«Ουστ ρε, φώναζες σαν κότα»: Έλληνας ιδιοκτήτης beach bar βρίζει όποιον αφήνει κακή κριτική προκαλώντας χαμό στο Ίντερνετ

Έλληνας ιδιοκτήτης beach bar: Δεν έχει αφήσει κριτική για κριτική χωρίς απάντηση

Ένας ιδιοκτήτης beach bar στην Πάργα παραδίδει μαθήματα πολιτισμού και σωστής πρακτικής στον τομέα τουρισμού, κάνοντας τον διαδίκτυο να ξετρελαίνεται μαζί του.

Τι κι αν ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας, τι κι αν «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο»;

Ο εν λόγω ιδιοκτήτης του beach bar μοιάζει έτοιμος… να συγκρουστεί με αυτές τις απαρχαιωμένες αντιλήψεις.

Τι σημαίνει αυτό; Συνήθως όταν κάποιος πελάτης αφήνει αρνητικά σχόλια σε κάποια επιχείρηση, οι ιδιοκτήτες της είτε το αγνοούν, είτε προσπαθούν ευγενικά -αφού ζητήσουν συγγνώμη- να απαντήσουν στα παράπονα των δυσαρεστημένων πελατών.

Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για τον επιχειρηματία της ιστορίας μας, ο οποίος… είναι έτοιμος να βρίσει με κάθε πιθανό τρόπο όλους τους μίζερους τουρίστες, οι οποίοι δεν εκτιμούν τις υπηρεσίες του μαγαζιού του

Το μόνο σίγουρο είναι ότι μια σύντομη επίσκεψη στις κριτικές του μαγαζιού στο Google Maps αρκεί για να διαπιστώσει κανείς όλα όσα αναφέρουμε παραπάνω.

Έλληνας ιδιοκτήτης beach bar: Οι κριτικές και οι απαντήσεις

Δείτε και μόνοι σας…

Related posts

Έρχεται επιβεβαίωση προφητείας Αγίου Παϊσίου: «Θα φύγουν νύχτα»

Μετάνοιες στις 12 το βράδυ, 12 μετάνοιες στη Μητέρα του Θεού λύνουν αδύνατες επιθυμίες

Άκης Πετρετζίκης: «Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από το να έχεις οικογένεια – Δεν μπορώ να φύγω από τα παιδιά μου»