«Τρέμουν» ξαφνικά ΑΒ, Σκλαβενίτης και My Market: Νέο σούπερ μάρκετ μόλις «μπήκε» στην ελληνική αγορά και φέρνει τα πάνω κάτω

Τα πάνω-κάτω φέρνει στον χώρο της λιανικής πώλησης ένα καινούργιο σούπερ μάρκετ.

Στον χώρο της μικρής λιανικής μπαίνει η efood δημιουργώντας ένα νέο concept, βάσει του οποίου θα αναπτύξει καταστήματα σούπερ μάρκετ με την ονομασία «efood local».

Πιο αναλυτικά, στόχος της εν Ελλάδι θυγατρικής της Delivery Hero είναι η εδραίωσή της και στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με τον συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών αγορών. Σημειώνεται ότι η efood το 2021 εξαγόρασε τις εταιρείες του Ομίλου Μούχαλη, συμπεριλαμβανομένου του δικτύου convenience stores με την επωνυμία Kiosky’s, που σήμερα αριθμεί 51 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και πόλεις της περιφέρειας.

Τα 2 πρώτα καταστήματα της efood στην Αθήνα
Προσβλέποντας σε μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά της μικρής λιανικής που αθροίζει τζίρο περί τα 2 δισ. ευρώ, η efood ξεκινάει τη λειτουργία με δύο καταστήματα σούπερ μάρκετ efood local στην Αττική (Γουδή και Χαλάνδρι), διαθέτοντας ένα κωδικολόγιο περισσότερων από 2.000 προϊόντων και διευρυμένο ωράριο (8:00 -2:00 όλες τις ημέρες, συμπεριλαμβανομένων Κυριακών και αργιών). Η ανάπτυξη του δικτύου θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας νέων καταστημάτων.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες Τρίτη (17/9) ο Χάρης Τάκας, General Manager – Quick Commerce & Integrated Verticals στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, «τα δύο πρώτα καταστήματα efood local θα είναι η βάση για να κατανοήσουμε καλύτερα τη μικρή λιανική και να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο καταστημάτων σούπερ μάρκετ νέας γενιάς με το σήμα του efood». Συμπλήρωσε επίσης ότι η ουσιαστική ανάπτυξη θα ξεκινήσει από τις αρχές του 2025.

Ο ίδιος τόνισε ότι η ανάπτυξη του δικτύου efood local θα κινηθεί παράλληλα προς το δίκτυο convenience stores με την επωνυμία Kiosky’s. Όπως σημείωσε, οι δύο επιχειρήσεις δεν είναι ανταγωνιστικές μεταξύ τους, καθώς καθεμία έχει το δικό της χαρακτήρα. Ωστόσο δεν απέκλεισε να υπάρξουν στο μέλλον συνέργειες μεταξύ των δύο αλυσίδων.

Καταστήματα γειτονιάς με φαγητό, καφέ, κάβα, τσιγάρα και είδη mini market
Σημειώνεται ότι βασική αναφορά των καταστημάτων σούπερ μάρκετ efood local, είναι η γειτονιά. Το concept έχει μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό, με βασικά στοιχεία του καταστήματος την γωνιά του καφέ και τη ζεστή γωνιά, ενώ ενσωματώνει μεγάλη κάβα, καπνικά και είδη mini market, με κωδικολόγιο κυρίως γύρω από το φαγητό και τα snack.

Η efood, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Τάκας, τα τελευταία χρόνια εξελίχθηκε από μια πλατφόρμα παραγγελιοληψίας σε on line σούπερ μάρκετ με δίκτυο χονδρικής και λιανικής. Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης (R&D) εστιάζει πλέον στο efood local και στόχος είναι να ενσωματωθεί στο φυσικό κατάστημα η ευκολία και η εμπειρία των ηλεκτρονικών αγορών της efood. Την ίδια ώρα, η efood συνεχίζει να αναπτύσσεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς αποτελώντας κορυφαία υπηρεσία delivery στην εγχώρια αγορά. Το 2024, η efood ενισχύει ακόμα περισσότερο τη στρατηγική της πορεία με μια σειρά από σημαντικές πρωτοβουλίες, όπως περαιτέρω επέκταση της υπηρεσίας delivery by efood, ανάπτυξη των efood local, καθώς και τη συνδρομητική υπηρεσία efood pro.

Related posts

Aδιανόητη οικογενειακή τpαγωδiα: Nεκpή η 22χρονη Αλέξια στο ίδιο σημείο & με τον ίδιο τρόπο που πέθανε η 21χρονη αδερφή της, Γαία

Αυτή είναι η αιτία θανάτου του Δημήτρη Σούρα – Πάλεψε σκληρά αλλά δεν τα κατάφερε

Ο Γνωστός ηθοποιός έγινε μοναχός και χειροτονήθηκε Διάκονος