Προσπάθειες για να βοηθηθούν οι μέλισσες, γίνονται στην Ολλανδία: Οι στάσεις των λεωφορείων έγιναν κήποι με έντονο μελισσοκομικό ενδιαφέρον

Ολλανδία: Προσπάθεια να βοηθήσουν τις τοπικές μέλισσες, κάνουν οι Αρχές της Ουτρέχτης

Ολλανδία: Το κέντρο της Ολλανδίας και η μεγαλύτερη πόλη της είναι η Ουτρέχτη. Μάλιστα, η διάσημη πόλη είναι γνωστή για το καμπαναριό «Ντομ» και την δομή της κεντρικής πόλης. Είναι επίσης, το κέντρο του Ολλανδικού σιδηροδρομικού δικτύου και η έδρα των κεντρικών γραφείων των Nederlandse Spoorwegen δηλαδή των Ολλανδικών Σιδηροδρόμων.

Το 1843 άνοιξε ένας σιδηρόδρομος που συνέδεε την Ουτρέχτη με το Άμστερνταμ. Μετά από αυτό, η Ουτρέχτη, κατέστη σταδιακά το κέντρο του Ολλανδικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Νέες προσπάθειες για να βοηθήσουν τις μέλισσες κάνουν οι Ολλανδοί

Πρόσφατα, όμως, η Ουτρέχτη ακούστηκε πολύ και για ένα άλλο λόγο. Όπως είδαμε στο ρεπορτάζ του Mayukh Saha, σε μια προσπάθεια να βοηθήσουν τις τοπικές μέλισσες, οι Αρχές της Ουτρέχτης, κάλυψαν πάνω από 300 από τις στάσεις των δημόσιων λεωφορείων, με φυτά και συγκεκριμένα, με φυτά Sedum.

Το sedum είναι αειθαλές φυτό που προτιμά προσήλιες θέσεις φύτευσης και είναι κατάλληλο για εδαφοκάλυψη ενώ παρουσιάζει, έντονο μελισσοκομικό ενδιαφέρον. Το φύλλωμά του είναι γκριζοπράσινο και το άνθος του ροζ σε όρθιες τούφες.

Οι Αρχές πιστεύουν ότι οι μέλισσες θα αγαπήσουν τα νέα ανθοφόρα φυτά. Εκτός όμως από τις μέλισσες, η προσθήκη φυτών στις στάσεις των λεωφορείων θα συμβάλλει στην παγίδευση της σκόνης που βρίσκεται στον αέρα καθώς και στην αποθήκευση ομβρίων υδάτων.

Ολλανδία: Οι στάσεις των λεωφορείων διαθέτουν ενεργειακά αποδοτικά φώτα LED και πάγκους από μπαμπού.

Εκτός από τα φυτά, οι διαμορφωμένες στάσεις των λεωφορείων διαθέτουν επίσης, ενεργειακά αποδοτικά φώτα LED, καθώς και πάγκους από μπαμπού.

Οι στέγες θα φροντίζονται από εργαζόμενους στο Δήμο της Ουτρέχτης και όπως όλα δείχνουν, η πόλη είναι αποφασισμένη να βελτιώσει την ποιότητα του αέρα της και να κρατήσει μια πολύ πιο φιλική στάση προς τη φύση!

Τα σχέδια, όμως, της πόλης, δεν σταματούν εδώ. Μέχρι το τέλος του 2019, σχεδιάζεται η εισαγωγή 55 ηλεκτρικών λεωφορείων. Το σχέδιο είναι σύμφωνο με τη σκέψη των Αρχών, να έχουν ένα σύστημα δημόσιων μεταφορών μέχρι το 2028, το οποίο θα είναι απολύτως μη ρυπογόνο και βιώσιμο.

Ως εκ τούτου, τα λεωφορεία θα λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια που θα παράγεται από τους ολλανδικούς ανεμόμυλους.

Related posts

Αργούσε να γυρίσει πίσω και τελικά τον βρήκαν νεκpό

Βόλτα με το Μετρό Θεσσαλονίκης: Σε 17 λεπτά από τον έναν τερματικό στον άλλον – Όσα είδαμε

Θρήνoς για τη Μαρία – «Έσβησε» στα 49 της χρόνια