Ryanair αεροπορική: Δείτε αναλυτικά τα στατιστικά στοιχεία της αεροπορική εταιρίας
Ryanair αεροπορική: Τα μηνιαία στατιστικά στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα η αεροπορική εταιρία για το μήνα Δεκέμβριο 2020. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν, το 92% των πτήσεων της εταιρίας έφτασαν στον προορισμό τους σύμφωνα με τον προγραμματισμό.
Εκτός από αυτό το στοιχείο, δημοσιεύτηκαν και άλλα σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών. Για παράδειγμα στην κατηγορία «Βαθμολογήστε την πτήση σας», το 89% σε σύνολο 11.000 ερωτηθέντων αξιολόγησαν την πτήση ως «Εξαιρετική/Πολύ Καλή/Καλή». Αντίστοιχα ως προς τη φιλικότητα του πληρώματος, «σκόραρε» στο 94%, ενώ οι υπηρεσίες της πτήσης στο 92%. Ακόμα, 86% πήρε η ποικιλία φαγητών και ποτών, ενώ 84% η διαδικασία επιβίβασης.
Δείτε τι ανέφερε η διευθύντρια μάρκετινγκ για τα στοιχεία της αεροπορικής εταιρίας Ryanair το Δεκέμβριο 2020
Η κα. Ντάρα Μπράντι, διευθύντρια μάρκετινγκ και ψηφιακού περιεχομένου ανέφερε «Η αεροπορική εταιρία μετέφερε 1,9 εκατομμύρια πελάτες το Δεκέμβριο και είμαστε ικανοποιημένοι που το 92% των πτήσεων μας έφτασαν εγκαίρως. Οι πρωτοβουλίες μας για ασφαλείς πτήσεις, με καθημερινή απολύμανση, υποχρεωτική χρήση μασκών προσώπου και ανέπαφες διαδικασίες, έχουν τεθεί για να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες μας αισθάνονται σίγουροι όταν πετούν μαζί μας. Είμαστε χαρούμενοι που το 89% των πελατών που ερωτήθηκαν (από σχεδόν 11.000), βαθμολόγησαν την πτήση τους το Δεκέμβριο ως «Εξαιρετική/Πολύ καλή/Καλή» χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Rate My Flight, η οποία επιτρέπει σε όλους πελάτες να παρέχουν κριτικές σε πραγματικό χρόνο για τις πτήσεις τους μέσω της εφαρμογής Ryanair και του email τους».