Eurostar: Απειλείται το μέλλον της Eurostar εξαιτίας της κρίσης του κορονοϊού
Eurostar: Εξέδωσε προειδοποίηση ότι «παλεύει για την επιβίωσή της». Η εταιρεία διασυνοριακών επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών έκανε έκκληση για περισσότερη οικονομική υποστήριξη από την κυβέρνηση.
Ο σιδηροδρομικός φορέας της υψηλής ταχύτητας τονίζει πως έχει αδικηθεί. Αναφέρει πως δεν αντιμετωπίστηκε δίκαια σε σχέση με τις αεροπορικές εταιρίες στο διάστημα της κρίσης του κορονοϊού. Παράλληλα τονίζει πως ο τομέας των αερομεταφορών έλαβε παραπάνω βοήθεια στην κρίση Covid-19.
Πιο συγκεκριμένα κάνει λόγο για την κρατική ενίσχυση 8 εκατ. λιρών. Η οικονομική βοήθεια ανακοινώθηκε για τα αεροδρόμια στην Αγγλία την Τρίτη ώστε να βοηθηθούν οι αεροπορικές εταιρίες που έχουν χτυπηθεί και αυτές από την κρίση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του σιδηροδρομικού φορέα Eurostar
«Το νέο σύστημα μείωσης των τιμών για τα αεροδρόμια θέτει την Eurostar σε άμεσο μειονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της, τονίζει η εταιρεία.
Η εταιρία έμεινε αγωνιζόμενη για την επιβίωσή της έναντι πτώσης της ζήτησης κατά 95%, ενώ η αεροπορία έχει λάβει στήριξη άνω των 1,8 δισεκατομμυρίων λιρών μέσω δανείων, αναβολής φόρων και χρηματοδότησης.
Ζητάμε να επεκταθεί αυτό το σύστημα ώστε να συμπεριλάβει διεθνείς σιδηροδρομικές υπηρεσίες. Και γενικότερα η κυβέρνηση να ενσωματώσει σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας στην υποστήριξή της στον τομέα των ταξιδιών».
Η Eurostar, που ελέγχεται από το γαλλικό κρατικό σιδηροδρομικό δίκτυο SNCF, πρόκειται να συγχωνευθεί το επόμενο έτος με την Thalys. Μια επιχείρηση SNCF που εκτελεί τρένα υψηλής ταχύτητας μεταξύ Γαλλίας και Βελγίου.
Η Eurostar εκτελεί δρομολόγιο με μόνο ένα τρένο προς κάθε κατεύθυνση μεταξύ Λονδίνου και Παρισιού και μεταξύ Λονδίνου και Άμστερνταμ μέσω Βρυξελλών, σε σύγκριση με περισσότερες από 50 καθημερινές υπηρεσίες πριν από την επιδημία της πανδημίας.
Ο Σύλλογος Προσωπικού Μισθωμένων Μεταφορών, που εκπροσωπεί διευθυντές αμαξοστοιχιών και συμβούλους εξυπηρέτησης πελατών στο Eurostar, ζήτησε κρατική παρέμβαση.
«Τα μέλη μας ήταν στην πρώτη γραμμή αυτής της πανδημίας, είπε ο γενικός γραμματέας Manuel Cortes.
Διασφαλίζοντας ότι τα τρένα λειτουργούν ομαλά και με ασφάλεια για τους επιβάτες. Αυτό που χρειάζονται τώρα είναι διαβεβαιώσεις ότι οι θέσεις εργασίας τους είναι ασφαλείς και η Eurostar έχει ένα ισχυρό μέλλον.
Έχουμε ήδη δει το εκτεταμένο κλείσιμο των σταθμών Ashford και Ebbsfleet, και για μήνες η ένωση μας προειδοποιεί ότι χρειαζόταν βοήθεια».