Eνοικιαστές: Τι να κάνετε αν αφήσουν το σπίτι σε τραγική κατάσταση
Mεγάλα είναι τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι οικοδεσπότες όταν διαθέτουν τα σπίτια τους σε ενοικιαστές στα Airbnb, καθώς φευγοντας εχει παρατηρηθεί οτι τα αφήνουν άνω κάτω και ακόμη χειρότερα, ακόμη και κατεστραμμένα.
Μπορεί να προσφέρει ένα επιπλέον οικονομικό έσοδο για τον οικοδεσπότη. Μπορεί να αποτελεί μια οικονομική λύση για τον φιλοξενούμενο. Όμως, δεν πρόκειται για μια ιδανική λύση. Αυτό καταλαβαίνει κανείς από τις παρακάτω φωτογραφίες.
Η σελίδα Airbnb Greece – Greek Hosts βρίσκεται στο Facebook και αποκαλύπτει τη ρεαλιστική πλευρά της βραχυχρόνιας μίσθωσης. Εικόνες που εμπεριέχουν σπασμένα κρεβάτια, σπασμένες τηλεοράσεις και καμένους πάγκους. Επίσης, λερωμένα σεντόνια και αναψυκτικά εντός του πλυντηρίου.
Οι μαρτυρίες των ενοικιαστών και οι φωτογραφίες είναι σοκαριστικές
Οι μαρτυρίες των ιδιοκτητών και οι φωτογραφίες που αναρτούν είναι σοκαριστικές. Έτσι, δεν θα είναι εύκολο για κάποιον που θέλει να διαθέσει το ακίνητό του προς μίσθωση να το κάνει και στην πράξη. Ωστόσο, η πλατφόρμα εξασφαλίζει στον ιδιοκτήτη, όσον αφορά τις πιθανές ζημιές, αλλά μόνο υπό όρους.
Μπορείτε να υποβάλετε μια αξίωση εγγύησης, μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων. Αυτό μπορεί να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αναχώρησης του επισκέπτη σας. Αυτό μπορεί να γίνει πριν από την άφιξη του επόμενου επισκέπτη και πάντοτε σε αναλογία, με αυτό που προηγείται.
Μπορείτε να υποβάλετε μια αξίωση εγγύησης, μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων. Αυτό μπορεί να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αναχώρησης του επισκέπτη σας. Αυτό μπορεί να γίνει πριν από την άφιξη του επόμενου επισκέπτη και πάντοτε σε αναλογία, με αυτό που προηγείται.
Που μπορούν να απευθυνθούν οι ενοικιαστές
Μεταβείτε λοιπόν αρχικά στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων της airbnb.gr. Εκεί που αναφέρει, επιλέξτε λόγο, διαλέξτε αίτηση για αποζημίωση. Πατήστε συνέχεια για να βάλετε τα στοιχεία των ζημιών και τα σχετικά έξοδα στην επόμενη σελίδα.
Σε περίπτωση που ο επισκέπτης αποδεχθεί το ποσό που ζητήσατε, η πληρωμή θα πραγματοποιηθεί το πολύ εντός επτά εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που ο επισκέπτης το απορρίψει ή δεν απαντήσει μέσα σε τρεις ημέρες, τότε διαλέξτε τη Μεσολάβηση της Airbnb στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων.
Έπειτα, θα σας δοθεί περιθώριο τριών ημερών για την υποβολή επιπλέον δικαιολογητικών. Οι περισσότερες υποθέσεις λύνονται εντός μίας εβδομάδας.