Aegean: Ανακοινώνει χρήσιμες ταξιδιωτικές πληροφορίες σχετικά με τα ταξίδια σας αυτή την περίοδο!

Η Aegean ανακοινώνει χρήσιμες ταξιδιωτικές πληροφορίες σχετικά με τα ταξίδια σας την περίοδο της έξαρσης του κορονοϊού. Τι πρέπει να γνωρίζετε;

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της, για την AEGEAN η προσωπική ασφάλεια και υγεία των επιβατών και του προσωπικού αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα.

“Λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση που όλοι μαζί αντιμετωπίζουμε λόγω του COVID-19, είμαστε σε συνεχή επαφή με τις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε ενέργεια κριθεί αναγκαία. Επιπλέον, από την πρώτη στιγμή έχουμε προχωρήσει σε περισσότερο ευέλικτα μέτρα προκειμένου να συνεχίσετε να νιώθετε ασφάλεια κάθε φορά που κάνετε κράτηση και ταξιδεύετε με την AEGEAN και την Olympic Air“, σημειώνει η αεροπορική εταιρεία.

Για το λόγο αυτό η Aegean ανακοινώνει χρήσιμες ταξιδιωτικές πληροφορίες σχετικά με τα ταξίδια σας αυτή την περίοδο, μερικές από τις οποίες μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Αλλαγές εισιτηρίων της Aegean λόγω κορονοϊού

Η πολιτική αλλαγής

  • Αν το εισιτήριό σας έχει εκδοθεί μέχρι και τις 9 Μαρτίου με ημερομηνία ταξιδιού μέχρι και τις 30 Απριλίου (η επιστροφή του ταξιδιού μπορεί να είναι μετά το πέρας αυτής της ημερομηνίας), μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή του εισιτηρίου σας χωρίς χρέωση αλλαγής (rebooking fees) ανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου (GoLight, Flex, Business) και με νέα ημερομηνία ταξιδιού μέχρι τις 20 Οκτωβρίου (συμπεριλαμβανομένης και της ημερομηνίας επιστροφής του ταξιδιού).
  • Αν το εισιτήριό σας εκδοθεί από τις 10 Μαρτίου έως και τις 31 Μαρτίου, χωρίς περιορισμό στην ημερομηνία ταξιδιού, μπορείτε να προχωρήσετε στην αλλαγή του εισιτηρίου σας χωρίς χρέωση αλλαγής (rebooking fees), ανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου (GoLight, Flex, Business) και με νέα ημερομηνία μέχρι τις 20 Οκτωβρίου 2020 (συμπεριλαμβανομένης και της ημερομηνίας επιστροφής του ταξιδιού).
  • Η πολιτική αλλαγής των εισιτηρίων χωρίς χρέωση ισχύει για κρατήσεις που αφορούν στο σύνολο του δικτύου της AEGEAN και της Olympic Air.

Για την αλλαγή του εισιτηρίου σας επικοινωνήστε με το ταξιδιωτικό σας πρακτορείο αν η κράτησή σας έχει πραγματοποιηθεί μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου ή online travel website, ενώ αν η κράτηση έχει πραγματοποιηθεί μέσω οποιουδήποτε σημείου πώλησης της AEGEAN και της Olympic Air (aegeanair.com, olympicair.com, τηλεφωνικό κέντρο AEGEAN, αεροδρόμιο) μπορεί να αλλαχθεί μέσω του τηλεφωνικού κέντρου στο 801 11 20000 ή στο 210 6261000 από κινητό, καθημερινά σε 24ωρη βάση.

* Οι online αλλαγές μέσω του aegeanair.com και olympicair.com είναι εφικτές εφόσον το εισιτήριό σας είναι κατηγορίας flex ή business.

Αλλαγές στο πρόγραμμα των πτήσεων της Aegean

  1. Αν η πτήση σας έχει ακυρωθεί, θα λάβετε αυτόματα ειδοποίηση (SMS ή email) η οποία θα σας παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, σχετικά με τη δυνατότητα αλλαγής χωρίς χρέωση ή πλήρους επιστροφής χρημάτων. Αν η κράτησή σας έχει γίνει μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου ή online travel website, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το πρακτορείο σας, διαφορετικά επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο της Aegean.
  2. Οι ενημερώσεις στέλνονται σταδιακά στους επιβάτες μιας πτήσης που έχει ακυρωθεί στα στοιχεία επικοινωνίας που έχουν δηλώσει κατά την κράτηση (αριθμός κινητού τηλεφώνου ή email), για αυτό και είναι πιθανό να μην ενημερωθούν όλοι οι επιβάτες ταυτόχρονα.

* Επιπλέον, είναι σημαντικό να έχετε ενημερώσει τα στοιχεία επικοινωνίας σας στο λογαριασμό σας ή στην κράτησή σας στην ενότητα My Account στο aegeanair.com, έτσι ώστε να ενημερώνεστε άμεσα και σωστά για οποιαδήποτε αλλαγή προκύπτει στο πρόγραμμα των πτήσεών μας.

Τέλος, η Aegean ζητάει την κατανόηση και την υπομονή σας κατά την προσπάθειά σας να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω τηλεφώνου, καθώς υπάρχει αυξημένος αριθμός τηλεφωνημάτων στο τηλεφωνικό κέντρο και κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν για να εξυπηρετήσουν το σύνολο του επιβατικού κοινού.

Αν η πτήση σας έχει επισήμως ακυρωθεί από την AEGEAN και/ή την Olympic Air και θέλετε να προχωρήσετε σε πλήρη επιστροφή χρημάτων, αυτό μπορεί να γίνει ακόμη και μετά το πέρας της αρχικής ημερομηνίας της ακυρωμένης μας πτήσης. Αν δεν καταφέρετε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία πριν την ημερομηνία της πτήσης για να ακυρώσετε το εισιτήριό σας, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, γιατί η πλήρης επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει και μετά την ημερομηνία αυτή. Μόνο οι αλλαγές εισιτηρίων μπορούν να γίνουν πριν την αρχική ημερομηνία μιας ακυρωμένης πτήσης.

Related posts

Γιατί φέτος «εξαφανίστηκαν» τα σύκα; – Όλη η αλήθεια

Το πιο ακριβό σουβλάκι του πλανήτη: Το φτιάχνει Έλληνας, κοστίζει 17 ευρώ και είναι πάντα «γεμάτος»

Το σουβλατζίδικο στην Αθήνα που φτιάχει πιτόγυρο γίγας και δίνει δώρο ένα iPhone 15 σε όποιον το «καταφέρει»