Γιώργος Μούχαλης: Ο περιπτεράς που τα έβαλε με τα σούπερ μάρκετ

Ο άνθρωπος που θέλει να ξαναγράψει την ιστορία του μικρού καταστήματος της γειτονιάς.

Έχει καταφέρει να γράψει τη δική του ιστορία σε έναν κλάδο, αυτόν του περιπτέρου και των μικρών καταστημάτων γειτονιάς, που στα χρόνια της κρίσης λύγισε.

Όχι όμως ο ίδιος. Ο όμιλος Μούχαλη σε μια εποχή όπου οι όροι του παιχνιδιού αλλάζουν κατάφερε με τη σωστή οργάνωση στα logistics και τις συνεργασίες διανομής που έχει με μεγάλα ονόματα του εγχώριου και διεθνούς επιχειρείν – έχει την αποκλειστική διανομή και εμπορία προϊόντων των Phillip Morris, Jacobs, Chipita, Unilever και υπηρεσίες αποκλειστικές διανομής με τις εταιρείες Ελληνικά Λαχεία και ION– κάτι που ακόμη και μεγάλες αλυσίδες δεν έχουν πετύχει. Να εμφανίζει συνεχή ανάπτυξη τζίρου, επενδύσεις και να δημιουργεί νέες εταιρείες και να κάνει εξαγορές.

Για τον όμιλο Μούχαλη η ιστορία του ξεκίνησε το 1974 ως ένα πρατήριο καπνικών στην Ηλιούπολη από τον πατέρα του Παναγιώτη, ο οποίος ήρθε στην Αθήνα φεύγοντας από την Ίμβρο. Στο πρατήριο της Ηλιούπολης ο Γιώργος Μούχαλης ξεκίνησε να δουλεύει από τα 16 του και στα τέλη της χρυσής δεκαετίας του ’90 μαζί με τον αδερφό του Ιωακείμ, ανέλαβαν την οικογενειακή επιχείρηση. Το 2006 εξαγόρασαν την εταιρεία Αλφα Διανομές Α.Ε., το 2007, εξαγόρασαν την ΙΝΚΑΤ, εταιρεία που είχε περίπτερα και μίνι μάρκετ και μέσω της οποίας διαχειρίζονται σήμερα το δίκτυο λιανικής Kiosky’s, το 2010 μπήκαν στην ηλεκτρονική πώληση χρόνου ομιλίας κινητής, σταθερής τηλεφωνίας, Internet και paysafe και το 2012 ξεκίνησαν τη συνεργασία με την Παπαστράτος για την εμπορία και διανομή των προϊόντων στα σημεία λιανικής στο 60% του Νομού Αττικής.

Σε τι κατάσταση είναι σήμερα ο όμιλος Μούχαλης

Σήμερα ο όμιλος δραστηριοποιείται στο χονδρικό εμπόριο καπνοβιομηχανικών προϊόντων, προϊόντων Jacobs, ειδών ζαχαρωδών-κάβας, στην παροχή υπηρεσιών από πώληση κωδικών ανανέωσης χρόνου ομιλίας κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, στη παροχή υπηρεσιών logistics , στο λιανεμπόριο ειδών περιπτέρου, σε υπηρεσίες διαφήμισης και προώθησης προιόντων, σε υπηρεσίες franchise περιπτέρων και καταστημάτων μικρής λιανικής (Kiosky’s One Stop All) και σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης παραγγελιών λιανοπωλητών μέσω διαδικτυακών πλατφόρμων.

Όλες αυτές οι δραστηριότητες φέρνουν και τον ανάλογο τζίρο. Πέρυσι οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν στα 328 εκατ. ευρώ, τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 25 εκατ. ευρώ, οι λειτουργικές δαπάνες του ήταν αυξημένες κατά 12,9% σε σχέση με το 2019 κυρίως λόγω της ανάπτυξης των δραστηριοτήτων του e-commerce, τα ταμειακά διαθέσιμα ξεπέρασαν τα 12,3 εκατ. ευρώ από 6,3 εκατ. ευρώ ενώ εμφάνισε ζημιές 1,14 εκατ. ευρώ από κέρδη 893 χιλ. ευρώ λόγω των επενδύσεων που πραγματοποίησε. Τον Φεβρουάριο του 2020 ίδρυσε την εταιρεία Carrotz Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε με αντικείμενο τις υπηρεσίες έκδοσης κουπονιών, το 2019 εξαγόρασε την εταιρεία E TABLE και πλέον φέρεται να έχει τον πλήρη έλεγχο της Delivery.gr ΙΚΕ που δραστηριοποιείται στο χώρο της ηλεκτρονικής παραγγελίας η οποία συνεργάζεται και την ΑΒ Βασιλόπουλος.

Related posts

26 χρόνια μετά, πραγματικό μοντέλο: Έτσι είναι σήμερα η τηλεοπτική κόρη του Πάνου Μιχαλόπουλου

Σαν αρχαία Ελληνίδα θεά: Η Άντζελα Γκερέκου εμφανίστηκε με αuτό το φόρεμα κι όλοι χάζευαν εκείνη

Ζει σαν… Βασιλιάς ο Απόστολος Λύτρας: Πρώτο τραπέζι σε μπουζούκια στη Λιοσίων – Τα «έσπασε» παρέα με τη νέα του σύντροφο