Ρωσικά Lidl: Έρχονται στην Ελλάδα με πάμφθηνα προϊόντα – Δείτε το πότε

Ρωσικά Lidl: Πότε φτάνουν στη χώρα μας

Ρωσικά Lidl: Πέρασαν περίπου 12 χρόνια όταν ξένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ αποπειράθηκε να εισέλθει – ανεπιτυχώς – στην ελληνική αγορά (Aldi). Σήμερα, η Mere της ρωσικής αλυσίδας Svetofor ετοιμάζεται να κάνει απόβαση στη χώρα μας, στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας επέκτασης και σε άλλες αγορές όπως Πορτογαλία, ΗΠΑ, Γαλλία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο κλπ.

Πρόκειται για την μεγαλύτερη αλυσίδα discount στην Ρωσία, με 1.200 καταστήματα σε όλη την χώρα.  Σήμερα ήδη λειτουργεί πολύ πέρα από τα σύνορά της, στην Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία,  Κίνα και άλλες χώρες.

Για την ώρα, συγκρατημένες είναι οι αντιδράσεις παραγόντων της αγοράς που γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες στον κλάδο τροφίμων, το λιανεμπόριο και τα σουπερμάρκετ ειδικότερα, αναμένοντας τα νεότερα γύρω από αυτήν την προσπάθεια.

Στο ελληνόφωνο site που βρίσκεται στον «αέρα» σε περίοπτη θέση είναι η φράση «Σε λίγο καιρό μαζί σας», ενώ ως συγκριτικό πλεονέκτημα η εταιρεία προβάλλει το γεγονός ότι προσφέρει στους καταναλωτές όλα τα είδη, τρόφιμα και μη, σε τιμές 30 έως και 80% χαμηλότερες από τις τιμές της αγοράς.

Περισσότερες πληροφορίες για την είσοδο των Ρωσικών Lild στην ελληνική αγορά

Κάνει λόγο επίσης απευθείας συνεργασία με τους παραγωγούς, μικρούς και μεγάλους, δείχνοντας προτίμηση στα Ελληνικά προϊόντα.

Αναφορικά με τους προμηθευτές, «στους προμηθευτές προσφέρουμε αυτόματες πληρωμές κάθε εβδομάδα για ό,τι έχει πωληθεί στην διάρκειά της. Η συνεργασία είναι διάφανη και ειλικρινής. Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις ή επιβαλλόμενες εκ των υστέρων εκπτώσεις. Οι τιμές που αναφέρονται στην σύμβαση προμήθειας είναι οι τιμές που λαμβάνει ο προμηθευτής στον τραπεζικό του λογαριασμό», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά η Mere απευθύνεται:

-στους καταναλωτές που θέλουν να ψωνίζουν σε ανταγωνιστικές τιμές χωρίς να πληρώνουν υπερβολικά για μάρκετινγκ, όμορφα σχεδιασμένα και διακοσμημένα ράφια και περιοχές πωλήσεων.

-Price hunters (κυνηγούς τιμών) που ψάχνουν για αγαθά σε τιμές ευκαιρίας και εξαιρετικές προσφορές.

-Επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων καταστημάτων λιανικής και HORECA.

Σε κάθε περίπτωση ήδη αναζητεί κατάλληλα κτίρια σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος με πληθυσμό πάνω από 25.000 και σε πυκνοκατοικημένες περιοχές.

Related posts

Βόλτα με το Μετρό Θεσσαλονίκης: Σε 17 λεπτά από τον έναν τερματικό στον άλλον – Όσα είδαμε

Θρήνoς για τη Μαρία – «Έσβησε» στα 49 της χρόνια

Τραγωδία – Πέθανε ο 38χρονος