Αρχίζει και αλλάζει όψη η Αθήνα για τα Χριστούγεννα με εορταστικούς φωτισμούς να τοποθετούνται σε βασικούς οδικούς άξονες.
Με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη για πρώτη φορά η Περιφέρεια τοποθετεί εορταστικό φωτισμό σε βασικούς οδικούς άξονες ενόψει των Χριστουγέννων.
Πιο συγκεκριμένα, πάνω από 1500 ιστοί ηλεκτροφωτισμού έχουν διακοσμηθεί με φωτοσωλήνες LED χαμηλής κατανάλωσης, κόκκινου και λευκού χρώματος, στις λεωφόρους Κηφισίας, Αθηνών, Συγγρού, Μεσογείων και Ποσειδώνος, όπως και στην οδό Πειραιώς.
Επιπρόσθετα, χριστουγεννιάτικα έλατα και αστέρια θα τοποθετηθούν σε σημαντικά σημεία της πρωτεύουσας, προκειμένου να αλλάξουν τις περιοχές, εντάσσοντας την Αθήνα στα Χριστούγεννα και στην εορταστική περίοδο.
Για την τοποθέτηση του εορταστικού φωτισμού τα συνεργεία της Περιφέρειας Αττικής εργάστηκαν και συνεχίζουν να εργάζονται υπερωριακά, καθώς και τα σαββατοκύριακα.
Οι όμοροι Δήμοι συνέβαλαν και συνεχίζουν να συμβάλλουν με προσωπικό και μηχανήματα, προκειμένου η συγκεκριμένη πρωτοβουλία να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου και η Αθήνα να είναι έτοιμη για τα Χριστούγεννα.
Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης τόνισε: «Για πρώτη φορά η Περιφέρεια Αττικής συμβάλλει στο να αλλάξει όψη η Αττική. Ώστε να αποκτήσει γιορτινό και εορταστικό χρώμα. Θέλω να ευχαριστήσω το προσωπικό της Περιφέρειας που εργάζεται και εκτός του κανονικού ωραρίου. Όμως και τους Δήμους που συμβάλλουν στην προσπάθεια μας, προκειμένου να είναι όλα έτοιμα στις 10 Δεκεμβρίου.
Δεσμευθήκαμε ότι θα αναδείξουμε το καλύτερο πρόσωπο της Αττικής μας και αυτό κάνουμε πράξη. Τη φωτίζουμε, την ομορφαίνουμε και δίνουμε τη δυνατότητα στους κατοίκους της να απολαύσουν το αισθητικό αποτέλεσμα κατά την εορταστική περίοδο».
Αθήνα: Για ποιους ήταν ο κορυφαίος προορισμός τον Σεπτέμβριο;
Ο Σεπτέμβριος μπορεί να μην είναι ένας τόσο τουριστικός μήνας όπως το καλοκαίρι, παρ’όλα αυτά η Ελλάδα συνεχίζει να προσελκύει κόσμο από το εξωτερικό, παραμένοντας για πολλούς κορυφαίος προορισμός. Ποιες χώρες είχαν την Αθήνα στις πρώτες προτιμήσεις τους;
Επίσης, δείτε σε ποιο μαγαζί της Αθήνας θα φάτε “βασιλικό” brunch!
Κάπως έτσι τον Σεπτέμβριο του 2019, η κύρια αγορά κρατήσεων για την Ελλάδα ήταν η βρετανική, σύμφωνα με στοιχεία του INSETE Intelligence. Η ιταλική αγορά υποχώρησε στη δεύτερη θέση σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2019.
Ενώ στην τρίτη θέση παρέμεινε η αγορά της Γερμανίας. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η αγορά της Βουλγαρίας για πρώτη φορά το 2019. Παράλληλα στην πέμπτη θέση βρέθηκε η αγορά των ΗΠΑ.
Σταθερά δείχνουν προτίμηση στην Αθήνα οι Γερμανοί
Κορυφαίος προορισμός για τους Γερμανούς τον Σεπτέμβριο ήταν η Αθήνα, που διατηρείται σταθερά στην πρώτη θέση από την αρχή του χρόνου. Σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2019, στη δεύτερη θέση διατηρήθηκε η χώρα Μυκόνου. Επίσης στην τρίτη θέση ανέβηκε το Φαληράκι.
Στην τέταρτη θέση παρέμεινε το Ρέθυμνο, στην πέμπτη θέση ανέβηκε η Χερσόνησος στην έκτη θέση η Ρόδος. Στην έβδομη θέση βρέθηκε η Γεωργιούπολη και στην όγδοη θέση το Καμάρι. Την δεκάδα συμπληρώνουν η Οία και η Ελούντα που εμφανίζονται για πρώτη φορά το 2019 στις γερμανικές προτιμήσεις.
Κορυφαίος προορισμός της ιταλικής αγοράς έχει διατηρηθεί η χώρα της Μυκόνου (σε σχέση με τον Αύγουστο του 2019), στη δεύτερη θέση ανέβηκε η Αθήνα ενώ στην τρίτη θέση υποχώρησαν τα Φηρά. Στην τέταρτη παρέμεινε το Καμάρι και στην πέμπτη θέση ανέβηκε η Περίσσα.
Στην έκτη θέση έχει υποχωρήσει η πόλη της Ρόδου ενώ στην έβδομη παραμένει η πόλη της Κέρκυρας. Η δεκάδα της ιταλικής αγοράς, συμπληρώνεται με την επανεμφάνιση 3 προορισμών στο ιταλικό top-10: την Οία, τα Χανιά και το Φαληράκι.
Η Αθήνα ήταν πρώτος προορισμός τον Σεπτέμβριο και για τους Βρετανούς. Στη δεύτερη θέση ήταν η χώρα της Μυκόνου, στην τρίτη η πόλη της της Ρόδου και στην τέταρτη θέση η πόλη της Κέρκυρας, στην πέμπτη τα Φηρά, στην έκτη θέση το Καμάρι, στην έβδομη θέση το Τσιλιβί και στην όγδοη θέση η Καρδάμαινα. Τέλος, τη δεκάδα συμπληρώνουν τα Χανιά και η Λίνδος.