Λίγοι το γνωρίζουν: Ο λόγος που δεν πρέπει να γεμίζεις βενζίνη το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου

Πολλοί νομίζουν ότι το να γεμίζουν το ρεζερβουάρ τους με βενζίνη είναι μια σωστή κίνηση, ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Έχοντας ως δεδομένο ότι η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης έχει ξεφύγει, υπερβαίνοντας τα 2 ευρώ, η παραμικρή λανθασμένη κίνηση την ώρα του ανεφοδιασμού ενός αμαξιού ή μίας μηχανής έχει μεγάλο κόστος, πολύ πιο υψηλό απ’ ότι φανταζόμαστε.

Με δεδομένο, ωστόσο, ότι η επίσκεψη στην αντλία -όσο οικονομικά και… ψυχικά επώδυνη κι αν είναι- είναι αναπόφευκτη, αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να ακολουθήσουμε μια πολύ διαφορετική στρατηγική, αποφεύγοντας τις όποιες απώλειες.

Μολονότι ο ανεφοδιασμός του αυτοκινήτου τις περισσότερες φορές εκτελείται από εξειδικευμένο προσωπικό, δεν σπανίζουν οι περιπτώσεις που παρουσιάζεται το φαινόμενο της υπερχείλισης καυσίμου. Ένα ρεζερβουάρ που έχει υπερχειλίσει αυξάνει την πιθανότητα ανάφλεξης, ενώ ενέχει και ο κίνδυνος να προκληθεί αλλοίωση ακόμα και στο χρώμα του αμαξώματος.

Η ρίψη άφθονου νερού στο σημείο στο οποίο έχει εντοπιστεί η υπερχείλιση μπορεί να αποτρέψει τα χειρότερα, ωστόσο, καλό θα ήταν να αποφύγουμε την όποια υπερβολή ως προς την ποσότητα του καυσίμου που χορηγούμε στο ΙΧ μας.

Βενζίνη: Αύξηση κατανάλωσης καυσίμου
Δεν είναι μυστικό ότι όσο μεγαλύτερο είναι το βάρος του αυτοκίνητου μας, τόσο μεγαλύτερη είναι και η κατανάλωση καυσίμου. Αυτό, ωστόσο, που πολλοί αγνοούν είναι ότι το βάρος του ΙΧ μας αυξάνεται όχι μόνο λόγω της τοποθέτησης εντός της καμπίνας και του πορτμπαγκάζ αχρείαστων αντικειμένων, αλλά και λόγω του… τιγκαρίσματος του ρεζερβουάρ με καύσιμο.

Σίγουρα, αν χορηγήσουμε 45 λίτρα στο ρεζερβουάρ μας, δεν θα επιφέρει τεράστια αλλαγή στο βάρος του ΙΧ μας συγκριτικά με τη χορήγηση –επί παραδείγματι– 20 λίτρων, και η αύξηση στην κατανάλωση δύσκολα θα γίνει αισθητή.

Σε περίπτωση, όμως, που το φουλάρισμα αποτελεί κανόνα, σε βάθος χρόνου η οικονομική επιβάρυνση δεν θα είναι καθόλου αμελητέα.

Βενζίνη: Ημερομηνία λήξης
Ως γνωστόν, τόσο η βενζίνη όσο και το diesel αποτελούν προϊόντα του πετρελαίου το οποίο μπορεί να αντέξει για εκατομμύρια χρόνια. Όταν, ωστόσο, διυλίζεται σε καύσιμο, χορηγούνται διάφορα πρόσθετα που παρότι βελτιώνουν τη λειτουργία του μοτέρ του ΙΧ μας, το καθιστούν ευάλωτο στη ζέστη, το οξυγόνο και την υγρασία.

Εφόσον, λοιπόν, τιγκάρουμε το ΙΧ μας με καύσιμο και αφήσουμε το τελευταίο αναξιοποίητο στο ρεζερβουάρ επί μήνες, το καύσιμο θα χάσει κάποιες από τις ιδιότητές του, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό τη λειτουργία του κινητήρα.

Επιπλέον, μεταξύ των κινδύνων που ελλοχεύουν είναι η δυσκολία εκκίνησης του κινητήρα, τα πειράκια, και η ανάπτυξη μικροοργανισμών οι οποίοι μπορεί να φράξουν τα σωληνάκια, τα μπεκ ψεκασμού, την τρόμπα καυσίμου και το φίλτρο.

Περισσότερες ειδήσεις σήμερα

Related posts

Έτσι είναι χωρίς ρετούς το σώμα της Αγγελικής Νικολούλη στα 60, οι φώτο που κυκλοφορούν και «κλείνουν στόματα»

Παναγιώτης Ραφαήλ: O μικρός “ήρωας”, έκλεισε τα 6, σβήνει το κεράκι και όλοι του εύχονται «χρόνια πολλά»

«Μην το πείτε στη μαμά μου…Τρώμε μία εβδομάδα ρύζι»