Ξενοδοχεία και Airbnb: Τι αλλάζει αναλυτικά φέτος στις διακοπές μας με έξυπνες συσκευές, πρωινό στο δωμάτιο και κενό 24ωρο

Πρωινό στο δωμάτιο και γεύματα “a la cart” (επιλογή από κατάλογο) περιμένουν τους πελάτες των ξενοδοχείων στην εποχή του κορονοϊού. Τα Check in & Check out θα γίνονται από απόσταση μέσω “έξυπνων συσκευών” και για όσους θελήσουν να επισκεφτούν τη Reception, την επικοινωνία με τους εργαζόμενους θα τους χωρίζει μια γυάλινη επιφάνεια.

Αυτές και πολλές άλλες αναμένεται να είναι οι αλλαγές στην καθημερινότητα των ξενοδοχείων που θα επιλέξουν να ανοίξουν τις πόρτες τους για να υποδεχθούν τους μελλοντικούς πελάτες τους.

Για αυτή την επόμενη ημέρα ετοιμάζονται οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, περνώντας από το μικροσκόπιο τόσο την προστασία των εργαζομένων αλλά και τη βιωσιμότητα των οργανισμών. Στην Κρήτη, την ναυαρχίδα του τουρισμού για την Ελλάδα, όπως πληροφορεί το ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου Νίκος Χαλκιαδάκης, η ένωση συνεργάζεται με την Περιφέρεια και το Πανεπιστήμιο Κρήτης και τον ΕΟΔΥ. Μάλιστα έχει αναθέσει στην Howarth International μελέτη για την “επόμενη μέρα” στα ξενοδοχεία, τα αποτελέσματα της οποίας θα ανακοινωθούν σε δυο εβδομάδες, όπως αναφέρει ο κ. Χαλκιαδάκης.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου στην παρέμβασή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ εκφράζει την αγωνία του για το αν θα πρέπει ή ακόμα ακόμα, αν μπορούν να ανοίξουν τις ξενοδοχειακές μονάδες, χωρίς τη στήριξη της πολιτείας όπως τονίζει. «Αν δεν βοηθήσει το κράτος, θα έχουμε μεγάλο οικονομικό πρόβλημα. Θέλουμε να ανοίξουμε με όρους βιωσιμότητας και αν δεν συμβεί αυτό, ο κ. Χαλκιαδάκης επισημαίνει ότι «μπορεί και να μην ανοίξουν ξενοδοχεία». Προσθέτει, επίσης, ότι οι παρεμβάσεις που θα πρέπει να γίνουν στα ξενοδοχεία, για υγειονομικούς λόγους, είναι σημαντικά κοστοβόρες και σε πολλές των περιπτώσεων θα είναι και αδύνατες να εφαρμοστούν.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η Κωνσταντίνα Σβήνου, πρόεδρος της ένωσης Ξενοδόχων Κω, νησί που πρωταγωνιστεί στα Δωδεκάνησα στις τουριστικές αφίξεις, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, διερωτάται τι κόστος θα έχει το άνοιγμα των ξενοδοχείων, ειδικά στο σκέλος της προφύλαξης του τοπικού πληθυσμού από τυχόν μετάδοση του ιού, αλλά και για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

«Τελικά είναι σωστό να ξεκινήσει η επόμενη ημέρα; Μήπως θα πρέπει να ληφθεί μια γενναία απόφαση, ότι το 2020 θα πρέπει να στηριχτούν οι εργαζόμενοι, τα ανελαστικά πάγια των επιχειρήσεων και να προετοιμαστούμε για το πολύ δυνατό 2021», ερωτά η κα Σβήνου.

Πηγή αγωνίας για την ίδια είναι οι ελεύσεις τουριστών που τυχόν δεν θα διαγνωστούν από τα τεστ που θα γίνονται πριν αυτοί ταξιδέψουν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προστασία των εργαζομένων και των τοπικών πληθυσμών.

Τέλος στην τελική ευθεία είναι η σύνταξη του “υγειονομικού πρωτοκόλλου”, που θα καθορίζει τους κανόνες λειτουργίες των ξενοδοχειακών μονάδων, στην εποχή του κορονοϊού.

