«Μούδιασαν» Μασούτης, Σκλαβενίτης, Lidl: Η κίνηση του Βασιλόπουλου τελειώνει τον ανταγωνισμό στα σούπερ μάρκετ

by Newsroom i-diakopes.gr
«Μούδιασαν» Μασούτης, Σκλαβενίτης, Lidl: Η κίνηση του Βασιλόπουλου τελειώνει τον ανταγωνισμό στα σούπερ μάρκετ

Ο ΑΒ Βασιλόπουλος βάζει στα ράφια των σούπερ μάρκετ τα ρούχα της πολωνικής εταιρείας Pepco, σύμφωνα με το Euro2day.gr.

Ειδικότερα, καταστήματα Pepco μέσα στα εν λόγω σούπερ μάρκετ θα λειτουργήσουν σε Σέρρες, Γρεβενά, Σάπες, Πτολεμαϊδα και Κομοτηνή, με την Πολωνική εταιρεία να επεκτείνει τη διείσδυσή της στην εγχώρια αγορά και την αλυσίδα σούπερ μάρκετ να δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο destination για τους πελάτες.

Η Pepco ίδρυσε θυγατρική στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2022, ενώ την εμπορική της δραστηριότητα στη χώρα την ξεκίνησε το Φθινόπωρο του 2022.

«Μούδιασαν» Μασούτης, Σκλαβενίτης, Lidl: Η κίνηση του Βασιλόπουλου τελειώνει τον ανταγωνισμό στα σούπερ μάρκετ

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με νέα πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου την Ελένη Προβίδη, εμφάνισε πέρυσι οριακή (0,76%) αύξηση των πωλήσεων της στα 1,98 δισ. ευρώ, -ο τζίρος στα ίδια καταστήματα υποχώρησε ελαφρά-, και ζημιές 2,08 εκατ. ευρώ από κέρδη 42,97 εκατ. ευρώ το 2021

Η εμφάνιση ζημιών στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ αποδίδεται από τα στελέχη της στο αυξημένο λειτουργικό κόστος, καθώς μόνο το κόστος ενέργειας αυξήθηκε μετά την επιδότηση κατά 24 εκατ. ευρώ μέσα σε μια χρονιά και στο «κλειδωμένο» περιθώριο κέρδους που κόστισε πέρυσι στην ΑΒ περί τα 9 εκατ. ευρώ και 1 εκατ. ευρώ το «καλάθι του νοικοκυριού» το κόστος του οποίου υπολογίζεται εφέτος στα 6 εκατ. ευρώ.

«Δεν υπερκερδίζουμε. Τα περισσότερα από αυτά τα βάζουμε για να στηρίξουμε το πλάνο ανάπτυξης. Η εταιρεία παρά τις δυσκολίες συνεχίζει και επενδύσει. Μόνο πέρυσι επενδύσαμε 65 εκατ. ευρώ και θα συνεχίσουμε τις επενδύσεις με ένα επενδυτικό πλάνο 180 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία» υπογράμμισε πρόσφατα ο επικεφαλής της Νίκος Λαβίδας.

Ο ίδιος, που ανέλαβε το «τιμόνι» της αλυσίδας από τα τέλη του περασμένου Αυγούστου, εμφανίσθηκε συγκρατημένα αισιόδοξος για την πορεία της τη φετινή χρονιά, εκτιμώντας ότι θα επιστρέψει στα κέρδη και ότι ο τζίρος θα κινηθεί στα επίπεδα του 2022. Στον σχεδιασμό της αλυσίδας είναι τα προϊόντα χαμηλής τιμής να φθάσουν τα 1.600 μέχρι το 2025.

Προτεινόμενα