«Έσπασαν» το σουπερμάρκετ στο Ίλιον που μήνυσε την ηλικιωμένη και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων

Eπίθεση στο σούπερ μάρκετ: “Γυαλιά – καρφιά” για την ηλικιωμένη

Κυριολεκτικά “γυαλιά – καρφιά” έγινε το σούπερ μάρκετ στο Ίλιον, όπου συνέβη το περιστατικό με την φτωχή γιαγιά, την μήνυση εναντίον της για κλοπή και τα όσα ακολούθησαν στην συνέχεια…

Τα ξημερώματα της Παρασκευής σημειώθηκε παρέμβαση του Ρουβίκωνα έξω από το κατάστημα της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ  στον Ίλιον, όπου και εκτυλίχθηκε το περιστατικό με την φτωχή ηλικιωμένη.

Συγκεκριμένα λίγο μετά τις 3:30 μέλη του Ρουβίκωνα έκαναν «γυαλιά-καρφιά» την είσοδο του καταστήματος, όπου την έσπασαν με βαριοπούλες, ενώ προκάλεσαν εκτεταμένες φθορές σε όλη τη γυάλινη πρόσοψη του κτιρίου.

Τι ακριβώς συνέβη στο σούπερ μάρκετ και την ηλικιωμένη

Υπενθυμίζουμε σχετικά με το περιστατικό που σημειώθηκε πριν από λίγες ημέρες, πως οι υπεύθυνοι του καταστήματος όταν αντιλήφθηκαν την κίνηση της φτωχής 70χρονης να κλέψει τρόφιμα και, παρά τις παροτρύνσεις των υπολοίπων πελατών να μην πάει η ηλικιωμένη στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, ο υπεύθυνος είπε «ότι οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση».

Ωστόσο η Lidl Ελλάς σε ανακοίνωση που εξέδωσε στη συνέχεια εξέφρασε τη λύπη της για το γεγονός, λέγοντας πως θα επικοινωνήσει άμεσα την πελάτισσα και θα λήξει το ζήτημα, αναφέροντας παράλληλα πως ο υπεύθυνος ήταν «υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του σούπερ μάρκετ για το περιστατικό με την ηλικιωμένη

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία» αναφέρει η ανακοίνωση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ.

Related posts

Θρήνoς για τη Μαρία – «Έσβησε» στα 49 της χρόνια

Τραγωδία – Πέθανε ο 38χρονος

Γιατί οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο; Η απάντηση θα σας εκπλήξει