Σουπερμάρκετ πωλήσεις: Αύξηση της τάξης του 183% για τις online πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο

Σουπερμάρκετ πωλήσεις: Δείτε αναλυτικά τα προϊόντα που προτίμησαν οι καταναλωτές

Σουπερμάρκετ πωλήσεις: Αύξηση της τάξης του 183% είδαν τα σουπερμάρκετ μέσω των online αγορών εκ μέρους των καταναλωτών. Το τρίτο τρίμηνο του 2020, δηλαδή τους μήνες από Ιούλιο έως Σεπτέμβριο. Oι πωλήσεις ήταν μακράν περισσότερες σε σχέση με το 2019. Τα στοιχεία καταγράφηκαν από την εταιρία πωλήσεων Convert Group.

Σύμφωνα με προβλέψεις της Convert Group, ο κλάδος εκτιμάται ότι θα κλείσει το 2020, με συνολικές πωλήσεις αξίας περισσότερο από 100 εκατ. ευρώ, πάνω από τις διπλάσιες δηλαδή συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες έφτασαν τα 46,7 εκατ. ευρώ.

Ο κλάδος κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους συνέχισε να αναπτύσσεται με ρυθμό σχεδόν ίδιο με αυτόν του δεύτερου τριμήνου (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος). Περιόδου δηλαδή καραντίνας και μέτρων απαγόρευσης της κυκλοφορίας. Μάλιστα, ακόμη και αρκετούς μήνες μετά, η ανάπτυξη του κλάδου σταθεροποιήθηκε σε πολύ υψηλούς ρυθμούς το Σεπτεμβρίου. Με σχεδόν τετραπλάσια ανάπτυξη συγκριτικά με τους πρώτους μήνες του έτους (Ιανουάριο και Φεβρουάριο) και με +174% συγκριτικά με το Σεπτέμβριο του 2019.

Δείτε σε ποια προϊόντα σημειώθηκε η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων στα σουπερμάρκετ

Σε σύγκριση με το 2019, τα εξής προϊόντα είχαν την μεγαλύτερη αύξηση:

  • +254% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,
  • +227% σε προϊόντα αρτοποιίας,
  • +217% σε φρέσκα τρόφιμα,
  • +205% σε συσκευασμένα τρόφιμα,
  • +196% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης,
  • +172% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού,
  • +161% σε ποτά και αναψυκτικά,
  • +135% σε προϊόντα για κατοικίδια και
  • +39% σε προϊόντα περιποίησης για παιδιά.

Όσον αφορά στις συσκευές, αν και οι κινητές συσκευές εμφάνισαν πτώση κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020 λόγω του εγκλεισμού αλλά και της ανάγκης για μεγάλες παραγγελίες, στο τρίτο τρίμηνο, επανέκτησαν τη δυναμική τους, με αύξηση 7 ποσοστιαίων μονάδων, όντας υπεύθυνες για το 31% των συνολικών παραγγελιών. Πρώτη επιλογή του καταναλωτή βέβαια παρέμειναν desktop & laptops από τα οποία προήλθαν το 64% των συνολικών παραγγελιών, καθώς φαίνεται να είναι οι πιο εύχρηστες συσκευές για την πραγματοποίηση μεγάλων παραγγελιών.

Τέλος, αναφορικά με τα marketing κανάλια, οι οργανικές αναζητήσεις μετά από την αξιοσημείωτη αύξηση που είχαν κατά την περίοδο της καραντίνας, φαίνεται πως στο τρίτο τρίμηνο έπεσαν κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας στο 15%, ποσοστό ίσο με αυτό που σημείωσαν και την ίδια περίοδο το 2019.

Η πτώση οφείλεται σε δύο βασικούς λόγους: στην επαναφορά των διαφημίσεων Google που κατά την περίοδο της καραντίνας και ιδιαίτερα τον Απρίλιο μειώθηκαν κατά 40% λόγω των προβλημάτων στη διαθεσιμότητα των προϊόντων και του τεράστιου φόρτου παραγγελιών, αλλά και στην αύξηση του direct με τους καταναλωτές να επιστρέφουν στους λιανέμπορους της πρώτης τους επιλογής.

Related posts

Δuστuχώς σκoτώθηκε – Σuναγερμός στο ΕΚΑΒ

Eκτακτo: Νέα μεγάλη φωτιά τώρα – Στη μάχη και εναέρια μέσα, έντονη ανησυχία

Ανάσα σε χιλιάδες απεγνωσμένoυς Έλληνες: Σβήστηκαν «χpέη» από Πειραιώς, Alpha Bank, Εθνική – Δες αν έγινε στον λoγαριασμό σου