Καταγγελίες τουριστών μετά την άφιξη στο «Ελ.Βενιζέλος»: Βρωμερά δωμάτια, φαγητό «φυλακής» και καμιά ενημέρωση

Καταγγελίες τουριστών μετά την άφιξη στο «Ελ.Βενιζέλος»

Καταγγελίες τουριστών: Αντί χαλαρωτικών διακοπών καραντίνα σε βρόμικα δωμάτια, κακό φαγητό, καμία ενημέρωση και εν τέλει μεγάλη απογοήτευση.

Αυτά καταγγέλλουν επώνυμα, μεταξύ άλλων, τουρίστες που έφτασαν με πτήσεις αεροπορικώς στην Ελλάδα για διακοπές και στη συνεεια υποβληθησαν σε τεστ για τον ιό. Σύμφωνα με τους ίδιους, έχει παρέλθει ικανό χρονικό διάστημα εντός του οποίου θα έπρεπε να έχουν ενημερωθεί για τα αποτελέσματα, χωρίς κάτι τέτοιο να συμβεί, ενώ δεν υπάρχει κανένας αρμόδιος να τους ενημερώσει

Συγκεκριμένα, ο Γερμανός Jörn Hannecke που ταξίδεψε με την κα. Daniela Hannecke, στην Ελλάδα με ανάρτησή του στα social media, που -δυστυχώς- έχει πάρει μεγάλη αρνητική δημοσιότητα, κατήγγειλε τα εξής: «Καλώς ήρθες στην ΕΛΛΑΔΑ… Είχαμε σκεφτεί πολύ καιρό να πάμε στην Ελλάδα. Παρακολουθήσαμε όλες τις πληροφορίες της κυβέρνησης για να λάβουμε την απόφασή μας. Τελευταία ειπώθηκε ότι πρέπει να κάνουμε τεστ κορωνοϊού στο αεροδρόμιο. Μας είπαν ότι θα έπρεπε να μείνουμε όλη τη νύχτα σε ένα ξενοδοχείο, εν αναμονή του αποτελέσματος. Κλείσαμε πτήση και η Aegean επιβεβαίωσε ότι θα λάβουμε την πτήση στις 16:00 με τη δοκιμή.

Τώρα μπαίνουμε στη δεύτερη νύχτα. Κανείς δεν μας ενημερώνει στο ξενοδοχείο που είμαστε. Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το αποτέλεσμα του τεστ. Πριν από μερικές ώρες πήγαμε στη ρεσεψιόν και με άλλους ενδιαφερόμενους για να συζητήσουμε την κατάσταση ή να ζητήσουμε δικηγόρο. Μας ζήτησαν να επιστρέψουμε στα δωμάτια , με δύο βαριά οπλισμένους αστυνομικούς και μας ενημέρωσαν ότι αν δεν το πράξουμε θα συλληφθούμε και θα πρέπει να πληρώσουμε πρόστιμο 5000 €. Οπότε ούτε δικηγόρος, ούτε τίποτα. Αισθανόμαστε ότι δεν είμαστε σε ευνομούμενο κράτος. Επίσης το φαγητό μοιάζει περισσότερο με φαγητό φυλακής. Παγωμένο και μη βρώσιμο. Δεν ξέρουμε τι να κάνουμε. Υπάρχουν επίσης μερικοί Έλληνες που έχουν επηρεαστεί, οι οποίοι έχουν ήδη προσπαθήσει να λάβουν βοήθεια μέσω τηλεφώνου, δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα. Πωλούν μόνο μικρά μπουκάλια κοκα κόλα ή νερό 0,25 λίτρα για 5 €.

Καμία υπηρεσία δεν υπάρχει για τα δωμάτια. Το όλο θέμα πρέπει να γνωστοποιηθεί στην τηλεόραση και στις ειδήσεις. Και επειδή μερικοί άνθρωποι δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν τι αφορά η ανάρτησή μου, θα ήθελα να πω ότι μπήκαμε στη χώρα νόμιμα. Δεν είμαστε τουρίστες, αλλά η κύρια κατοικία μου είναι στη Νάξο. Δεν έχουμε θέμα με την υπακοή στους κανόνες. Αφορά στην επικοινωνία και τον τρόπο αντιμετώπισης των ανθρώπων.

Φανταστείτε κάποιον να σας λέει ξαφνικά ότι τώρα πρέπει να μείνετε στο ξενοδοχείο για 14 ημέρες. Ο κυβερνητικός ιστότοπος δεν γράφει καμία λέξη (σ.σ. το αναφέρει σαφώς) σχετικά με αυτό σε περίπτωση που υπήρχε μια υπόθεση covid στο αεροπλάνο. Κανένας από εσάς δεν θέλει να αντιμετωπιστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορείτε να μιλήσετε μόνο με έναν αστυνομικό που λέει απλώς ότι θα σας συλλάβει αμέσως».

Και Έλληνες από διαφορετικές πτήσεις

Σε μια ακόμη σοβαρή καταγγελία προέβη και ο Alexandros Vrakas, που έγραψε στο facebook:

Αντίστοιχα, η κα. Stephanie Ploumes Latos, που είναι Ελληνοαμερικανή, καταγγέλει τα ακόλουθα:

Related posts

Γιατί φέτος «εξαφανίστηκαν» τα σύκα; – Όλη η αλήθεια

Το πιο ακριβό σουβλάκι του πλανήτη: Το φτιάχνει Έλληνας, κοστίζει 17 ευρώ και είναι πάντα «γεμάτος»

Το σουβλατζίδικο στην Αθήνα που φτιάχει πιτόγυρο γίγας και δίνει δώρο ένα iPhone 15 σε όποιον το «καταφέρει»