15 αποδείξεις ότι πολύ λίγοι άνθρωποι μπορούν να γίνουν αεροσυνοδοί

Ταξίδια σε όλο τον κόσμο με σύγχρονα αεροπλάνα, γνωριμίες με πολλούς ανθρώπους και καλός μισθός. Όλα συνθέτουν την ιδανική δουλειά, σωστά; Βέβαια, χρειάζονται πολλά περισσότερα από μια απλή επιθυμία για να γίνει κάποιος αεροσυνοδός. Αυτοί οι άνθρωποι που κάνουν τα ταξίδια μας άνετα και ασφαλή, πρέπει να πληρούν ορισμένα κριτήρια για να είναι σε αυτή τη δουλειά.

Δείτε παρακάτω τα 15 πιο παράξενα κριτήρια που έχουν οι αεροπορικές εταιρίες για να προσλάβουν τους αεροσυνοδούς τους.

15. Πρέπει να ξέρουν να κολυμπούν

Σε πολλές αεροπορικές, όπως η Ryanair, οι αεροσυνοδοί πρέπει να μπορούν να κολυμπούν τουλάχιστον 20 μέτρα. Οι αεροσυνοδοί στην British Airways πρέπει να μπορούν να κολυμπούν τουλάχιστον 50 μέτρα. Είναι ένα απαραίτητο προσόν σε περίπτωση αναγκαστικής προσθαλάσσωσης.

14. Κοντά μαλλιά

Οι αεροπορικές εταιρίες θέλουν το χτένισμα των αεροσυνοδών τους να είναι κομψό και να μην εμποδίζει τη δουλειά τους. Η British Airways απαιτεί από τους υπαλλήλους της το μήκος των μαλλιών τους να μην ξεπερνά τους ώμους.

13. Όχι τατουάζ ή τρύπες

Οι περισσότερες εταιρίες απαιτούν από τις αεροσυνοδούς τους να μην έχουν τατουάζ σε σημεία που δεν μπορούν να καλύψουν και καθόλου τρύπες.

12. Ικανότητες επιβίωσης στη ζούγκλα

Σε περίπτωση που το αεροπλάνο αναγκαστεί να προσγειωθεί στη ζούγκλα, η βραζιλιάνικη εταιρία TAM Airlines κάνει ειδικά μαθήματα επιβίωσης στους εργαζομένους της.

11. Δύναμη

Συχνά, οι αεροσυνοδοί πρέπει να βοηθήσουν τους επιβάτες να τοποθετήσουν τα πράγματά τους στα ντουλάπια. Γι’ αυτό πρέπει να είναι αρκετά δυνατές, γιατί οι αποσκευές μπορεί να είναι πολύ βαριές. Η Air New Zealand απαιτεί από τις αεροσυνοδούς της να μπορούν να σηκώσουν μέχρι και 22 κιλά.

10. Να μην έχουν εκ γενετής σημάδια στο πρόσωπο

Ένα τέτοιο χαρακτηριστικό μπορεί να στοιχίσει τη θέση σε μια αεροσυνοδό σε κάποια αεροπορική εταιρία.

9. Κοντά νύχια

Πολλές αεροπορικές απαγορεύουν στις αεροσυνοδούς τους να έχουν μακριά νύχια. Η Hawaiian Airlines για παράδειγμα, απαγορεύει το νύχι τα εξέχει από την άκρη του δαχτύλου περισσότερο από 3 χιλιοστά.

8. Απαγόρευση γάμου

Η είδηση της ημέρας

Η Jet Airways προσλαμβάνει μόνο ανύπαντρες αεροσυνοδούς. Ωστόσο, αυτό ισχύει μόνο στις νέες και άπειρες εργαζόμενες, ενώ εκείνες με εμπειρία επιτρέπεται να παντρευτούν.

7. Ύψος

Κάθε αεροπορική έχει τη δική της πολιτική, αλλά γενικά μια αεροσυνοδός θα πρέπει να έχει ύψος από 1,60 μέχρι 1,88. Επίσης, το ύψος το οποίο μπορεί να φτάσει μια αεροσυνοδός είναι σημαντικό. Για παράδειγμα, στην Emirates οι αεροσυνοδοί πρέπει να φτάνουν σε ύψος το 2,12.

6. Βάρος

Οι περισσότερες αεροπορικές δεν απαιτούν οι αεροσυνοδοί τους να έχουν τον τέλειο σωματότυπο. Απλά, το βάρος τους πρέπει να είναι σε αναλογία με το ύψος τους.

5. Το σωστό μέγεθος περιφέρειας

Η γαλλική εταιρία Aigle Azur καθόρισε το ιδανικό μέγεθος περιφέρειας για τις αεροσυνοδούς της στα 100 εκατοστά.

4. Νεανική εμφάνιση

Οι περισσότερες αεροπορικές δεν έχουν αυστηρά ηλικιακά όρια. Ωστόσο, η Delta Airlines δεν προσλαμβάνει άτομα άνω των 25.

3. Όχι τρίχες στη μύτη ή τις μασχάλες

Η American Airlines απαιτεί από τις αεροσυνοδούς της να πηγαίνουν στη δουλειά χωρίς ορατές τρίχες στη μύτη, τις μασχάλες ή τα αυτιά.

2. Εκπαίδευση Κουνγκ Φου

Μερικές φορές, οι επιβάτες μπορεί να παρεκτραπούν και οι αεροσυνοδοί πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για κάθε περίσταση. Γι’ αυτό η Hong Kong Airlines κάνει μαθήματα κουνγκ φου στους αεροσυνοδούς της.

1. Ωραία πόδια

Το επάγγελμα της αεροσυνοδού είναι το πιο απαιτητικό στην Κίνα. Γι’ αυτό οι απαιτήσεις γίνονται κάθε χρόνο πιο αυστηρές. Η εκπαίδευση των αεροσυνοδών μοιάζει περισσότερο με στρατιωτική εκπαίδευση: μαθαίνουν πολεμικές τέχνες και ισορροπούν με υπομονή ένα μπουκάλι στο κεφάλι τους και ένα χαρτί ανάμεσα στα πόδια τους, για να έχουν καλή στάση σώματος.

Related posts

Γιατί φέτος «εξαφανίστηκαν» τα σύκα; – Όλη η αλήθεια

Το πιο ακριβό σουβλάκι του πλανήτη: Το φτιάχνει Έλληνας, κοστίζει 17 ευρώ και είναι πάντα «γεμάτος»

Το σουβλατζίδικο στην Αθήνα που φτιάχει πιτόγυρο γίγας και δίνει δώρο ένα iPhone 15 σε όποιον το «καταφέρει»