E-food: Χιλιάδες τα αρνητικά σχόλια – Από το 4,7 στο 2,9 η βαθμολογία
Μετά το εκβιαστικό μήνυμα της efood στους εργαζόμενους, τεράστιο είναι τ κύμα αντιδράσεων και των αρνητικών σχολίων απέναντι στην εφαρμογή διανομής τροφίμων. Μετά τη δημοσιοποίηση του τελεσίγραφου που έστειλε ο κολοσσός των ντελίβερι στους διανομείς, ξεσηκώθηκε ένα τεράστιο κύμα αλληλεγγύης προς του εργαζόμενους της e-food, οι οποίοι σύντομα θα αναγκαστούν είτε να βγουν στην ανεργία, είτε να εργαστούν ως freelancer, αφού όπως φάνηκε και από την πρόσφατη απάντηση της εταιρείας, η efood θα επιμείνει στο εκβιαστικό καθεστώς των απολύσεων και των μετατροπών των συμβάσεων εργασίας σε μπλοκάκι.
Με το hashtag #cancel_efood να βρίσκεται στην κορυφή των trends στο twitter ήδη από το πρωί, ο θυμός αποτυπώθηκε στις αξιολογήσεις αλλά και τα σχόλια πελατών κάτω από το application της εφαρμογής.
Έτσι, η βαθμολογία της πασίγνωστης εφαρμογής στο playstore κατρακύλησε μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από το 4.7 στο 2.9, γεγονός που μαρτυρεί και τη μαζική φυγή πελατών από την εφαρμογή.
Αλλά η εταιρεία δεν βρίσκεται πλέον αντιμέτωπη μόνο με τις χαμηλές βαθμολογίες, αλλά και με χιλιάδες αρνητικά σχόλια που αποδεικνύουν την αγανάκτηση των χρηστών με το εκβιαστικό μήνυμα της εταιρείας.
Δείτε παρακάτω ορισμένα μόνο από τα χιλιάδες σχόλια των χρηστών για το application της εφαρμογής.
Τα αρνητικά σχόλια για την εφαρμογή του e-food