Παλιοί Έλληνες ηθοποιοί: Τι έχει πει ο σκηνοθέτης Παύλος Τάσιος για κορυφαίους ηθοποιούς του παλιού κινηματογράφου
Παλιοί Έλληνες ηθοποιοί: Αποκαλύψεις σχετικά με τον χαρακτήρα και τη συμπεριφορά κορυφαίων ηθοποιοιών του παλιού κινηματογράφου. Είχε κάνει στο παρελθόν ο σκηνοθέτης και σκηνογράφος Παύλος Τάσιος. Ο μεγάλος Παύλος Τάσιος είχε εκπαιδευτεί στην 7η τέχνη αποκλειστικά στη Φίνος Φιλμ. Γεννήθηκε το 1942 και απεβίωσε το 2011.
Το 1960 βρέθηκε κατα τύχη σε ένα σημείο της Θεσσαλονίκης που γυριζόταν η ταινία «Ο ατσίδας». Ζήτησε από το συνεργείο να εργαστεί μαζί τους και έκτοτε ήταν βοηθός του Γιάννη Δαλιανίδη. Το 1965 με φίλους του γύρισαν την ταινία «Η φτωχολογιά». Ενώ την ίδια εποχή, ο Φίνος του ζήτησε να γράψει ένα σενάριο, από το οποίο προέκυψε η ταινία «Παράνομοι πόθοι» (1966). Στην ίδια ταινία ανέλαβε και τη σκηνοθεσία.
Ακολούθησαν και άλλες σκηνοθεσίες για παράδειγμα με τις ταινίες «Πληγωμένα νιάτα» και «Ναι μεν αλλά». Συνολικά γύρισε 11 ταινίες μεγάλου μήκους, εκ των οποίων οι πιο γνωστές και αυτές που απέσπασαν βραβεία είναι «Το Στίγμα», «Παραγγελιά» και «Το βαρύ πεπόνι».
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του, προσπαθούσε να βρει χρηματοδότηση ώστε να γυρίσει σε ταινία τη ζωή της Ζωζώς Νταλμάς, συντρόφου του Τούρκου ηγέτη Κεμάλ Ατατούρκ. Πέθανε πρόωρα σε ηλικία 69 ετών από καρκίνο. Ήταν σύζυγος της Κατερίνας Γώγου, ηθοποιού και ποιήτριας.
Στο βιβλίο του «Ταινίες για φίλημα» έχει αναφερθεί σε πολλούς γνωστούς Έλληνες ηθοποιούς του παλιού κινηματογράφου σχετικά με την συμπεριφορά και το χαρακτήρα τους. Τα όσα αναφέρει είναι πραγματικά άκρως ενδιαφέροντα.
Παλιοί Έλληνες ηθοποιοί: Αυτές είναι οι αποκαλύψεις του σκηνοθέτη Παύλου Τάσιου για το χαρακτήρα και τη συμπεριφορά τους
Ο Παύλος Τάσιος έκανε αποκαλύψεις για την Αλίκη Βουγουκλάκη, τη Τζένη Καρέζη, τον Κώστα Βουτσά, την Μαίρη Χρονοπούλου. Καθώς και τον Αλέκο Αλεξανδράκη, τη Ρένα Βλαχοπούλου, τη Ζωή Λάσκαρη, τη Μάρθα Καραγιάννη, το Νίκο Κούρκουλο και τον Κώστα Χατζηχρήστο.
Αναφορά με την Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει γράψει ότι «Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν πολύ μακρινή για μας. Απλησίαστη. Κατ’ αρχάς, δεν ερχόταν ποτέ στου φουαγέ, όπου ίσως θα μπορούσαμε να έχουμε μια επαφή μαζί της. Και όταν ερχόταν περνούσε σαν σφαίρα. Δεν τη θυμάμαι εκεί ποτέ. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν βεντέτα. Αυτό ίσχυε και στα γυρίσματα. Έπρεπε να προσέχεις πώς θα της μιλήσεις, πώς θα σταθείς απέναντί της. Οι σκηνοθέτες έτρεμαν. Μόνο ο Δαλιανίδης ήταν στο ίδιο επίπεδο με εκείνη και της φερόταν φυσιολογικά».
Για τη Τζένη Καρέζη, τη Ρένα Βλαχοπούλου και τη Ζωή Λάσκαρη έχει αναφέρει ότι «Η Τζένη Καρέζη δεν ήταν τόσο μεγάλη βεντέτα. Ήταν λίγο ψυχρή και λίγο απρόσιτη, αλλά δεν τρόμαζε τους συνεργάτες. Προσπαθούσε να είναι καλή. Μπροστά στην Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν δεύτερη. Τρίτη ήταν η Ρένα Βλαχοπούλου. Ήταν απρόσιτη. Μπορεί να έκανε και να έλεγε τα αστεία της, αλλά όταν της έλεγες κάτι χωρίς ευγένεια μπορεί να σε έστελνε στον διάολο. Η Ζωή Λάσκαρη δεν ήταν καθόλου βεντέτα. Ήταν εντελώς διαφορετική απ’ όλες τις άλλες».
Περισσότερες αποκαλύψεις του σκηνοθέτη Παύλου Τάσιου για τους παλιούς Έλληνες ηθοποιούς
Για τη Μαίρη Χρονοπούλου είχε κάνει μία συγκλονιστική αποκάλυψη. Είχε αναφέρει «Η Μαίρη Χρονοπούλου έκανε επεισόδια. Όταν ο Φίνος είχε πάει στο Λονδίνο για την αρρώστια του, η Μαίρη Χρονοπούλου είχε διαδώσει σε όλους πως πεθαίνει. Όταν ο Φίνος σηκώθηκε από την πρώτη εγχείρηση, του τα είπε η Τζέλλα και από τότε η Μαίρη δεν ξαναέπαιξε ποτέ σε ταινίες του».
Για τον Κώστα Βουτσά έχει πει «Ήταν εύκολος, λαϊκό παιδί.», ενώ το ίδιο ισχύει και για τον Κώστα Χατζηχρήστο. Όπως είπε «Δεν υπήρχε περίπτωση να μη μιλήσουν ακόμα και στον τελευταίο τεχνικό». Το ίδιο ισχύει και για την Μάρθα Καραγιάννη.
Τέλος για τους Αλέκο Αλεξανδράκη και Νίκο Κούρκουλο ανέφερε τα εξής «Ο Νίκος Κούρκουλος δεν ήταν εύκολος. Ο Αλέκος Αλεξανδράκης ήταν ευγενικός και φίλος με όλους. Δεν μάλωσε ποτέ με άνθρωπο. Δεν δυσαρέστησε ποτέ κανέναν».