Σάλος με πελάτη που αποκάλεσε εργαζόμενο σε μπεργκεράδικο «καθυστερημένο»: «Έχει 2 παιδιά με αυτισμό, μη μας επιλέξετε ξανά»

Κατάστημα εστίασης: Αδιανόητη συμπεριφορά πελάτη σε εργαζόμενο

Δεν το χωράει ο ανθρώπινος νούς, η συμπεριφορά που δέχθηκε ένας εργαζόμενος σε γνωστό εστιατόριο στην Αθήνα. Το περιστατικό συνέβη το Σάββατο, 21 Ιανουαρίου και την δυσάρεστη είδηση γνωστοποίησε το ίδιο το μαγαζί μέσα από το Instagram. Δυστυχώς που κυκλοφορούν τέτοιοι άνθρωποι ανάμεσας μας, ευτυχώς που το κατάστημα στήριξε τον εργαζόμενο.

Μερικές φορές, αναρωτιέται κανείς προς τα που οδεύει η κοινωνία. Μια κοινωνία, η οποία νοσεί από σοβαρές ασθένειες, χωρίς καμία πιθανότητα να γιατρευτεί. Είναι αρκετές φορές που η συμπεριφορά ορισμένων ατόμων σε κάνει να απορείς.

Ένα τέτοιο γεγονός σημειώθηκε σε γνωστό μαγαζί στην Αθήνα, όπου, σύμφωνα και με το story, ένας πελάτης κάλεσε για παράπονα και αναφέρθηκε στον υπάλληλο με χαρακτηρισμούς.

Η ανακοίνωση του καταστήματος εστίασης

«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας «καθυστερημένο», επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά, τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».

Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για την στάση όσο και στην απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.

Related posts

Βαρύ πένθος για τον Μιχάλη Κουινέλη – Δύσκολες ώρες για τον τραγουδιστή

Θλίψη στο Άργος: Εργαζόμενος στην καθαριότητα πέθανε εν ώρα εργασίας – Ήταν πατέρας 4 παιδιών

EKTAKTO – Φωτιά TΩΡA σε πασίγνωστο Χιονοδρομικό Κέντρο της Ελλάδας: Σuναγερμός στην Πυροσβεστική