσαν αύξηση στη ζήτηση της τάξης του 90,9%. Η μεγαλύτερη αύξηση όλων ωστόσο αφορά στα μαξιλάρια των οποίων η ζήτηση ανήλθε στο 900%(!). Ακολουθούν τα ημερολόγια με αύξηση 220% καθώς και τα χριστουγεννιάτικα προϊόντα με αύξηση 142,9%. Τέλος, ακόμα και τα φώτα σημείωσαν αύξηση 17,5%.
Δείτε τώρα τα ευρήματα της έρευνας σχετικά με τα πιο δημοφιλή χριστουγεννιάτικα προϊόντα
Οι περισσότερες Έλληνες έχουν ήδη πραγματοποιήσει τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους. Οι τάσεις έδειξαν ότι ανάμεσα στα πιο δημοφιλή χριστουγεννιάτικα προϊόντα συγκαταλέγονται οι χάρτινες τσάντες για τα δώρα των Χριστουγέννων. Καθώς και ένα Do it yourself τρισδιάστατο χριστουγεννιάτικο δέντρο με φωτάκια LED.
Επιπρόσθετα, ανάρπαστα είναι και τα λευκά δέντρα καθώς και οι πιτζάμες με χριστουγεννιάτικα σχέδια και ένα λέιζερ φωτιστικό.