Γρηγόρης: Η ιστορία της εταιρείας από το τυροπιτάδικο στη Δάφνη μέχρι το μαγαζί στις Μπαχάμες

Γρηγόρης: Η ιστορία πίσω από τα μαγαζιά του

Η πασίγνωστη εταιρεία καφεστίασης «Γρηγόρης», ξεκίνησε από ένα τυροπιτάδικο στη Δάφνη και κατέληξε να έχει καταστήματα όχι μόνο σε ολόκληρη την χώρα, αλλά και στις Μπαχάμες

Ο Βλάσσης Γεωργάτος αποτελεί τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας. Ο ίδιος είναι η δημόσια εικόνα της εταιρείας καφεστίασης. Ένας σύγχρονος άνδρας, με έφεση στα σπορ (μηχανοκίνητα και θαλάσσια). Ο ίδιος με τη δυναμική του παρουσία για χρόνια σηματοδότησε την πρόοδο και διαρκή ανάπτυξη του γκρουπ που ο πατέρας του Γρηγόρης δημιούργησε το 1972 στη Δάφνη.

Ο Βλάσσης Γεωργάτος γεννήθηκε το 1969 στην Αθήνα. Φοίτησε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ). Από νεαρή ηλικία είχε ανάμειξη στην τότε ακόμη οικογενειακή επιχείρηση «Γρηγόρης». Μετά το πέρας των σπουδών του, το 1992, ανέλαβε ενεργό δράση μέσω διοικητικών καθηκόντων.

Ο ίδιος αποτέλεσε εκείνη τη δεύτερη γενιά που αν και πάτησε στα γερά θεμέλια της πρώτης, επί της ουσίας την ξεπέρασε. Το να διαθέτεις πλέον περί τα 360 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, να έχεις αναπτυχθεί σε αρκετές ξένες αγορές και να εισάγεις το θεσμό του franchising στον κλάδο δεν είναι και μικρό πράγμα.

Είχε ισχυρή αντίληψη της μαζικής εστίασης και των τάσεων της αγοράς. Έτσι, επέλεξε να προχωρήσει μέσω franchise την επέκταση της εταιρείας. Η επιλογή αυτή οδήγησε στην αλματώδη ανάπτυξη της «Γρηγόρης». Αυτή την κατέστησε ηγέτιδα δύναμη της κατηγορία της. Η εταιρεία εξελίσσεται διαρκώς, ανταποκρινόμενη πλήρως στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες της εποχής. Σήμερα είναι το μεγαλύτερο δίκτυο μικρογευμάτων και καφέ στην Ελλάδα. Επίσης, είναι το 9ο μεγαλύτερο δίκτυο καφεστίασης στην Ευρώπη.

Γρηγόρης: 330 καταστήματα σε 5 χώρες

Υπό τη διοίκηση του Βλάσση Γεωργάτου, ο «Γρηγόρης» διαθέτει 360 καταστήματα στην Ελλάδα και σε άλλες τέσσερις χώρες, ενώ παράλληλα συνεχίζει την περαιτέρω ανάπτυξη του σήματός του στο εξωτερικό, και συγκεκριμένα στην Κεντρική Ευρώπη. Πρώτος σταθμός ήταν η Γερμανία, όπου το άνοιγμα του καταστήματος στο Βερολίνο, το 2015, αποτέλεσε σημαντικό ορόσημο σ’ αυτή την πορεία.

Βέβαια αυτή είναι η μια πλευρά του νομίσματος. Η άλλη είχε να κάνει με μια σειρά κρίσεων που η αλυσίδα πέρασε, κυρίως στις αρχές του 2004 όταν οι πωλήσεις κατρακύλησαν κι όταν η οικογένεια Γεωργάτου αναγκάστηκε να αλλάξει μείγμα πολιτικής. Πολλά παλιά στελέχη όπως ο Φιλάρετος Ψημμένος αποχώρησαν. Η εταιρεία έδειξε να κλυδωνίζεται από σειρά ανοιγμάτων ενώ η ίδια η εικόνα του Βλάσση Γεωργάτου ως ενός ανθρώπου που είχε το «κοκαλάκι της νυχτερίδας» άρχισε να ξεθωριάζει. Όμως η επιμονή του δραστήριου μάνατζερ έδωσε λύσεις και υπήρξε ένα σημαντικό turnaround story. Μια επιτυχία που ακόμα και σήμερα οδηγεί τις εξελίξεις.

Γρηγόρης: Τα καταστήματα και η καλύτερη τυρόπιτα

Το 1972, στη Δάφνη, ο Γρηγόρης Γεωργάτος άνοιξε ένα μικρό τυροπιτάδικο και του έδωσε το όνομά του. Το «Γρηγόρης» έκανε θραύση έγινε διάσημο στην περιοχή, μετά σε ολόκληρη την Αθήνα και σήμερα, μετά από 50 μείον ένα χρόνια και πολλά πάνω κάτω, η εταιρία διαθέτει καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Μπαχάμες.

Ο Γρηγόρης Γεωργάτος παρέδωσε τη σκυτάλη της εταιρείας στις αρχές της δεκαετίας του ’90 στον γιο του Βλάσση. Αυτός από τα πάρτι της παραλιακής θα εξελιχθεί σε έναν σημαντικό businessman. Ήδη την εμφάνιση του είχε κάνει και ο σημαντικός ανταγωνισμός από την Εβερεστ κι άλλες αλυσίδες του κλάδου. Το 1994, η ιδέα του Βλάσση Γεωργάτου να επεκταθεί το δίκτυο της Γρηγόρης μέσω franchise θα είναι καταλυτική.

Ο Βλάσης Γεωργάτος, αποφασίζει – σε πρώτη φάση – να μεταφέρει την έδρα της εταιρείας στον Άλιμο σε ένα κτήριο 11.000 τμ. Αμέσως μετά, το 2000, εισάγει την εταιρεία στο Χρηματιστήριο – παρά την αντίθετη γνώμη της μητέρας του – ενώ ταυτόχρονα επεκτείνεται στη Ρουμανία και στο νέο διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας Ελ. Βενιζέλος, με δύο σημεία πώλησης. Το 2002 ο όμιλος θα μπει και στις «δημόσιες» business με κυλικεία σε ΟΣΕ και αλλού. Σε μία σημαντική κίνηση, το 2014 ο Βλάσης Γεωργάτος ξεκινά ένα μεγάλο πρότζεκτ, τη συνεργασία του με την ΕΚΟ και την ΒΡ μέσω του concept «Γρηγόρης Μικρό» και η εταιρία ξαναρχίζει την ανοδική της πορεία.

Related posts

Είναι γεμάτη τατουάζ και δεν της φαίνεται: Η Παπουτσάκη ανέβασε φώτο με μπικίνι κ όλοι μετράνε τατουάζ

26 χρόνια μετά, πραγματικό μοντέλο: Έτσι είναι σήμερα η τηλεοπτική κόρη του Πάνου Μιχαλόπουλου

Σαν αρχαία Ελληνίδα θεά: Η Άντζελα Γκερέκου εμφανίστηκε με αuτό το φόρεμα κι όλοι χάζευαν εκείνη