Κρατερός Κατσούλης: Ανοιχτός στο ενδεχόμενο δεύτερου γάμου
Ο Κρατερός Κατσούλης είναι ανοιχτός στο ενδεχόμενο δεύτερου γάμου, λίγους μήνες μετά τον χωρισμό του από την Κατερίνα Καραβάτου.
Ο παρουσιαστής και ηθοποιός μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Πάμε Δανάη και αναφέρθηκε στην εκπομπή που θα ήθελε να παρουσιάσει, τον λόγο που απέρριψε την πρόταση για το Survivor, αλλά και για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου γάμου.
“Είμαστε στο Modus Vivendi, ένα χώρο έκφρασης, τέχνης και πολιτισμού. Έχω τη χαρά να συνεργάζομαι με εξαιρετικούς ανθρώπους. Στόχος μας είναι να προσφέρεται κάτι που θα μας κάνει να αισθανόμαστε όμορφα στην καθημερινότητά μας”.
Για το φαινόμενο του εργασιακού εκφοβισμού είπε:
“Δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει δουλέψει πάνω από 12 μήνες στην ζωή του και να μην έχει κάποια παραδείγματα εργασιακού εκφοβισμού να διηγηθεί. Σημασία έχει να αντιμετωπίσουμε τον οποιονδήποτε εκφοβισμό στο σύνολό του. Είναι θέμα παιδείας”.
“Όταν βίωσα το πρώτο περιστατικό εργασιακού εκφοβισμού, ήμουν 19 χρονών και είχα σοκαριστεί. Μου είχαν πει “και χάρη σου κάνουμε που σε πληρώνουμε”. Η τέχνη είναι ο λόγος που οι άνθρωποι παραμένουμε άνθρωποι. Χωρίς αυτή θα επιστρέφαμε στην πρωτόγονη μορφή μας”.
Για τη σχέση του με την τηλεόραση, δήλωσε ότι έχει τελειώσει το θέμα πρωινή ζώνη για τον ίδιο και αν επέλεγε να παρουσιάσει κάτι, αυτό θα ήταν σίγουρα ένα τηλεπαιχνίδι ή ένα late night show.
Για τον χωρισμό του από την Κατερίνα Καραβάτου, ο Κρατερός Κατσούλης είπε:
“Για τον χωρισμό μου, πιστεύω ότι θα ήταν πιο ανθρώπινο να υπάρχει απλά η πληροφορία ότι δύο ενήλικες άνθρωποι συμφώνησαν και τα βρήκαν για το καλό των παιδιών τους.
Ποτέ δε λέω ποτέ για ένα δεύτερο γάμο. Αγαπώ τις σχέσεις και δεν σκοπεύω να μείνω για πάντα μόνος μου”.
Τέλος, ο Κατσούλης μίλησε για τον θέμα που προέκυψε με τον Άρη Σερβετάλη και τα σχόλια που δέχτηκε από τον κόσμο.
“Είναι πολύ πιο δύσκολονα σκέφτεσαι από το να κρίνεις, αυτό το έγραψε ο Καρλ Γιουνγκ. Για αυτό, οι περισσότεροι άνθρωποι κρίνουν. Με θυμώνει οποιαδήποτε μορφή κατηγοριοποίησης των ανθρώπων. Δεν ζούμε στην εποχή της σκέψης, ζούμε στην εποχή της άποψης”.