Το πρώτο ελληνικό, ηλιακό αυτοκίνητο: Κοστίζει 6.500 ευρώ και έχει αυτονομία 190 χιλιόμετρα

Ηλιακό αυτοκίνητο: Το πρώτο από Έλληνες κατασκευαστές

Το πρώτο ηλιακό αυτοκίνητο, το οποίο κατασκευάστηκε στην Ελλάδα και από Έλληνες κατασκευαστές, είναι γεγονός! Μηχανικοί στην Κρήτη κατάφεραν να φτιάξουν ένα ηλιακό αυτοκίνητο, το οποίο είναι πρακτικό και αυτόνομο.

Ορισμένοι επιστήμονες και μηχανικοί προσπάθησαν να δώσουν μία διαφορετική νότα στην Ελλάδα της κρίσης. Αυτό, διότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι (σ.σ. επιστήμονες και μηχανικοί) από την Κρήτη κατασκεύασαν το πρώτο ηλιακό αυτοκίνητο της Ελλάδας. Πρόκειται για το Sunnyclist, το οποίο είναι πρακτικό και αυτόνομο. Μάλιστα, για να ολοκληρωθεί, η κατασκευή του, χρειάστηκε να περάσουν περίπου τέσσερα χρόνια.

Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό-ηλιακό όχημα (κατηγορία L5e) που χρησιμοποιεί μία ισχυρή και περιστρεφόμενη φωτοβολταϊκή γεννήτρια. Χρησιμοποιεί επίσης και ισχυρούς κινητήρες, για να μεταφέρει τρεις επιβάτες και τις αποσκευές τους με ένα μοναδικό εύρος οδήγησης. Στο Sunnyclist υπάρχει επίσης η δυνατότητα προσθήκης φορητών πεντάλ. Αυτό ισχύει και για τους τρεις επιβάτες.

Κινείται με την ηλεκτρική ενέργεια. Αυτή αποθηκεύεται σε μια μπαταρία λιθίου. Όμως, μπορεί να φορτίσει από τον ήλιο, το δίκτυο ή από τους επιβάτες, εφόσον κάνουν πεντάλ.

Σε κανονικές συνθήκες, οι τρεις πηγές ενέργειας, η ηλιακή, η αποθηκευμένη στην μπαταρία και η μυϊκή, συνεισφέρουν συμμετρικά. Αυτή η συνέργεια κάνει το Sunnyclist το πιο οικονομικό, οικολογικό και αυτόνομο όχημα που κατασκευάστηκε ποτέ.

Πως ακριβώς λειτουργεί και κινείται το ηλιακό αυτοκίνητο

Με την συνδυασμένη ενέργεια από τα φωτοβολταϊκά, την μπαταρία και τα ποδαράκια μας το Sunnyclist έχει αυτονομία 190 χλμ. 70 χλμ με την ηλιακή ενέργεια, άλλα 70 χλμ μόνο με την μπαταρία η οποία γεμίζει από τα φωτοβολταϊκά της οροφής του οχήματος και για τους πιο… γυμνασμένους ας πούμε 50 χλμ με την δύναμη των τετρακέφαλων! Αν αφήσουμε το τελευταίο ακόμα και τα 140 χλμ αυτονομίας είναι πολλά!

Ιδιαίτερη καινοτομία είναι ότι το Sunnyclist γεμίζει τις μπαταρίες του όσο το χεις παρκαρισμένο. Είτε το χρησιμοποιείς για να πας στη δουλειά είτε για βόλτα και καφέ όσο δεν το χρειάζεσαι αυτό γεμίζει την μπαταρία του. Ο σκοπός είναι να μπορέσεις να το ξαναχρησιμοποιήσεις για να πας σπίτι σου.

Η χωρητικότητα είναι ικανοποιητική. Υπάρχει χώρος για τον οδηγό και 2 επιβάτες στα πίσω καθίσματα καθώς και κάποια πράγματα στο πίσω καλάθι. Έχει αισθητική από παλιά εποχή, αλλά τεχνολογία που σπάει ρεκόρ. Το Sunnyclist δείχνει είναι τέλεια επιλογή ειδικά για καλοκαιρινές εξορμήσεις στην θάλασσα αλλά και για βόλτες στην εξοχή.

Το Sunnyclist το κόστος του οποίου ξεκινάει από το ήμισυ της αξίας ενός ευρωπαϊκού ηλιακού οχήματος περίπου 6.500 με 7.000 ευρώ, βγαίνει σε 3 μοντέλα:

Περισσότερες πληροφορίες για το πρώτο ελληνικό, ηλιακό αυτοκίνητο

– Sunnyclist City: Η έκδοση City με 540W φωτοβολαταϊκή γεννήτρια μπορεί να προσφέρει κατά μέσο όρο 35 δωρεάν χιλιόμετρα κάθε μέρα, αρκετά για την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη. Πολύ εύκολο στην οδήγηση και το παρκάρισμα, με άνετους χώρους, είναι ένα ξέγνοιαστο όχημα που απαιτεί ελάχιστη συντήρηση και σπάνια θα χρειαστεί να το φορτίσετε από την πρίζα.

– Sunnyclist Traveler: Το Sunnyclist traveler με 680W φωτοβολαταϊκή ισχύ προσφέρει 17000Km ετησίως από τον ήλιο. Εξοπλισμένo με πετάλια για κάθε επιβάτη αναλυτή ενέργειας και μπαταρία Λιθίου 100Ah 48V μπορεί να διανύσει έως 150km μία ηλιόλουστη μέρα χωρίς να χρειαστεί φόρτιση. Το Sunnyclist traveler διαθέτει τις πιο αποδοτικές φωτοβολταϊκές κυψέλες παγκοσμίως της Sunpower και μπορεί να κινηθεί εντός και εκτός πόλης αποτελώντας ένα μοναδικό οικολογικό μέσο ψυχαγωγίας, διακοπών, τουριστικής περιήγησης και εξερεύνησης της φύσης. Διατίθεται και με μεγαλύτερη μπαταρία αυτονομίας 120km που με τη συνέργεια του ήλιου και των επιβατών μπορεί να διανύσει 210km.

– Sunnyclist Hotel: Η έκδοση Hotel είναι μία οικονομική λύση που μπορεί να δημιουργήσει το νέο μοντέλο στις εσωτερικές τουριστικές μετακινήσεις για τη νέα εποχή του αειφόρου και βιώσιμου τουρισμού. Χωρίς έγκριση τύπου προορίζεται για μετακίνηση επισκεπτών, προσωπικού και φορτίου σε ιδιωτικούς δρόμους σε ξενοδοχεία, μεγάλες εσωτερικές εγκαταστάσεις, εκθεσιακούς χώρους κ.α

Related posts

Ειρήνη Μουρτζούκου: Ήταν άραγε έγκυος ποτέ; – «Δεν την έχει δει κανείς με φουσκωμένη κοιλιά»

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός έγινε μπαμπάς: Γέννησε η 25χρονη Αλεξάνδρα Νίκα

Υπόθεση Μουρτζούκου: Οκτώ τα νεκρά βρέφη