Σπύρος Πανόπουλος: Ο κορυφαίος Έλληνας κατασκευαστής αυτοκινήτων
Έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα πραγματικό αριστούργημα, ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο υψηλών προδιαγραφών που είναι ικανό να ξεπεράσει τις ακόμη και τα πιο γρήγορα αμάξια στον κόσμο, που είναι τα αυτοκίνητα της φόρμουλα 1.
Πιο αναλυτικά ο Σπύρος Πανόπουλος μίλησε για το «CHAOS» που σύμφωνα με τον κατασκευαστή, δημιουργεί μία νέα κατηγορία, πέρα από τα supercars & hypercars.
Ο δημιουργός του πρώτου ελληνικού υπεραυτοκινήτου, Σπύρος Πανόπουλος βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «ΑΠΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ» στο «OPEN», και μίλησε για τη διαδικασία κατασκευής του πιο γρήγορου αυτοκινήτου στον κόσμο, το «CHAOS» και αποκάλυψε πότε θα γίνει η παρουσίασή του που όλοι αναμένουν.
Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο πώς κατάφερε να δημιουργήσει την εταιρία του, στο όραμά του, στα παγκόσμια ρεκόρ που έχει κατακτήσει μέχρι σήμερα αλλά και στο πώς θα αλλάξει η τεχνολογία του το μέλλον της κίνησης.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Έλληνα κατασκευαστή Σπύρου Πανόπουλου:
«Το ταξίδι μέχρι εδώ με έκανε να αναθεωρήσω. Πιο πολύ αξία έχει ο κόσμος δίπλα μου να έχει το αυτοκίνητό μου. Να το βλέπω κάθε μέρα. Θα με χαροποιεί πιο πολύ αυτό. Γι’ αυτό τον λόγο βγάζω νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, προσιτά για τον κόσμο. Μέχρι 30.000 ευρώ. Οπως επίσης βγάζουμε και υδρογόνα αυτοκίνητα. Το υδρογόνο είναι το μέλλον. Το μέλλον της αυτοκίνησης δεν είναι η μπαταρία, είναι το υδρογόνο. Είναι μια μορφή ενέργειας η οποία είναι πολύ εύκολα να κινείται. Η αναλογία φόρτισης της μπαταρίας με την απόδοσή της είναι δυσανάλογη. Δεν μπορείς να φορτίσεις σε πέντε λεπτά το καύσιμο σου και να τροφοδοτήσεις 500-100 χιλιόμετρα. Δεν θα αλλάξει η μεταβλητή του έτσι. Οπότε το μέλλον είναι το υδρογόνο. Ο πιο αποδοτικός τρόπος κίνησης», ανέφερε αρχικά και στη συνέχεια αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο σκέφτηκε να ονομάσει το πρώτο ελληνικό υπεραυτοκίνητο «CHAOS».
Σπύρος Πανόπουλος: “Μπορεί να έχει 700 άλογα με 1400 κιλά. Δηλαδή έχει δύο κιλά κάθε ένα άλογο”
«CHAOS είναι ακριβώς το όνομα για το μέγεθος της απόστασης που δημιουργείται από το δεύτερο αυτοκίνητο. Δεν είναι τυχαίο. Η κάθε Ferrari έχει περισσότερα κιλά από τους ίππους. Μπορεί να έχει 700 άλογα με 1400 κιλά. Δηλαδή έχει δύο κιλά κάθε ένα άλογο. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μεταφέρει το βάρος του πολύ αργότερα από ένα αυτοκίνητο που έχει ένα κιλό κι ένα ίππο. Το δικό μας τείνει να έχει δύο ίππους ανά ένα κιλό. Δηλαδή η επιτάχυνση της που μεταφέρεται από το ένα σημείο στο άλλο είναι πολύ γρηγορότερη από ένα άλλο εφάμιλλο supercar. Δεν υπάρχει σημείο σύγκρισης. Η Formula έχει και πλευρικές επιταχύνσεις που δεν μπορούμε να έχουμε εμείς, αλλά αν υποθέσουμε στο 0-400 που είναι μια μονάδα μέτρησης ταχύτητας ενός γρήγορου αυτοκινήτου, θα είμαστε πιο γρήγοροι από τη Formula 1», τόνισε χαρακτηριστικά.