Στο στόχαστρο των απατεώνων βρέθηκαν οι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας.
Τις τελευταίες ημέρες καταγράφεται αύξηση στην αποστολή ψεύτικων μηνυμάτων, μέσω των οποίων οι επιτήδειοι επιχειρούν να υφαρπάξουν τραπεζικούς κωδικούς και να αποκτήσουν πρόσβαση σε στα χρηματικά ποσά των λογαριασμών.
Αυτή τη φορά το μήνυμα δήθεν από την Εθνική Τράπεζα ενημέρωνε όσους το έλαβαν πως η πρόσβαση στους λογαριασμούς έχει δήθεν ανακληθεί και ζητούσε από όσους το έλαβαν να πατήσουν ένα συγκεκριμένο Link για να επιβεβαιώσουν την ταυτότητά τους και να ενεργοποιήσουν την κάρτα τους.
Πατώντας στο link ο λήπτης του μηνύματος βρίσκεται δήθεν σε περιβάλλον e-banking της ΕΤΕ, με μια προσεκτική ματιά όμως φαίνεται πως πρόκειται για προσπάθεια υποκλοπής κωδικών.
Οι κυβερνοαπατεώνες είναι ξεκάθαρο πως συνεχώς εφευρίσκουν όλο και περισσότερες νέες μεθόδους επίθεσης είτε μέσω μηνυμάτων SMS είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με αποτέλεσμα οι πιθανότητες να παρασύρουν κάποιον στην απάτη τους να αυξάνονται δραματικά.
Μερικές από αυτές τις μεθόδους ανήκουν στις εξής κατηγορίες:
Απατηλά μηνύματα με email και SMS (phishing ή ηλεκτρονικό ψάρεμα).
Eξαπάτηση μέσω αγγελιών για αγορά ή πώληση προϊόντων.
Εξαπάτηση για διαμεσολάβηση στη μεταφορά παράνομου χρήματος (money muling).
Εξαπάτηση με πρόφαση επιδιόρθωση υπολογιστή.
Επενδυτικές απάτες.