Λίντα Γίγα: Το απόλυτο θηλυκό των 80s, το ανεκπλήρωτο όνειρο, η εξαφάνιση της για 20 χρόνια και ο απρόσμενος θάνατος της στα 52 της

Λίντα Γίγα: Η ιστορία της ηθοποιού που μάγεψε τον αντρικό πληθυσμό το 80

Μια από τις πιο γνωστές ηθοποιούς της δεκαετίας του 80 είναι η Λίντα Γίγα. Η ηθοποιός είχε πρωταγωνιστήσει σε πολλές ταινίες που είχαν προκαλέσει σούσουρο εκείνη την εποχή.

Την Λίντα Γίγα θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε ως ανεπιτήδευτη, «Ρlaymate» η οποία είχε το σeξαπίλ να ανοίγει πόρτες και να ρίχνει τα αρσενικά στα πατώματα. Χάριζε λαχταριστές πόζες σε ταινίες και ιλουστρασιόν περιοδικά. Την απεικόνιζαν συνήθως γuμνή ή ημίγuμνη.

Πλάι στις άλλες καυτές υπάρξεις της βιντεοκασέτας, όπως η Βίνα Ασίκη και η Ισμήνη Καλέση. Η Λίντα Γίγα γδύθηκε για να ποζάρει για τον Μιχαλόπουλο στο «Αδελφή μου, αγάπη μου» και καθιερώθηκε πριν καν πέσουν τα ρούχα της στο πάτωμα.

Μετά ήρθαν οι ανεπανάληπτοι «The Κόπανοι» να την εγκαθιδρύσουν ως ένα ακόμα σκοτεινό αντικείμενο του πόθου μιας ολόκληρης δεκαετίας. Κι εκείνη πλαισίωνε τη σeξι παρουσία της με ένα μελαγχολικό ύφος. Με μια κοριτσίστικη φωνή συνθέτοντας ένα εκρηκτικό μείγμα που έβρισκε το ανδρικό κοινό τουλάχιστον ακαταμάχητο!

Η γοητευτική Λίντα Γίγα ήταν ωστόσο ένα διαχρονικό μυστήριο. Εξαφανίστηκε εξάλλου όσο γρήγορα καθιερώθηκε και κανείς δεν άκουσε έκτοτε νέα της. Η κοινωνία την ξαναθυμήθηκε τραγικά τον Ιούλιο του 2016, όταν η μόλις 52χρονη ηθοποιός έφευγε πρόωρα από τον κόσμο, αν κι αυτό θα ήταν όλο, μια είδηση και δυο καλά λόγια.

Το δροσερό κορίτσι που μάθαμε από το ελληνικό σινεμά και τη βιντεοκασέτα αργότερα ως Λίντα Γίγα γεννιέται το 1964. Και εκεί εξαντλούνται όσα ξέρουμε για το σeξι φαινόμενο των ’80s.

Λίντα Γίγα: Η καριέρα στον κινηματογράφο

Θα τη δούμε για πρώτη φορά στο σελιλόιντ το 1985 να πλαισιώνει τους Βουτσά και Μουστάκα στα αξέχαστα «Τούβλα« του Όμηρου Ευστρατιάδη. Πραγματική φήμη θα αποκτήσει ωστόσο δύο χρόνια αργότερα, στο «Αδελφή μου, αγάπη μου» (1987) του Γιάννη Χαρτοματζίδη. Ο οποίος έχει ήδη επιλέξει για τον πρωταγωνιστικό ρόλο τον Πάνο Μιχαλόπουλο, που σκίζει καθ’ όλη τη δεκαετία του 1980, και ψάχνει ένα φρέσκο πρόσωπο με σeξαπίλ και θηλυκότητα. Αλλά και γλύκα και σεμνότητα, για να τον πλαισιώσει. Και το βρίσκει στην όλο νάζι Λίντα Γίγα.

Η ταινία κάνει την παρθενική της προβολή τον Μάρτιο του 1987 και το ανδρικό κοινό έρχεται αντιμέτωπο με την αιθέρια οπτασία. Η οποία βγάζει τα ρούχα της για να ποζάρει για τον χρωστήρα του Μιχαλόπουλου, μένει μονάχα με ένα μπλε σεντόνι. Πόσο μάλλον που την ίδια χρονιά η αποκαλυπτική Γίγα θα κάνει εκείνη τη μοιραία φωτογράφιση στο ανδρικό περιοδικό «Ρlayboy». Θα παίξει την πέτρα του σκανδάλου δίπλα στον Γιώργο Κωνσταντίνου στο καλτ αριστούργημα του τελευταίου «The Κόπανοι» (1987)!

Η κινηματογραφική Λιάνα της ταινίας με υπότιτλο «Και οι 8 ήταν βλήματα» θα εξαργυρώσει τη φήμη της με δύο ακόμα κινηματογραφικές ταινίες. Εντωμεταξύ θα την ανακάλυπτε ο κόσμος του βίντεο. Πλάι στις οκάδες των βιντεοταινιών που γυρίζει τον μήνα, προλαβαίνει να παίξει δίπλα στον Στάθη Ψάλτη στον «Πρωτάρη μπάτσο και την τροτέζα» (1989), αλλά και στο «Oh Babylon» (1989) του Κώστα Φέρρη.

Οι ρόλοι που χαρακτήρισαν την ηθοποιό Λίντα Γίγα

Στην κινηματογραφική εκδοχή της τραγωδίας των Βάκχων που αποπειράθηκε ο Φέρρης όπου όνειρο και πραγματικότητα μπλέκονται με όρια δυσδιάκριτα, η Λίντα Γίγα πλαισιώνει τους Γιώργο Μοσχίδη, Άλκη Παναγιωτίδη και Κωνσταντίνο Τζούμα, αλλά και τον θρυλικό Νικόλα Άσιμο, και φτάνει μέχρι και την Ιαπωνία. Η ταινία του Φέρρη ταξίδεψε σε πολλά κινηματογραφικά φεστιβάλ του πλανήτη, δίνοντας την ευκαιρία στην ηθοποιό να αποδείξει πως είχε σαφώς μεγαλύτερες ερμηνευτικές δυνατότητες από όσες είχε προλάβει να δείξει στο εμπορικό σινεμά της εποχής.

Στο μυαλό των περισσότερων όμως η Λίντα Γίγα είναι συνυφασμένη με τη γενιά της βιντεοκασέτας, την οποία τίμησε ολόθερμα. Οι τίτλοι πολλοί και δηλωτικοί: «Για ψύλλου πήδημα» (1987), «Και πετάει και πηδάει» (1987), «Ο κρεββατοκυνηγός» (1987), «Ακαταμάχητος πιλότος» (1988), «Σήμα κινδύνου» (1988), «Άβε Μάφια: Εθνική Ακαδημία Απατεώνων» (1989), «Ένα μωρό στο ταξί μου» (1989), «Καλοκαιρινές αταξίες» (1989), «Φιλιππινέζα σε τιμή ευκαιρίας» (1989), «Eρωτικές παραλλαγές» (1989), «Τα κορίτσια θέλουν ξύλο» (1989), «Κύριε καθηγητά πού κοιμηθήκατε χθες;» (1989), «Ο πειρατής και η Φιλιππινέζα» (1990), «Τα eρωτικά» (1990) κ.ά.

Related posts

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός έγινε μπαμπάς: Γέννησε η 25χρονη Αλεξάνδρα Νίκα

Υπόθεση Μουρτζούκου: Οκτώ τα νεκρά βρέφη

Μεγάλο σοκ! Πέθανε γιος γνωστού τραγουδιστή