Προσέβαλαν μια γυναίκα σε κατάστημα νυφικών για τα κιλά της αλλά η ιδιοκτήτρια τους έδωσε την καλύτερη απάντηση

Η αποστομωτική απάντηση μιας ιδιοκτήτριας απέναντι σε κακόβουλα σχόλια

Σε αυτή την ζωή υπάρχουν πολλοί κακοπροαίρετοι άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν ότι τα λόγια τους έχουν τη δύναμη να πληγώσουν κάποιον. Ωστόσο υπάρχουν και αρκετοί ενσυναίσθητοι άνθρωποι που είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν ή να υπερασπιστούν τον συνάνθρωπο τους.

Ίσως να σκεφτείτε κάποιον που έκανε bullying κάποια στιγμή στη ζωή σας. Φαίνεται ότι δεν έχουν κανένα έλεος και λαμβάνουν ικανοποίηση πληγώνοντας. Αν και οι περισσότεροι άνθρωποι θα έλεγαν ότι αυτό συμβαίνει σε μαθητές, μπορεί να συμβεί και σε ενήλικα.

Ο εκφοβισμός είναι ένα σοβαρό ζήτημα και μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλή αυτοεκτίμηση, κατάθλιψη και πολλά άλλα προβλήματα. Ακόμα κι αν ο εκφοβισμός είναι ένα κοινό πρόβλημα, υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που είναι πρόθυμοι να να αντισταθούν και να κάνουν τη διαφορά. Αυτό συνέβη όταν μια γυναίκα, ιδιοκτήτρια καταστήματος νυφικών, άκουσε τι συνέβαινε και αποφάσισε να κάνει κάτι γι ‘αυτό. Μία πελάτισσα δοκίμαζε ένα νυφικό φόρεμα και όπως γνωρίζετε, είναι μια από τις πιο σημαντικές ημέρες της ζωής μιας γυναίκας.

Μία συζήτηση ακούστηκε μεταξύ μητέρας και κόρης. Ξεκίνησε όταν η κόρη είπε με δυνατή φωνή: “Δεν καταλαβαίνω πώς κάποια όπως αυτή μπορεί να παντρεύεται, νόμιζα ότι οι φάλαινες δεν ζευγάρωναν”.

Υπήρχε μια κοπέλα plus size που δοκίμαζε ένα φόρεμα και προσπάθησε να μην κλάψει. Την ίδια στιγμή, κοκκίνισε εξαιτίας των σκληρών λέξεων. Η ιδιοκτήτρια του καταστήματος ήταν απασχολημένη τακτοποιώντας τα νυφικά και η νεαρή γυναίκα άρχισε να απομακρύνεται, αλλά η ιδιοκτήτρια της είπε να σταματήσει.

Η καταπληκτική απάντηση της ιδιοκτήτριας όταν άκουσε την προσβολή

Η ιδιοκτήτρια του καταστήματος πήγε στη συνέχεια στη μητέρα και την κόρη και τους είπε: “Δεν καταλαβαίνω πώς νομίζετε ότι μπορείτε να πάρετε ένα νυφικό από το κατάστημά μου.”

Η κοπέλα απάντησε αλαζονικά: “Αλήθεια; Εσείς κάνετε λάθος. Στην πραγματικότητα, είμαστε εδώ για να το πάρουμε επειδή είναι ήδη πληρωμένο.”

Η ιδιοκτήτρια ρώτησε ποιο ήταν το όνομά της και πήγε να γράψει κάτι στον πάγκο.

Όταν η νεαρή γυναίκα ρώτησε τι συμβαίνει, η ιδιοκτήτρια είπε ότι τους έδινε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

“Μπορείτε να αναζητήσετε ένα άλλο κατάστημα για να πάρετε νυφικό, γιατί μόλις ακύρωσα την παραγγελία σας και αρνούμαι να σας βοηθήσω. Τώρα, φύγετε από το κατάστημά μου προτού καλέσω την αστυνομία.”

Η γυναίκα άρχισε πραγματικά να ανησυχεί επειδή έμενε μόλις μια εβδομάδα από το γάμο της. Δεν θα προλάβαινε ποτέ να πάρει άλλο νυφικό.

Η μητέρα της παρενέβη: “Είχαμε παραγγείλει αυτό το νυφικό με ειδικές λεπτομέρειες για το γάμο της. Πώς μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία;”

Και η ιδιοκτήτρια απάντησε: “Ακύρωσα την παραγγελία επειδή δεν θέλω καμία νύφη να αισθάνεται σαν να μην αξίζει να παντρευτεί λόγω της εμφάνισής της. Προφανώς και οι δύο αισθάνεστε σαν να είστε καλύτερες από τους άλλους. Και δεν υπάρχει χώρος για ηλίθιες στο κατάστημά μου. Καλώ την αστυνομία, και δεδομένου ότι εξακολουθώ να έχω τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας, θα χρεώσω τις ζημίες που προκάλεσε η κόρη σας στο νυφικό.”

Έφυγαν από το κατάστημα και οι άλλοι πελάτες ένιωσαν ενθουσιασμένοι με την παρέμβασή της.

Αυτό που δεν γνώριζαν ήταν ότι η ιδιοκτήτρια του καταστήματος είχε μια κόρη με θυρεοειδή. Ήταν το ίδιο πρόβλημα που είχε και η κοπέλα που δοκίμαζε το νυφικό.

Η ομορφιά δεν περιορίζεται σε ένα μέγεθος, σχήμα ή χρώμα. Κάθε νύφη αξίζει να έχει την ιδιαίτερη μέρα της.

Related posts

Ειρήνη Μουρτζούκου: Ήταν άραγε έγκυος ποτέ; – «Δεν την έχει δει κανείς με φουσκωμένη κοιλιά»

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός έγινε μπαμπάς: Γέννησε η 25χρονη Αλεξάνδρα Νίκα

Υπόθεση Μουρτζούκου: Οκτώ τα νεκρά βρέφη