Με μουσικό χαλί την υπέροχη μουσική του Σταύρου Ξαρχάκου, από την αγαπημένη όλων μας ελληνική ταινία, Τα κόκκινα φανάρια, η διαφήμιση εστιάζει στο θέμα της απουσίας αγαπημένων προσώπων την ημέρα των γιορτών.
Δύσκολο το επάγγελμα του ναυτικού και η απουσία των αγαπημένων του ανθρώπων τις ημέρες των Χριστουγέννων γίνεται ακόμα πιο έντονη και αισθητή!
Για όλους όσους ειναι μακριά μας τις ημέρες των γιορτών αλλά κοντά μας … δίπλα μας … στην ψυχή και στην σκέψη μας
Υπέροχη διαφήμιση …
Ίσως άλλης εποχής …
Ίσως λίγο μελό …
Ίσως γι’ αυτό αρέσει σε εμάς τους μεγαλύτερους που βλέποντας την εικονα του πατέρα που θαλασσοδέρνεται μακριά από την οικογένεια του, μας έκανε και εμάς να δακρίσουμε μαζί του.
Αντίστροφη μέτρηση λοιπόν
Το καράβι Μεγαλόχαρη να παλεύει με τα κύματα στον Ατλαντικό, ο καπετάνιος είναι ξύπνιος στην κουκέτα του, οι μάγειροι ετοιμάζουν το χριστουγεννιάτικο τραπέζι και εύχονται «και του χρόνου σπίτια μας» και στη γέφυρα ο καπετάνιος φτάνει να μιλήσει με τους δικούς του και πρώτο από όλους τον «μικρό» που περιμένει τα δώρα του πατέρα του. Με τη μουσική του Σταύρου Ξαρχάκου από τα «κόκκινα φανάρια» ένα κύμα νοσταλγίας ξεχύνεται για τα σπίτια που περιμένουν αυτές τις μέρες τους δικούς τους ανθρώπους ή εύχονται να κάνουν μαζί γιορτές την επόμενη χρονιά.
Χώρα ναυτοσύνης η Ελλάδα έχει περισσότερους από 10.000 ναυτικούς που αρμενίζουν στους πέντε ωκεανούς της γης, με χιλιάδες οικογένειες να περιμένουν με λαχτάρα την επιστροφή τους. Η Ελλάδα και η υπερηφάνεια για τους Έλληνες ναυτικούς, η Ελλάδα με τους ανθρώπους που την κάνουν αισιόδοξη και να κοιτά ελπίζοντας το μέλλον, η Ελλάδα των ανθρώπων που δουλεύουν σκληρά για να θρέψουν την οικογένειά τους, έρχεται σε πρώτο πλάνο σε αυτή τη διαφήμιση που τα περιέχει όλα. Το νόστο, την επιθυμία να είσαι με τους δικούς σου ανθρώπους, τον κίνδυνο της άγριας θαλασσοταραχής, τη μοναξιά μιας οικογένειας όταν ένα μέλος της λείπει σε μια άλλη πλευρά του κόσμου. Και βέβαια, η διαφήμιση «μας κλείνει πονηρά το μάτι» με τον πατέρα-καπετάνιο να αφηγείται στο παιδί του τα δώρα που του έχει πάρει «διαβάζοντας» τις μικρές εικόνες με τα αρκουδάκια και τα τραίνα στην σακούλα του Jumbo που έχει γράψει εποχή. Δεν είναι η πρώτη φορά που μια διαφήμιση του διάσημου καταστήματος παιχνιδιών προκαλεί θύελλα σχολίων. Η Jumbo έχει παράδοση σε διαφημίσεις που τρολάρουν ακόμα και τους ίδιους που έχουν πρωταγωνιστήσει σε αυτές, όπως τον Πέτρο Γαϊτάνο με το μαλλί να παίρνει φωτιά, την Αντζελα Δημητρίου με το «Χτύπα σαν άντρας» και την Κατερίνα Στανίση στη διαφήμιση της περίφημης «Νονάς».
Με τον ίδιο τρόπο που σατιρίζουν, με τον ίδιο τρόπο φαίνεται να ξέρουν και να συγκινούν, οι άνθρωποι πίσω από τις διαφημιστικές καμπάνιες, ενώ και η προηγούμενη διαφήμιση με το Άγιο Βασίλη να πλησιάζει, μας προετοιμάζει για μια συγκινητική εορταστική περίοδο.
Στα σόσιαλ και στο twitter όπως ήταν αναμενόμενο έγινε χαμός. Υπήρχαν οι θετικές αναρτήσεις:
Γίνατε κι εσείς κομμάτια με την διαφήμιση του #jumbo ή να κοιταχτώ;
Οοχι ρεεε… δε κλαίω σου λέω *ΣΝΙΦ-ΣΝΙΦ* μπήκε λίγο jumbo στο μάτι μου #jumbo #nautikos
αχ τι ωραία η διαφήμιση του #Jumbo, δεν περίμενα να το πω ποτέ αυτό, ίσως μου αρέσει γιατί ακούγεται το μουσικό θέμα του Ξαρχάκου απ’ την ταινία τα κόκκινα φανάρια
Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση Jumbo και σάουντρακ από Κόκκινα Φανάρια, εκρηκτικός συνδυασμός θα έλεγα
εγω παντως στη διαφημιση τζαμπο «ναυτικος» τη μερα των χριστουγεννων θα εβαζα τον μπαμπα ναυτικο να γυριζει στο παιδι του. ετσι για το πλοτ τουιστ.!!!
Αλλά υπάρχουν πάντα και οι αντιρρήσεις…
Η διαφήμιση των τζάμπο είναι ισως ότι χειρότερο εχω δει στην Ελληνική τηλεόραση.Καταντια #jumbo
Ως παιδι ναυτικου θα ηθελα να δηλωσω πως η νεα διαφημιση του #jumbo οχι μονο δε με συγκινει αλλα με Ψυχοπλακωνει και κυριως μου ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ! 10000 φορες η Στανιση να ψηνει κουραμπιεδες και να σουβλιζει αρνια !
Βρε μπαγάσες, εκεί στο #Jumbo, καλά δεν ήμασταν με τις διαφημίσεις της Στανίση και του Γαϊτάνου, που γελούσαμε; Ετούτη εδώ την χριστουγεννιάτικη με τον Πρώτο Μηχανικό, τι την θέλατε; Δεν μας λυπάστε εμάς, τα παιδιά των ναυτικών, που, επιπλέον, έχουμε χάσει τους μπαμπάδες μας;
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε, το γεγονός είναι ένα: όσο κανένας άλλος διαφημιζόμενος, το Jumbo κατάφερε να χτυπήσει ξανά “φλέβα” και να πυροδοτήσει κάθε είδους συναισθήματα.