Αντιδράσεις με την διαφήμιση διάσημης εταιρίας αρτοσκευάσματων

Οι εντάσεις μεταξύ γονέων και παιδιών στην διαφήμιση του ψωμί για τοστ Καραμολέγκος έφτασε στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.
Όλη η Ελλάδα έχει παρακολουθήσει τη νέα διαφήμιση της αρτοβιομηχανίας ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ, με καθημερινές οικογενειακές στιγμές στις οποίες κυριαρχούν οι εντάσεις και οι διαφωνίες μεταξύ γονέων και παιδιών. Στην διαφήμιση διάρκειας 59 δευτερολέπτων, ακούγονται έντονες φράσεις από τους γονείς όπως «δεν θα το ξαναπώ» «μην μου ξαναχτυπήσεις εμένα την πόρτα» «αυτό το κινητό θα στο πετάξω» «ακούς εκεί» «αυτό που σου λέω εγώ».

Επίσης έντονες ήταν οι απαντήσεις των παιδιών, όπως, «ας μην με έκανες» «δεν θέλω να πάω σχολείο» «φύγε» «άσε μας και εσύ» «Τι φαΐ έχουμε; Πάλι;» «οι άλλοι γονείς δεν κάνουν έτσι» κα. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με την έφηβη κόρη να ζητάει με γλυκό ύφος από την μητέρα της ένα τοστ και υπότιτλο «δεν είναι το τοστ. Είναι η αγάπη».

Η πρωτότυπη διαφήμιση τράβηξε την προσοχή του κοινού και τα σχόλια ήταν διθυραμβικά καθώς μεταξύ άλλων οι καταναλωτές σχολίασαν: «επιτέλους βλέπουμε ότι είμαστε φυσιολογικοί…» ένα άλλο σχόλιο ανέφερε «Επιτέλους μια ρεαλιστική αποτύπωση της καθημερινότητας μιας οικογένειας!!!Τη λάτρεψα την διαφήμιση!!Εύγε!!» ενώ ένας τρίτος έγραψε «Κλασική έφηβη κόρη… Πόσο αληθινό…»

Ωστόσο δεν ήταν όλα τα σχόλια θετικά και ένας καταναλωτής το προχώρησε και προσέφυγε στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) καταγγέλλοντας πως η διαφήμιση παραβιάζει τα όρια διαφημιστικής δεοντολογίας, καθώς επιδοκιμάζονται και ενθαρρύνονται οικογενειακές σκηνές έντασης.

Η απόφαση του ΣΕΕ

Το ΣΕΕ συνεδρίασε στις 28 Μαρτίου και εξέτασε την υπό έλεγχο διαφημιστική επικοινωνία σε σχέση με την υποβληθείσα αίτηση ελέγχου, προκειμένου να κρίνει εάν η εν λόγω επικοινωνία είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε. Διαπίστωσε ότι στην υπό έλεγχο διαφημιστική επικοινωνία «ΨΩΜΙ ΤΟΣΤ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ» προβάλλονται σκηνές από συνηθισμένες, κοινές, γνώριμες σε όλους, στιγμές οικογενειακών εντάσεων, οι οποίες (εντάσεις) με κανένα τρόπο δεν επιδοκιμάζονται, ούτε ενθαρρύνονται, ενώ μάλιστα αναδεικνύεται ότι στο οικογενειακό περιβάλλον η αγάπη είναι αυτή που τελικά υπερισχύει.

Κατά την ομόφωνη κρίση της Επιτροπής η διαφήμιση δεν παραβιάζει τα όρια της διαφημιστικής δεοντολογίας και γι’ αυτό ομόφωνα αποφάσισε ότι η επικοινωνία «ΨΩΜΙ ΤΟΣΤ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ» δεν προσκρούει στις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.

Related posts

Aδιανόητη οικογενειακή τpαγωδiα: Nεκpή η 22χρονη Αλέξια στο ίδιο σημείο & με τον ίδιο τρόπο που πέθανε η 21χρονη αδερφή της, Γαία

Αυτή είναι η αιτία θανάτου του Δημήτρη Σούρα – Πάλεψε σκληρά αλλά δεν τα κατάφερε

Ο Γνωστός ηθοποιός έγινε μοναχός και χειροτονήθηκε Διάκονος