Ο οδηγός και ο ένας μηχανικός πήδηξαν την τελευταία στιγμή, λίγο πριν από τη σύγκρουση.
Συγκλονίζει το εργατικό δυστύχημα που συνέβη σήμερα τα ξημερώματα με θύμα έναν 41χρονο εργάτη, τον Πέτρο Γιάμαλη.
Σοκαρισμένοι είναι οι φίλοι και οι συνάδερφοι του άτυχου 41χρονου Πέτρου που έχασε τα ξημερώματα τη ζωή του στις γραμμές του ΗΣΑΠ, μετά από τη σύγκρουση του μηχανήματος που επέβαινε, με το τρένο.
Το δυστύχημα σημειώθηκε στη γραμμή 1 στις 04:05 όταν η ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά, παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ, προκειμένου να σταματήσει την πορεία της.
ΗΣΑΠ: Τραγικό αποτέλεσμα ο άτυχος 41χρονος να χάσει τη ζωή του.
Ο άτυχος εργάτης Πέτρος Γιάμαλης, μαζί με δυο συναδέρφους του, προκειμένου να σωθούν από τη σφοδρή σύγκρουση, πήδηξαν από το μηχάνημα που επέβαιναν. Τραγικό αποτέλεσμα ο άτυχος 41χρονος να χάσει τη ζωή του.
Ο 41χρονος ήταν εργοδηγός επί 16 χρονια. Ήταν ανύπαντρος και όπως λένε άνθρωποι που τον γνώριζαν, του άρεσε η δουλειά του και ήταν τελειομανής.
Ο 41χρονος, προέρχεται από τον ΗΣΑΠ και από το 2007 εργάζεται στη ΣΤΑΣΥ. Ξεκίνησε ως εργάτης, μετά έγινε αρχιτεχνίτης επιδομής και η τελευταία του θέση ήταν εργοδηγός επιδομής.
Οι συνάδελφοι του που μίλησαν στο protothema.gr λένε ότι ήταν «εργατικό παιδί, καλός συνάδερφος, η αδερφή του δουλεύει στον ΗΣΑΠ μαζί μας. Αλίμονο στη μάνα του και στον ανιψιό του που υπεραγαπούσε».
Όπως αναφέρουν, είχε λατρεία με τη θάλασσα και είχε πάρει και μια βάρκα και έκανε σχέδια για το μέλλον.
Πώς ακριβώς έγινε το σοκαριστικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Μιλώντας στο OPEN, ο πρόεδρος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης περιέγραψε πώς συνέβη το περιστατικό.
«Είναι ένα μηχάνημα που λειαίνει την τροχιά, στο πλαίσιο της συντήρησης. Είναι μια εταιρεία από τη Δανία που ήρθε να συντηρήσει τη γραμμή. Ο οδηγός είναι του εργολάβου. Την ώρα που οδηγούσε, διαπίστωσε ότι δεν έχει φρένα και το μηχάνημα κινείτο με ανεξέλεγκτη ταχύτητα. Προκειμένου να σταματήσει καθώς είναι κατηφορικό το σημείο και η ταχύτητα θα αυξανόταν κι άλλο, έβαλαν τον συρμό για να το σταματήσουν».
Όπως εξήγησε, αυτοί που ήταν πίσω και πήδηξαν εν κινήσει είναι μια χαρά. Ο οδηγός και ο ένας μηχανικός πήδηξαν την τελευταία στιγμή, λίγο πριν από τη σύγκρουση. Σύμφωνα με τον πρόεδρο των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, «είμαστε συγκλονισμένοι σαν εργαζόμενοι. Πρώτα πρέπει να απελευθερώσουμε το δίκτυο και μετά θα δούμε τι πρέπει να κάνουμε γιατί είναι κάτι που δεν μπορούμε να μην κάνουμε κάτι. Με τέτοια ταχύτητα σε τροχιά, αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να καταλάβεις τον τρόμο και τον πανικό».