Λόγια Αγίου Παϊσίου: Μιλά για τα σαρκικά αμαρτήματα μέσα στον γάμο

Λόγια Αγίου Παϊσίου: Μιλά για τα σαρκικά αμαρτήματα μέσα στον γάμο

Άγιος Παΐσιος: Μιλά για τα σαρκικά αμαρτήματα μέσα στον γάμο

Διήγησις τού π. Σάββα Αγιορείτη περί τού Αγίου Παϊσίου: «Μού διηγήθηκε κάποια κυρία από τήν Θεσσαλονίκη, ότι κάποτε ο Όσιος Παΐσιος έδωσε δυναμικό τέλος σ ένα φορτικό καί άκρως εφάμαρτο συζυγικό της βάσανο. Είχαν διαφορετικό Πνευματικό εκείνη καί ο σύζυγός της. Ο δικός της Πνευματικός ήταν πατερικός καί ευσυνείδητος καί υπεδείκνυε τίς θεοχάρακτες γραμμές καί προϋποθέσεις τού τίμιου γάμου.

Ο Πνευματικός τού συζύγου της ήταν νεωτεριστής καί μεταπατερικός καί έλεγε στό σύζυγό της τό γνωστό καί βλάσφημο καί αμοραλιστικό λόγιο ότι “ο Θεός αφήνει ελεύθερες τίς κρεβατοκάμαρες καί δέν ασχολείται μέ τό τί κάνουν οι σύζυγοι κατά τήν σχέση, αλλά μέ τήν καρδιά”. Ο σύζυγος απαιτούσε νά μεταβληθεί η σύζυγός του σέ χοιρώδη καί λασπώδη κρεάτινη μάζα καί διαρκώς τήν πίεζε νά ενδώσει, μέ ευλογία τού Πνευματικού του, στήν παρά φύσιν θεομίσητη καί βδελυρή αμαρτία!!! Εκείνη ακολουθούσε τήν υπόδειξη τής φωνής τού Θεού μέσω τού καλού της Πνευματικού καί ουδέποτε διανοήθηκε νά προβεί σέ ένα τέτοιο παθογενές ανοσιούργημα..

Κάποτε απελπισμένη κατέφυγε στήν Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου τού Θεολόγου Σουρωτής καί συνάντησε τόν εκεί παρεπιδημούντα Γέροντα τής αδελφότητος Όσιο καί Θεοφόρο πατέρα Παΐσιο τόν Αγιορείτη. Τού εκμυστηρεύθηκε τό πρόβλημά της καί ζήτησε τήν βοήθειά του.

Ο Όσιος, κατά μαρτυρία τής γυναίκας, έγινε κατά τό κοινώς λεγόμενο «ηφαίστειο» από ιερά αγανάκτηση. Υπέδειξε στή γυναίκα νά μήν ενδώσει ούτε καί μέ απειλή θανάτου στίς σιχαμερότερες καί θανασιμότερες αμαρτίες πού έχει νά παρουσιάσει ο εκπεσών άνθρωπος. Εξήγησε ότι μέσω αυτών τών αμαρτιών επεισέρχεται ο διάβολος στό γάμο καί φυγαδεύεται ο Παράκλητος.

Λόγια Αγίου Παϊσίου: Μιλά για τα σαρκικά αμαρτήματα μέσα στον γάμο

Λόγια του Αγίου Παϊσίου: Γίνονται οι άνθρωποι υποκτηνώδη όντα, πού έπρεπε να ντρέπονται τα φυσιολογικά κτήνη και να διδάσκονται απ αυτά.

Εξήγησε ακόμη ότι είναι αναίρεση τού σκοπού τού γάμου πού διασώζει τό κατά φύσιν καί αναγάγει στό υπερ φύσιν, καί ότι οι βδελυρές καί πυρίκαυστες ουρανόθεν στά Σόδομα αυτές πράξεις είναι οι προσφιλέστερες στόν διάβολο, γιατί οδηγούν τόν κατ εικόνα καί ομοίωσιν Θεού πλασθέντα άνθρωπο στήν κατακόρυφη πτωτική κατεύθυνση τού διεστραμμένου δαίμονα καί όχι στήν υπερυψωθείσα θριαμβευτική θέση, πού υπέδειξε η τεθεωμένη ανθρώπινη φύση πού προσέλαβε ο Χριστός, ήτοι στά δεξιά τού Πατρός Ονόμασε τίς πράξεις αυτές μάστιγα τής εποχής καί παθογένεια γιά τά διαζύγια, τήν ψυχική διάσπαση τών συζύγων, καί ιδίως γιά τήν διαστροφή καί κατρακύλα τών σημερινών παιδιών, πού εισροφούν δαιμονική ενέργεια από τά κυριαρχικά δικαιώματα πού έχει ο διάβολος επί τού γενετικού υλικού από τό οποίο προέρχονται καί από τίς χαίνουσες πνευματικές πληγές, πού υπάρχουν αθεράπευτες στίς ψυχές τών γονέων τους.

Εκείνο πού έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στήν κυρία εκείνη, ήταν η επιμονή τού Οσίου Παϊσίου νά καταγγείλει τόν «Πνευματικό» τού συζύγου της στόν Επίσκοπο του γιά νά τόν καθαιρέσει. Τής είπε επί λέξει: «Νά πάς νά τό πείς στό Δεσπότη γιά νά τόν ξυρίσει!!!».

Διαπιστώνουμε τήν ξεκάθαρη, σύμφωνη μέ όλους τούς Αγίους Πατέρες, θέση τού Αγίου Παϊσίου, ενάντια στίς όποιες σαρκικές διαστροφές είτε εκτός, είτε εντός τού γάμου. Αυτές καθιστούν τό γάμο έναν «νομιμοφανή» σοδομισμό μέ καταστροφικές συνέπειες τόσο στούς συζύγους, πού άν δέν μετανοήσουν κολάζονται, όσο καί στά τέκνα τους. Διαπιστώνουμε επίσης τήν αγιοπατερική στάση του απέναντι εκείνων τών «Πνευματικών», τών χωρίς Άγιο Πνεύμα, πού συμβουλεύουν ολέθρια τά πνευματικά τους τέκνα «χαϊδεύοντας» τά πάθη τους.

Όπως μάς διδάσκει η Αγιοπατερική Γραμματεία ο Πνευματικός έχει εξουσία νά συγχωρεί εκείνα πού συγχωρούνται σύμφωνα μέ τόν νόμο τού Θεού καί όχι τά πάντα. Η εθελοτυφλία καί η άνομη κακή συγχώρηση αυτών πού αμαρτάνουν αμετανόητα κολάζει τόσο τόν εξομολογούμενο όσο καί τόν Πνευματικό του.

Ο Κύριος νά μάς δίνει σύνεση καί νά μάς ευλογεί όλους δι ευχών τού Αγίου Του, Οσίου Παϊσίου τού Αγιορείτου».

Προτεινόμενα