‘Εριξε το Instagram η Αθηνά Οικονομάκου: Η φωτογραφία με μαγιό στα χιόνια που κάνει τον γύρο του διαδικτύου

‘Εριξε το Instagram η Αθηνά Οικονομάκου: Έκανε χαμό η ανάρτηση της

Η γνωστή ηθοποιός, δημοσίευσε μια φωτογραφία στο προσωπικό της προφίλ στο Instagram, η οποία έκανε τον γύρο του διαδικτύου. Η φωτογραφία που μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους, την δείχνει στην Ελβετία, να ποζάρει με μαγιό μέσα στα χιόνια.

Λίγο μετά το ταξίδι που έκανε με φίλη της στο Παρίσι, η Αθηνά Οικονομάκου και η οικογένειά της, επισκέφθηκαν την Ελβετία για να περάσουν λίγο χρόνο όλοι μαζί.

Και μπορεί στις περισσότερες αναρτήσεις της να την είδαμε να ποζάρει με τα ρούχα του σκι, με μπότες και χοντρά μπουφάν, ωστόσο αποφάσισε να κάνει τη διαφορά μιας και έβαλε το μαγιό της και πόζαρε μέσα στο τζακούζι στα χιόνια.

Η ανάρτηση της Αθηνάς Οικονομάκου που έριξε το Instagram

«Βγάζουμε αρκετά χρήματα, αλλά όχι επειδή έχουμε followers»

Καλεσμένη στην εκπομπή Πρωινό βρέθηκε η Αθηνά Οικονομάκου, μετά την τρίτη δόση του εμβολίου που έκανε, όπου μεταξύ άλλων μίλησε για τις επιχειρήσεις της, αλλά και την τηλεοπτική της επιστροφή. Όπως ανέφερε η ηθοποιός οι δυο εταιρίες που έχει είναι κερδοφόρες, ανεξάρτητα από τη δυναμική που έχει η ίδια στα social media, αφού μόνο στο Instagram έχει πάνω από 1 εκατομμύριο ακόλουθους.

«Είναι δύσκολο πολύ. Θέλει να είσαι από πάνω στις επιχειρήσεις, να ασχολείσαι πολύ. Τρώει πολύ χρόνο και θέλει πολύ ενέργεια, είναι δύσκολο να ανταπεξέλθεις» ανέφερε αρχικά.

«Εξαρτάται. Δεν μπορώ να τα υπολογίσω αλλά δεν είναι και έτσι ακριβώς γιατί το να έχεις followers δεν σημαίνει ότι θα δώσει ο άλλος αρκετά χρήματα. Δεν έχουμε ένα brand με πολύ φθηνό προϊόν ή χαμηλές τιμές. Είναι ένα brand με τιμές για έναν άνθρωπο που οικονομικά παίρνει όχι ένα βασικό μισθό, οπότε ο άλλος επενδύει στο ρούχο. Στα ρούχα ή στο κόσμημα, δεν το παίρνει για πλάκα ή αψήφιστα. Ούτε οι πολύ μικρές ηλικίες που είναι το μεγαλύτερο κοινό εμένα και της Μαίρης ίσως. Οπότε ο άλλος θα επενδύσει, πρέπει να αποδείξεις πράγματα, πρέπει να του αρέσει το ρούχο, να είναι ποιοτικό, να έχει ένα σύνολο πραγμάτων.

Πάει πολύ καλά αλλά δεν είναι απλό. Γενικά με το οικονομικό κομμάτι και τα νούμερα δεν τα πάω καλά. Έχουμε κοινό λογαριασμό με την Μαίρη και τα κέρδη πάνε εκεί. Είναι 50-50 η επιχείρηση. Βγάζουμε αρκετά χρήματα, είναι κερδοφόρα η επιχείρηση. Αλλά δεν θα βγάζουμε τόσο εύκολα επειδή έχουμε followers».

Related posts

Παναγιώτης Ραφαήλ: O μικρός “ήρωας”, έκλεισε τα 6, σβήνει το κεράκι και όλοι του εύχονται «χρόνια πολλά»

«Μην το πείτε στη μαμά μου…Τρώμε μία εβδομάδα ρύζι»

Σκλαβενίτης: Ποια διάσημη Ελληνίδα είναι η σύζυγός του αφεντικού της αλυσίδας σούπερ μάρκετ