Το μήνυμα της Ryanair προς τους πελάτες της: “Δεν αναμένουμε να εκτελέσουμε πτήσεις τον Απρίλιο και το Μάιο”

Η Ryanair εξέδωσε ένα μήνυμα προς τους πελάτες της, όπου ενημερώνει για τις καταστάσεις που έχουν δημιουργηθεί λόγω κορονοϊού.

 

 Στο μήνυμα απαντάει και στο ερώτημα πολλών ταξιδιωτών για το πότε θα επαναφέρουν τις πτήσεις, απαντώντας ότι δεν αναμένουν να εκτελέσουν πτήσεις τον Απρίλιο και το Μάιο αυτή τη στιγμή, όπως επίσης δεν γνωρίζουν πόσο θα διαρκέσουν οι ταξιδιωτικές απαγορεύσεις…

Το μήνυμα από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου της Ryanair, Michael O’Leary:

“Τις τελευταίες ημέρες, η εξάπλωση του κορονοϊού Covid-19 έχει αλλάξει τις ζωές των ανθρώπων σε όλη την Ευρώπη αλλά και τον κόσμο. Σε ολόκληρη την Ευρώπη, οι κυβερνήσεις επέβαλαν άνευ προηγουμένου περιορισμούς στις μετακινήσεις των πολιτών, ξεκινώντας με τις απαγορεύσεις πτήσεων οι οποίες έκλεισαν τον ουρανό της Ευρώπης σε όλους, εκτός από ένα μικρό αριθμό σωστικών πτήσεων και επαναπατρισμού.

 

 Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για αυτές τις διαταραχές που ήταν απαραίτητες και αναπόφευκτες για να βοηθήσουμε τις κυβερνήσεις της ΕΕ να περιορίσουν τη διάδοση του Covid-19 για την προστασία των πολιτών μας.

Ως ομάδα αεροπορικών εταιρειών, αναμένουμε ότι οι περισσότερες πτήσεις μας θα καθηλωθούν από τις 24 Μαρτίου και μετά. Προσφέραμε τα αεροσκάφη μας σε όλες τις κυβερνήσεις της ΕΕ, τόσο για πτήσεις διάσωσης όσο και για τη διεξαγωγή ουσιαστικών πτήσεων για τη διακίνηση ζωτικών φαρμάκων, εξοπλισμού ατομικής προστασίας και, εάν είναι απαραίτητο, για προμήθεια έκτακτης ανάγκης. 

 

ις κυβερνήσεις της ΕΕ με πτήσεις επαναπατρισμού επιβατών. Σε όλες τις περιπτώσεις, αυτές οι πτήσεις πραγματοποιούνται με τη μέγιστη ασφάλεια, με καθημερινή απολύμανση των αεροσκαφών. Η ασφάλεια και η ευημερία των πληρωμάτων και των επιβατών μας είναι η πρώτη μας προτεραιότητα.

Κάθε επιβάτης του οποίου η πτήση έχει ακυρωθεί ως αποτέλεσμα αυτών των κυβερνητικών διακοπών, κατά την επόμενη ή μεθεπόμενη εβδομάδα, θα λάβει ένα email που θα του περιγράφει τις επιλογές του. Την ίδια στιγμή που ερχόμαστε αντιμέτωποι με πρωτοφανείς αριθμούς απαγορεύσεων πτήσεων, έπρεπε να μειώσουμε το προσωπικό γραφείου κατά 50% για λόγους κοινωνικής απομάκρυνσης και ζητούμε από τους πελάτες να είναι υπομονετικοί μαζί μας, καθώς θα λάβετε ενημέρωση με email σε εύθετο χρόνο. Σας παρακαλούμε να μην επικοινωνείτε τηλεφωνικά, καθώς η μειωμένη στελέχωση δεν θα μπορεί να φιλοξενήσει τίποτα άλλο παρά τα πιο επείγον περιστατικά, τα οποία κατά τις προσεχείς ημέρες θα είναι πτήσεις διάσωσης.

Αυτή τη στιγμή, κανείς δεν ξέρει πόσο καιρό θα διαρκέσουν οι ταξιδιωτικές απαγορεύσεις λόγω του Covid-19. Η εμπειρία από την κατάσταση στην Κίνα έδειξε ότι χρειάζεται μια περίοδος 3 μηνών για να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού. Δεν αναμένουμε να εκτελέσουμε πτήσεις κατά τη διάρκεια των μηνών Απριλίου και Μαΐου αυτή τη στιγμή, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί σαφώς από τις κυβερνητικές συμβουλές και σε όλες τις περιπτώσεις θα συμμορφωνόμαστε με αυτές τις οδηγίες.

Ενώ το άμεσο μέλλον είναι αβέβαιο, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι, όπως και όλες οι πανδημίες, αυτή η κρίση θα περάσει. Οι κυβερνήσεις μας και οι υγειονομικές υπηρεσίες αναλαμβάνουν πρωτοφανή δράση, αλλά απαιτούν την υποστήριξή μας, συνεπώς με τη συνεργασία μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε στην εξάλειψη του Covid-19 ώστε να επιτρέψουμε στη ζωή μας και στην ομαλότητα.

 

 Στη Ryanair, Buzz, Lauda και Malta Air, θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να διατηρήσουμε τα αεροσκάφη μας, τα πληρώματά μας και τις μηχανικές μας ομάδες λειτουργικές έτσι ώστε όταν η Ευρώπη νικήσει την πανδημία του κορονοϊού Covid-19, να είμαστε έτοιμοι να επιστρέψουμε με πτήσεις που θα επιτρέψουν στους πολίτες της Ευρώπης να επιστρέψουν στην εργασία τους, να επισκεφθούν τους φίλους / οικογένεια τους και να ανοικοδομήσουν την ευρωπαϊκή τουριστική βιομηχανία, από την οποία εξαρτώνται εκατομμύρια δουλειές και οικογένειες. 

 

Βεβαιώνουμε ότι εμείς και οι 18.000 αεροπορικοί επαγγελματίες του ομίλου της Ryanair θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να στηρίξουμε τις κυβερνήσεις μας, το λαό μας και τους πελάτες μας κατά τη διάρκεια αυτών των πρωτοφανών περιόδων.

Μαζί, ας φροντίσουμε όλοι τους εαυτούς, τις οικογένειές, και τις κοινότητές μας! Τις καλύτερες ευχές μου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ryanair, Michael O’Leary.” (www.ryanair.com)

Related posts

Γιατί φέτος «εξαφανίστηκαν» τα σύκα; – Όλη η αλήθεια

Το πιο ακριβό σουβλάκι του πλανήτη: Το φτιάχνει Έλληνας, κοστίζει 17 ευρώ και είναι πάντα «γεμάτος»

Το σουβλατζίδικο στην Αθήνα που φτιάχει πιτόγυρο γίγας και δίνει δώρο ένα iPhone 15 σε όποιον το «καταφέρει»