Άδοξο τέλος για τη γερμανική εταιρεία που ήθελε να κυριαρχήσει στον κλάδο της παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων και είχε συνδεθεί με τη χώρα μας.
Άκαρπες φαίνεται ότι αποδείχθηκαν οι προσπάθειες της γερμανικής εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Next e.GO να βρει αγοραστή, ο οποίος θα διασφάλιζε την επιβίωση της, με αποτέλεσμα να δείχνει έτοιμη να κατεβάσει ρολά.
Την είδηση έκανε γνωστή ο διαχειριστής αφερεγγυότητας Claus-Peter Kruth, με γερμανικά μέσα να αναφέρουν ότι το λουκέτο είναι μονόδρομος από τη στιγμή που δεν κατέστη δυνατό να εξασφαλιστεί μια οικονομική ένεση από επενδυτές.
Περίπου 200 εργαζομένοι θα χάσουν τη δουλειά τους και τα περουσιακά στοιχεία της εταιρείας θα χρησιμοποιηθούν για την εξόφληση των χρεών της.
Η Next e.GO που ιδρύθηκε από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Άαχεν, είχε ως στόχο να κυριαρχήσει στον τομέα της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων.
Η εταιρεία συγκέντρωσε πλήθος επιφανών υποστηρικτών και διέθεσε τεράστια ποσά σε μάρκετινγκ ενέργειες, επιστρατεύοντας ως πρεσβευτή της μέχρι και τον Βραζιλιάνο ποδοσφαιρικό αστέρα Neymar.
Παρ’ όλα αυτά, δεν μπόρεσε να μακροημερεύσει μιας και ουδέποτε κατάφερε να πετύχει τον όγκο πωλήσεων που προσδοκούσε. Ένα από τα ισχυρά χτυπήματα που ώθησαν την Next e.GO σε αυτή τη δυσμενή θέση ήταν η αδυναμία της να διαθέσει στην αγορά το μοντέλο E-Wave X, παρόλο που είχε δεχθεί γι’ αυτό πάνω από 10.000 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος.
Τον Μάρτιο του 2024 η εταιρεία κατέθεσε αίτηση πτώχευσης, ενώ το ίδιο είχε συμβεί και τον Απρίλιο του 2020, αλλά η επιχείρηση τότε είχε σωθεί από τον ολλανδικό επενδυτικό όμιλο ND Industrial.
Κατά τη δεύτερη υποβολή πτώχευσης, η εταιρεία είχε δηλώσει ότι θα συνεχίζονταν οι συζητήσεις και διαπραγματεύσεις με επενδυτές για την εύρεση λύσεων για την επιβίωση της επιχείρησης, με τις εξελίξεις να δείχνουν ότι οι προσπάθειές της έπεσαν στο κενό.
Σημειώνεται ότι η Next e.GO είχε βρεθεί και στο ελληνικό προσκήνιο, όταν το 2020 είχε ανακοινώσει ότι θα κατασκεύαζε στη χώρα μας εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν έγινε ποτέ, ενώ δεν υλοποιήθηκαν τα σχέδιά της ούτε για τα υπόλοιπα εργοστάσια που είχε στην ατζέντα της, συμπεριλαμβανομένου ενός στη Βουλγαρία.