Πωλήσεις σουπερμάρκετ: Δείτε αναλυτικά τα στοχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Nielsen
Πωλήσεις σουπερμάρκετ: Τα σούπερ μάρκετ είναι ο μοναδικός κλάδος του λιανεμπορίου και γενικότερα, που κέρδισε παρά έχασε από την πανδημία. Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας τα σούπερ μάρκετ παρέμειναν ανοιχτά και αυτό συμβαίνει έως και σήμερα. Ειδικά στο πρώτο lockdown του Μαρτίου, τα σούπερ μάρκετ έβλεπαν τα ράφια τους να αδειάζουν και δεν προλάβαιναν να τα γεμίζουν.
Το γεγονός ότι ο κόσμος δεν είχε που αλλού να πάει, αποτυπώθηκε και στα στοιχεία για το 2020. Σύμφωνα με τη Nielsen, τα σούπερ μάρκετ σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις τους κατώ 9,7% το 2020. Για να προκύψει αυτό το στοιχείο, συγκρίθηκαν οι 52 εβδομάδες λειτουργίας το 2020 με αυτές του 2019.
Αυτή η αύξηση του 9,7% αποτελεί δε, την υψηλότερη ετήσια μεταβολή των τελευταίων 15 χρόνων! Όπως είναι λογικό, τη μεγαλύτερη αύξηση είδαν τα προϊόντα καθαρισμού και υγιεινής με αύξσηη 18%. Ύστερα ακολουθούν τα προϊόντα bazaar με αύξηση 10,7% και έπειτα έρχονται τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα με αύξηση 10,5%.
Δείτε αναλυτικά τα υπόλοιπα στατιστικά στοιχεία του ρεκόρ πωλήσεων των σουπερμάρκετ για το 2020
Ιδιαίτερα δημοφιλή ήταν επίσης με αύξηση 9,8% τα τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα. Ακολούθως, αύξηση 7,2% σημείωσαν τα φρέσκα/χύμα προϊόντα, ενώ τα καλλυντικά και είδη ατομικής περιποίησης σημείωσαν αύξηση 5,4%.
Τα σούπερ μάρκετ στο νομό Θεσσαλονίκης ήταν εκείνα που σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση (11,8%). Ενώ τα σούπερ μάρκετ με τη χαμηλότερη αύξηση στις πωλήσεις ήταν στην Κρήτη (3,1%).