Ιμάνι Κελίφ: Η χρυσή Ολυμπιονίκης που κατηγορήθηκε πως είναι άνδρας, φορά μακιγιάζ και γίνεται μοντέλο

Η Αλγερινή αθλήτρια για την οποία ξέσπασε αντιπαράθεση κατά πόσο θα έπρεπε να συμμετάσχει στους Αγώνες, βγάζει τα γάντια του μποξ – Δείτε βίντεο που ανέβασε γαλλικό ινστιτούτο ομορφιάς

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες τελείωσαν, αλλά ο θόρυβος για το χρυσό μετάλλιο στην πυγμαχία που κέρδισε η Ιμάνι Κελίφ από την Αλγερία δεν έχει κοπάσει.

Μετά την μεγάλη συζήτηση για το αν ήταν δίκαιο να αγωνιστεί η intersex αθλήτρια από την Αλγερία με άλλες γυναίκες και μετά τη μήνυση που κατέθεσε, η Κελίφ έκανε μια φωτογράφιση μόδας.

Κλείσιμο
Σε βίντεο στο Instagram που ανέβασε γαλλικό ινστιτούτο ομορφιάς, η Κελίφ γρονθοκοπεί την κάμερα, γράφει η Daily Mail.

Αμέσως αλλάζει το πλάνο για να εμφανιστεί η Κελίφ με λουλουδάτο φόρεμα, σκουλαρίκια και έντονο μακιγιάζ. Φορά το χρυσό μετάλλιό της και χαμογελά προς την κάμερα.

Η συμμετοχή της Κελίφ στην πυγμαχία γυναικών έγινε αντικείμενο μεγάλη συζήτησης σε όλη τη διάρκεια των Αγώνων. Αφού στο παρελθόν είχε αποκλειστεί από παγκόσμια διοργάνωση γιατί είχε αποτύχει σε τεστ επιλεξιμότητας για το φύλο της, η ΔΟΕ έδωσε την άδεια να αγωνιστεί κανονικά στο Παρίσι.

Παρόμοια ήταν η περίπτωση και της Ταϊβανέζας Λιν Γιου-Τινγκ, η οποία επίσης κατέκτησε το χρυσό στην κατηγορία της.

«Πρόκειται για ζήτημα δικαιοσύνης: οι γυναίκες πρέπει να μπορούν να συμμετέχουν σε αγώνες γυναικών. Και οι δύο είναι γυναίκες», δήλωσε ο πρόεδρος της ΔΟΕ Τόμας Μπαχ. Αλλά και η ίδια η Κελίφ δήλωνε ότι «είμαι γυναίκα όπως κάθε άλλη γυναίκα. Γεννήθηκα γυναίκα. Έχω ζήσει ως γυναίκα. Διαγωνίστηκα ως γυναίκα – δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι’ αυτό».

Σε έναν από τους πρώτους γύρους η Κελίφ απέκλεισε την Ιταλίδα πυγμάχο Άντζελα Καρίνι σε μόλις 46 δευτερόλεπτα ενώ σχετικά εύκολα έφτασε ως το χρυσό.

Με τη λήξη των Ολυμπαικών Αγώνων κατέθεσε στα γαλλικά δικαστήρια μήνυση στην οποία κατονόμασε τον Έλον Μασκ και τη συγγραφέα Τζ. Κ. Ρόουλινγκ.

Related posts

«Η Jennifer Lopez της Καβάλας» – Νέος σάλoς με τη Δέσποινα Βανδή μετά από αuτό που φόρεσε στη σκηνή

Auτήν την αμαpτiα δεν θα συγχωρήσει ο Θεός ούτε στον τωρινό ούτε στον μελλοντικό κόσμο

Auτό είναι το ολοκαίνουργιο σπίτι της κυρά Ρηνιώς στην Κίναρο – Πώς ήταν και πώς έγινε