Την περασμένη Πέμπτη η ΕΡΤ κυκλοφόρησε το τραγούδι, με το οποίο η Μαρίνα Σάττι θα μας εκπροσωπήσει στην Eurovision 2024, που θα διεξαχθεί τον Μάιο στην Σουηδία.
Από την πρώτη στιγμή κυκλοφορίας της ελληνικής συμμετοχής οι συζητήσεις για την ελληνική πρόταση στην Eurovision 2024 που θα διεξαχθεί τον ερχόμενο Μάιο στο Μάλμε της Σουηδίας δίνουν και παίρνουν στα διάφορα sites και forum που ασχολούνται με τον διαγωνισμό, ενώ φωτιά έχουν πάρει όλα τα social media με το τραγούδι να μην περνάει σε καμία περίπτωση απαρατήρητο.
Αυτό εκφράζεται και μέσα από τις στοιχηματικές αποδόσεις για νίκη στον 68ο διαγωνισμό της Eurovision με την Ελλάδα να παρουσιάζει από χθες άνοδο κατά δύο θέσεις στην κατάταξη (από 16η σε 14η) με παράλληλη μείωση των αποδόσεων της σε όλες ανεξαιρέτως τις στοιχηματικές εταιρείες.
«γειαααααααααα 100Κ instagram followers!!! ευχαριστώωωωω πολύυυυυ 🥰🙃 και υπόσχομαι/δεσμεύομαι δημοσίως (κι έχω κοινωνική ευθύνη απέναντι σας) να κάνω serve από’δω και πέρα χωρίς φόβο και πάθος», έγραψε σε ένα χαριτωμένο μήνυμα η Μαρίνα Σάττι, στην ανάρτηση που έκανε στο Instagram λίγες ώρες μετά τα αποκαλυπτήρια για το «Ζάρι» – το τραγούδι με το οποίο θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό Eurovision 2024.
Έχει σημασία η αύξηση των «ακολούθων»; Ναι, φυσικά έχει σημασία στην περίπτωση του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision, γιατί στα σόσιαλ μίντια διαμορφώνονται υπερ-εθνικές τάσεις μεταξύ των ”φαν”, που θα σπεύσουν να ψηφίσουν υπέρ/κατά των τραγουδιών.