Δυστύχημα των Τεμπών: Είχε συγκλονίσει το Πανελλήνιο
Δυστύχημα των Τεμπών: Το τροχαίο δυστύχημα των Τεμπών, τον έφερε πιο κοντά στο Θεό. Ο Μακάριος Λιακόπουλος, ήταν ένας από τους μαθητές στο τραγικό τροχαίο δυστύχημα που συγκλόνισε όλη την Ελλάδα, στις 13 Απριλίου 2003. Στην κοιλάδα των Τεμπών, είχαν χάσει την ζωή τους 21 συμμαθητές του.
Την Κυριακή των Βαΐων το πρωί ο Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων λειτούργησε και κήρυξε το θείο λόγο στον ιερό Ναό Αγίων Αναργύρων Βεροίας.
Στην διάρκεια της Θείας Λειτουργίας ο Μητροπολίτης τέλεσε την εις πρεσβύτερον χειροτονία του π. Μακαρίου Λιακόπουλου τον οποίο στο τέλος προχείρησε σε Αρχιμανδρίτη. Είναι ο νεαρός που είχε γίνει μοναχός και διάκονος, αφιερώνοντας τη ζωή του στο Θεό, αφού επέζησε από το τραγικό δυστύχημα της 13ης Απριλίου 2003, που στέρησε τη ζωή σε 21 συμμαθητές του.
Στο τέλος της θείας Λειτουργίας τελέστηκε η καθιερωμένη τελετή των Βαΐων και αναγνώστηκε η σχετική ευχή της Εκκλησίας για την εορτή.
Απόσπασμα από τν ομιλία του μαθητή που επέζησε στο δυστύχημα των Τεμπών
«Εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι Κυρίου».
Οἱ ἐπευφημίες τῶν Ἰουδαίων πού συνωστίζονται στήν εἴσοδο τῆς Ἁγίας Πόλεως γιά νά δοῦν τόν Χριστό. Καθώς εἶχαν ἀκούσει ὅτι ἀνέστησε ἐκ νεκρῶν τόν τετραήμερο Λάζαρο, δονοῦν τήν ἀτμόσφαιρα.
«Εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος …». Αἰῶνες ἀνέμεναν οἱ Ἰουδαῖοι τόν Μεσσία, καί τώρα πίστευσαν ὅτι τόν βρῆκαν στό πρόσωπο τοῦ Χριστοῦ πού ἐπευφημοῦσαν. Ἀλλά εἶχαν λανθασμένη ἐντύπωση γιά τόν Μεσσία. Αὐτοί τόν περίμεναν ὡς κοσμικό βασιλέα πού θά τούς ἐλευθέρωνε ἀπό τούς Ρωμαίους καί θά τούς χάριζε καί πάλι τή δόξα πού εἶχαν στερηθεῖ. Γι᾽ αὐτό καί τόν ὑποδέχονται θριαμβευτικά. Γι᾽ αὐτό καί τόν ὀνομάζουν εὐλογημένο καί βασιλέα τους.
Δέν θά ἀργήσουν ὅμως νά ἀλλάξουν γνώμη. Δέν θά ἀργήσουν νά μετατρέψουν τό ὠσαννά σέ οὐά. Νά μην ἀργήσουν ἀντί νά τόν ἐπευφημοῦν νά ζητοῦν τή σταύρωσή του. Αντί νά θυμοῦνται τίς εὐεργεσίες καί τά θαύματά του, νά ἀδιαφοροῦν γι᾽ αὐτά καί νά θέλουν τήν τιμωρία του.
Πολλοί ἀποδίδουν τήν ἀλλαγή τῆς στάσεως τῶν Ἰουδαίων ἔναντι τοῦ Χριστοῦ στήν ψυχολογία τοῦ ὄχλου, πού πιστεύει εὔκολα, πού παρασύρεται καί στή συνέχεια ἀπογοητεύεται.
Ἀσφαλῶς ὀφείλεται καί σέ αὐτήν. Ὀφείλεται ὅμως καί στό γεγονός ὅτι οἱ Ἰουδαῖοι δέν εἶχαν καταλάβει ποιός ἦταν ὁ Χριστός καί ποιά ἦταν ἡ ἀποστολή του στόν κόσμο ὡς Μεσσίου. Ἤθελαν ἕνα Μεσσία μέ τίς δικές τους προδιαγραφές, καί εἶχαν ξεχάσει ὅτι ὁ Μεσσίας πού ἀνέμεναν θά ἦταν ὁ λυτρωτής τοῦ ἀνθρωπίνου γένους. Από τήν ἁμαρτία καί τήν πτώση. Θά ἦταν αὐτός πού θά ἀποκαθιστοῦσε τή σχέση τους μέ τόν Θεό καί θά ἀπάλλασσε τούς ἀνθρώπους ἀπό τό βάρος τῆς παρακοῆς καί τῆς ἀπομακρύνσεως. Από τόν Δημιουργό Θεό πού τούς συνέτριβε καί τούς συνέθλιβε.