Η Airbnb παρουσίασε ένα νέο πρωτόκολλο καθαρισμού

Η Airbnb παρουσίασε ένα νέο πρωτόκολλο καθαρισμού και απολύμανσης των καταλυμάτων που περιλαμβάνει στην πλατφόρμα της, με την ελπίδα να καθησυχάσει τους πελάτες της και να προωθήσει τις κρατήσεις που σταμάτησαν λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Η πρωτοβουλία που πρόκειται να ξεκινήσει τον Μάιο προβλέπει να δίδεται πιστοποιητικό στους οικοδεσπότες που έχουν ολοκληρώσει μια εκπαίδευση στους νέους κανόνες υγιεινής, οι οποίοι καταρτίστηκαν βάσει των συστάσεων των αμερικανικών υγειονομικών αρχών και εμπειρογνωμόνων της υγείας.

“Καθώς οι κυβερνήσεις διαχειρίζονται την υγειονομική κρίση και άρχισαν να εξετάζουν περιορισμούς που πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν επιτραπούν εκ νέου τα ταξίδια, προετοιμάζουμε ενεργά την Airbnb να υποστηρίξει την κοινότητά μας και να προετοιμάσει το μέλλον του τουρισμού, έχοντας ως επίκεντρό μας την υγεία και την πρόληψη”, υπογράμμισε η εταιρία σε ανακοίνωση.

Η Airbnb προβλέπει τα μέλη που προσφέρουν καταλύματα να λάβουν “συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την πρόληψη της νόσου Covid-19, όπως η χρήση ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού, όπως μάσκες και γάντια για τους οικοδεσπότες ή εκείνους που κάνουν τον καθαρισμό, καθώς και απολυμαντικά εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές “, αναφέρει η Airbnb.

Η σύσταση προς τους οικοδεσπότες είναι επίσης να αφήνουν να περνά ένα 24ωρο για να δεχθούν έναν νέο πελάτη. Οι οικοδεσπότες που δεν μπορούν να συμμορφωθούν με το πρωτόκολλο ή να λάβουν ένα πιστοποιητικό, μπορούν να επιλέξουν το κατάλυμά τους να μένει κενό για μια περίοδο 72 ωρών μεταξύ κάθε πελάτη.

Οι πελάτες θα μπορούν σαφώς να διαπιστώνουν εάν ο οικοδεσπότης τους έχει λάβει πιστοποιητικό, περιμένει 72 ώρες μεταξύ της αναχώρησης ενός πελάτη και της άφιξης ενός άλλου ή επιλέγει να μην συμμορφωθεί με το νέο πρωτόκολλο.

Η Airbnb, μια εταιρία από τους πρωτοπόρους της συνεργατικής οικονομίας, συγκέντρωσε στις αρχές Απριλίου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να προετοιμαστεί για τη μετά κρίση εποχή.

Η εταιρία αποδέσμευσε επίσης στα τέλη Μαρτίου 250 εκατομμύρια δολάρια για να αμβλύνει τις οικονομικές απώλειες των οικοδεσποτών που νοίκιαζαν τα καταλύματά τους μέσω της πλατφόρμας της και που βρέθηκαν αντιμέτωποι με ένα κύμα ακυρώσεων.

“Αν και δεν μπορούμε ποτέ να εξαλείψουμε πλήρως τους κινδύνους του ταξιδιού και παρά το γεγονός ότι η επιστήμη εξελίσσεται συνεχώς, αυτή η πρωτοβουλία (σχετικά με τους νέους κανόνες υγιεινής) έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει και να προστατεύσει τους συνεργάτες μας”, υπογράμμισε η εταιρία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Related posts

Γιατί φέτος «εξαφανίστηκαν» τα σύκα; – Όλη η αλήθεια

Το πιο ακριβό σουβλάκι του πλανήτη: Το φτιάχνει Έλληνας, κοστίζει 17 ευρώ και είναι πάντα «γεμάτος»

Το σουβλατζίδικο στην Αθήνα που φτιάχει πιτόγυρο γίγας και δίνει δώρο ένα iPhone 15 σε όποιον το «καταφέρει»